PZL-ŚwidnikŚwidnik, k. Lublina / Aleja Lotników Polskich 1
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat
19 godz.
Czego się u nas nauczysz? Praktycznego projektowania w CatiaV5, Budowy śmigłowca, Podstaw dokumentacji technicznej oraz rysunku technicznego, Podstaw analiz aeromechnicznych i dynamicznych, Charakterystyki materiałowej, Branżowego języka angielskiego (z zakresu budowy śmigłowca).
specjalista junior / mid / senior / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków: Praca w zespole projektowym, w którym wykorzystywane jest nowoczesne oprogramowanie 3D; Projektowanie instalacji w nieszablonowych budynkach (m.in. szpitale, centra przetwarzania danych itd.); Branie udziału w pracy projektowej pod okiem doświadczonej kadry; Branie...
specjalista senior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
14 godz.
Wsparcie zespołu projektowego w zadaniach organizacyjnych, Organizacja narad i spotkań, Prowadzenie narad oraz spotkań, Przygotowywanie notatek, harmonogramów, raportów, sprawozdań, Nadzór i administracja biura budowy.
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
16 godz.
Zadania: Organizacja Spotkań: Przygotowywanie i rezerwacja sal; Zamówienia i Zarządzanie Artykułami (biurowymi i spożywczymi) dla dwóch biur; Obsługa Techniczna: Zgłaszanie usterek, współpraca z administracją budynku, IT; Zamówienia Cateringu: Planowanie i realizacja cateringu na...
Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Wymagania: Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie; Biegła znajomość języka angielskiego (C1) Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2) Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (Outlook, PowerPoint, Word, Excel) Gotowość do przeprowadzki do Niemiec;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
16 godz.
Do Twoich zadań należeć będzie: Samodzielne wykonywanie zabiegów higienizacji, Asystowanie przy zabiegach stomatologicznych (standard pracy na 4 ręce), Przygotowanie gabinetu stomatologicznego do pracy samodzielnej lub z lekarzem, Sterylizację narzędzi i materiałów.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu
16 godz.
Do Twoich zadań należeć będzie: Samodzielne wykonywanie zabiegów higienizacji, Asystowanie przy zabiegach stomatologicznych (standard pracy na 4 ręce), Przygotowanie gabinetu stomatologicznego do pracy samodzielnej lub z lekarzem, Sterylizację narzędzi i materiałów.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
16 godz.
Do Twoich zadań należeć będzie: Samodzielne wykonywanie zabiegów higienizacji, Asystowanie przy zabiegach stomatologicznych (standard pracy na 4 ręce), Przygotowanie gabinetu stomatologicznego do pracy samodzielnej lub z lekarzem, Sterylizację narzędzi i materiałów.
Czym będziesz się zajmować? Prowadzenie rozliczeń sprzedaży w systemie SAP. Kontrolowanie należności powstałych w wyniku sprzedaży. Czynny udział w zadaniach wynikających z prowadzonych projektów z zakresu procesu obsługi klienta. Przygotowywanie zamówień i rozliczanie faktur....
asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
17 godz.
U nas będziesz odpowiedzialny/-a za: czynne asystowanie przy zabiegach stomatologicznych/ortodontycznych, przygotowywanie gabinetów do pracy z Pacjentem, prowadzenie dokumentacji medycznej, przygotowanie i sterylizacja narzędzi. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: wykształcenie minimum średnie -...
Twoimi zadaniami będzie: wsparcie Zarządu oraz Dyrektorów w codziennych zadaniach; zarządzanie kalendarzem (organizowanie spotkań i podróży służbowych) prowadzenie korespondencji (przygotowywanie dokumentów, prezentacji oraz raportów) obsługa biura; Jeśli posiadasz roczne doświadczenie...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
17 godz.
Opis stanowiska: wykonywanie czynności pomocniczych związanych z przygotowaniem sprzętu medycznego do dializy i dezynfekcją po dializie, czynności wspierających pielęgniarki w wykonywaniu dializy, świadczenie usług pielęgnacyjno-opiekuńczych pacjentom dializowanym w stacji dializ. Zadania...
Biuro Współpracy z Zagranicą Główne obowiązki: obsługa i doradzanie studentom i pracownikom zagranicznym w Uczelni w sprawach pozaakademickich, wspieranie studentów i pracowników zagranicznych przy załatwianiu spraw formalnych, związanych z legalizacją pobytu w Polsce, kontakcie z...
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wspieranie działań kierownika kontraktu w trakcie realizacji kontraktu w ramach projektu: Prace na odcinku Kościerzyna – Gdynia. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Opis stanowiska: obsługa kasy fiskalnej; realizacja transakcji kasowych; obsługa kancelarii (korespondencji) archiwizacja dokumentów sprzedażowych i zakupowych; obsługa urządzeń biurowych; praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16;
Twój zakres obowiązków AGENT DZIAŁU BACK OFFICE: obsługa klienta posprzedażowego w języku rumuńskim, prowadzenie rozmów posprzedażowych, weryfikacja zwrotów, reklamacji, kontakt pomiędzy klientem, a firmą kurierską, kontrola jakości rozmów konsultantów, weryfikacja rozmów wedle...
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
Praca w Centrum Medycznym MAVIT Ośrodek Diagnostyczny przy ulicy Migdałowej 4 w Warszawie. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Twoją rolą będzie: bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, archiwizacja dokumentacji...
specjalista mid / junior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
19 godz.
Czym się będziesz zajmować? Pomoc w nadzorze i realizacji prac elektrycznych pod kierownictwem Kierownika Robót Elektrycznych. Kompletowanie oraz zarządzanie dokumentacją budowlaną. Wsparcie w obliczeniach przedmiarów i kosztorysowaniu projektów. Aktywna współpraca z zespołem budowlanym,...
PZL-ŚwidnikŚwidnik, k. Lublina / Aleja Lotników Polskich 1
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat
19 godz.
Czego się u nas nauczysz? Praktycznego projektowania w CatiaV5, Budowy śmigłowca, Podstaw dokumentacji technicznej oraz rysunku technicznego, Podstaw analiz aeromechnicznych i dynamicznych, Charakterystyki materiałowej, Branżowego języka angielskiego (z zakresu budowy śmigłowca).
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Zakres obowiązków: Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Dbałość o zadowolenie Klienta, przestrzeganie wysokich standardów obsługi Klienta, Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy; Obsługa rozmów telefonicznych, Wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi...
asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Wymagania: umiejętność pracy "na cztery ręce" chęć i gotowość podwyższania swoich kwalifikacji zawodowych; sumienność, dokładność i rzetelność; umiejętność pracy w zespole; mile widziane doświadczenie w pracy z chirurgiem i / lub uprawnienia higienistki stomatologicznej;
Twoją rolą będzie: bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Stomatologicznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta i sprzedaży, komunikatywna znajomość języka...
praktykant/stażysta umowa zlecenie / o staż/praktykę rekrutacja online
20 godz.
Zakres obowiązków: Pomoc w przygotowywaniu dokumentów i opinii prawnych na potrzeby Spółki. Weryfikacja dokumentów we współpracy z zespołem. Cykliczny research dotyczący aktualnych zagadnień prawnych. Nadzór nad obiegiem dokumentów w dziale. Prowadzenie działowych baz danych. Zakres...
Główne zadania: czynne asystowanie przy zabiegach stomatologicznych, przygotowywanie gabinetów do pracy z pacjentem, prowadzenie dokumentacji medycznej, przygotowanie i sterylizacja narzędzi. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: wykształcenie minimum średnie - kierunkowe, dyplom potwierdzający...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Obowiązki: Księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych (raporty kasowe, faktury sprzedażowe/zakup, paragony fiskalne) Rozliczanie delegacji krajowych; Rozliczanie zaliczek pracowniczych; Kontakt z pracownikami sieci w zakresie wsparcia przy sporządzaniu dokumentacji księgowej;
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Opis stanowiska odbieranie połączeń telefonicznych, ewidencjonowanie i ekspedycja korespondencji, bieżąca organizacja pracy sekretariatu oraz wsparcie pracy biura (m.in. skanowanie dokumentów, opisywanie faktur, serwis kawy) obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie ewidencji samochodów...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
21 godz.
Twoją rolą będzie: Świadczenie usług medyczno-pielęgnacyjnych i opiekuńczych osobie chorej i niesamodzielnej; Rozpoznawanie problemów opiekuńczych osoby chorej i niesamodzielnej; Współpraca z zespołem terapeutycznym w zakresie planowania i realizowania planu opieki nad Pacjentami;...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat
21 godz.
Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. Piłsudskiego 87 w Łodzi. Zapraszamy do współpracy osoby posiadające dyplom Opiekuna Medycznego z uprawnieniami do pobierania krwi. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: wykształcenie min. średnie; ukończona policealna szkoła medyczna oraz uzyskany dyplom...
Tworzenie projektów elektrycznych i aktualizację dokumentacji technicznej. Udział w kompleksowych projektach elektrycznych. Analizę i przygotowanie części technicznej ofert. Współpracę z biurami projektowymi i klientami przy wdrażaniu projektów. Dostarczanie standardów projektowych....
Twoje zadania: Wsparcie użytkowników korzystających z workflow w Grupie w szczególności Dział Księgowości. Bieżąca aktualizacja danych w systemie workflow Grupy. Tworzenie instrukcji i bieżąca aktualizacja Bazy Wiedzy dla użytkowników systemu worflow.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat
22 godz.
Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy Al. Jana Pawła II 78 w Warszawie. Zapraszamy do współpracy osoby posiadające dyplom Opiekuna Medycznego z uprawnieniami do pobierania krwi. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: wykształcenie min. średnie; ukończona policealna szkoła medyczna oraz uzyskany...
Praca w wewnętrznym Contact Center Grupy LUX MED przy ulicy Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: telefoniczna obsługa Pacjentów LUX MED Diagnostyka - zajmujemy się diagnostyką obrazową (rezonans magnetyczny, tomografia komputerowa), obsługa połączeń przychodzących (90%)...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat
22 godz.
Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. Wrocławskiej 7A w Warszawie. Zapraszamy do współpracy osoby posiadające dyplom Opiekuna Medycznego z uprawnieniami do pobierania krwi. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: wykształcenie min. średnie; ukończona policealna szkoła medyczna oraz uzyskany...
Medicover Sp. z o.o.Warszawa, Biuro Główne Medicover Al. Jerozolimskie 96
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
22 godz.
Twoje zadania: Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących infolinii Pionu Personalnego - nie będziesz musiał/a nic sprzedawać, Rejestracja zgłoszeń w systemie ticketowym, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentacji...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Zakres obowiązków: bieżąca obsługa sekretariatu i dbanie o wizerunek Spółdzielni, obsługa centrali telefonicznej, udzielanie informacji mieszkańcom, dbanie o terminarz spraw i prawidłowy obieg dokumentów i informacji, sporządzanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej i...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat 5 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Zakres obowiązków: Współudział w projektowaniu i opracowywaniu dokumentacji projektowej na etapach: koncepcji, projektu budowlanego i projektu wykonawczego; Tworzenie schematów elektrycznych jednokreskowych i wielokreskowych; Tworzenie rysunków montażowych dla projektowanych szaf...
Twoje zadania: Prowadzenie kalendarza przełożonego. Bieżący kontakt ze Szpitalami, w tym monitorowanie stanu realizacji zadań, pozyskiwanie informacji, prowadzenie korespondencji. Zbieranie informacji wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowywanie bieżących analiz i raportów, prezentacji,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Zakres obowiązków: obsługa formalna ofert, zleceń i umów; przygotowywanie i umieszczanie na platformach zakupowych jako Wykonawca materiałów przetargowych (dokumentacja przetargowa); obsługa modułowego systemu ERP; przygotowywanie danych sprawozdawczych z zakresu ofertowania i sprzedaży;...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat
23 godz.
Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. Domaniewskiej 52 w Warszawie. Zapraszamy do współpracy osoby posiadające dyplom Opiekuna Medycznego z uprawnieniami do pobierania krwi. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: wykształcenie min. średnie; ukończona policealna szkoła medyczna oraz uzyskany...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
23 godz.
Zapraszamy do współpracy osoby posiadające dyplom opiekuna medycznego. Proponujemy współpracę w punkcie pobrań w centrach medycznych LUX MED na terenie Wrocławia. Zapraszamy do aplikowania już dziś! Porozmawiajmy o współpracy! Nasze oczekiwania wobec Ciebie: wykształcenie min....
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
1 dni
Twoje zadania: asystowanie przy zabiegach stomatologicznych, nadzorowanie zespołu asysty i higieny poprzez: układanie grafików dla zespołu, ewidencję stanu materiałów i leków, pilnowanie odpowiedniego przechowywania i dat ważności, sterylizację narzędzi i materiałów, dbanie o...
Twoje zadania: Kontakt z placówkami Poddostawczymi. Wprowadzanie danych dotyczących zrealizowanych przez Pacjentów usług medycznych do systemu operacyjnego. Weryfikacja zgodności umów podwykonawczych z systemem operacyjnym spółki. Prowadzenie rejestrów i baz danych. Tworzenie raportów....
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę / zlecenie
1 dni
Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. Sierakowskiego 3 w Warszawie. Zapraszamy do współpracy osoby posiadające dyplom Opiekuna Medycznego z uprawnieniami do pobierania krwi. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: wykształcenie min. średnie; ukończona policealna szkoła medyczna oraz uzyskany...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
1 dni
Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. Bobrowieckiej 1 w Warszawie. Zapraszamy do współpracy osoby posiadające dyplom Opiekuna Medycznego z uprawnieniami do pobierania krwi. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: wykształcenie min. średnie; ukończona policealna szkoła medyczna oraz uzyskany...
specjalista (mid) umowa zlecenie / o pracę pełny etat
1 dni
Praca w Centrum Medycznym przy ul. Jabłońskiego 2/4 w Rzeszowie. Zapraszamy do współpracy osoby posiadające dyplom Opiekuna Medycznego z uprawnieniami do pobierania krwi. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: wykształcenie min. średnie; ukończona policealna szkoła medyczna oraz uzyskany dyplom...
Zapraszamy do współpracy osoby posiadające dyplom Opiekuna Medycznego z uprawnieniami do pobierania krwi. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: wykształcenie min. średnie; ukończona policealna szkoła medyczna oraz uzyskany dyplom opiekuna medycznego - do współpracy zapraszamy osoby, które...
Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. KOR 39 w Warszawie. Praca w wymiarze około 100 godzin miesięcznie. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie. Twoją rolą będzie: bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług...
Typowa praca asystenta lub asystentki obejmuje szereg zadań administracyjno-biurowych i jest wykonywana w wielu branżach wszędzie tam, gdzie funkcjonuje sekretariat, biuro zarządu czy dział administracyjny lub kadrowo-płacowy. Miejscem pracy może być np. biuro projektanta, startup, instytucja samorządowa czy dział biegłego rewidenta. Osoba zatrudniona na tym stanowisku może być odpowiedzialna m.in. za prowadzenie kalendarza dyrektora, organizację spotkań biznesowych, przygotowywanie dokumentów finansowych jak faktury VAT, dokumentów kadrowych np. umów o pracę, opracowywanie raportów czy zarządzanie korespondencją. Asystenci bywają także zaangażowani w wyszukiwanie i przetwarzanie różnego rodzaju informacji, czuwanie nad właściwym obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych. Zakres obowiązków w pracy asystentki / asystenta może być naprawdę szeroki, a zadania w znacznym stopniu będą zależeć od specyfiki firmy.
Charakterystyka zawodu asystenta / asystentki
Śmiało można powiedzieć, że asystent (ang. assistant) to kluczowy pracownik w każdej firmie. To właśnie on (lub ona, gdyż zawód jest obecnie zdominowany przez kobiety) odpowiada za organizację i koordynację pracy w biurze. Asystent pełni funkcję łącznika między różnymi działami firmy, a także dostawcami i klientami. Zakres zadań na tym stanowisku może obejmować bieżącą obsługę sekretariatu, prowadzenie kalendarza spotkań zarządu i pracowników czy zarządzanie bazą danych. Asystentka w miastach czy asystentka projektanta – bez względu na specyfikę działania, celem pracy tych osób jest wsparcie innych członków zespołu i kadry managerskiej.
Jak zostać asystentem / asystentką?
Pracodawcy cenią przede wszystkim osoby z odpowiednim wykształceniem i doświadczeniem na podobnych stanowiskach. Mile widziane są przede wszystkim ukończone studia na kierunkach związanych z administracją lub zarządzaniem. Warto dodać, że na stanowiska asystenckie chętnie przyjmowani są studenci. Swoją ścieżkę kariery można rozpocząć także bez wyższego wykształcenia, od razu po szkole średniej szukając pracy np. jako młodszy specjalista ds. administracji i rozliczeń. Wiele osób zdobywa doświadczenie przez zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie, na przykład jako asystentka biegłego rewidenta. Warto jak najszybciej postarać się zdobyć choćby niewielki staż pracy, np. podejmując się zadań na pół czy część etatu. Warto pamiętać też, że obecnie obowiązki administracyjne można wykonywać często również zdalnie bądź hybrydowo.
Stanowisko asystenta / asystentki – predyspozycje zawodowe
Do predyspozycji zawodowych, które u asystentów wysoko cenią pracodawcy i rekruterzy, należą przede wszystkim umiejętność zarządzania dokumentami i kalendarzem, zdolność sprawnej koordynowanie pracy, umiejętność obsługi sekretariatu i sprzętu biurowego oraz posiadanie wiedzy o procesie archiwizacji dokumentów, prowadzenia teczek pracowniczych, tworzenia prostych dokumentów finansowych lub kadrowych. Liczy się też miła aparycja, komunikatywność, otwartość, umiejętność pracy pod presją czasu i gotowość do pracy w godzinach nadliczbowych.
Jak wygląda praca asystenta / asystentki?
Praca asystenta i asystentki w dziale administracyjnym skupia się na bieżącej obsłudze biura, zarządzaniu kalendarzem i obsłudze urządzeń biurowych, połączeń telefonicznych oraz poczty. Może również obejmować koordynację pracy członków zarządu, a także chociażby współpracę z dostawcami i innymi kontrahentami. Asystentka biura w mniejszych firmach bywa także odpowiedzialna za rozliczanie wydatków służbowych oraz merytoryczne wsparcie księgowej. Co więcej, to właśnie asystent / asystentka informuje pracowników o ważnych, bieżących sprawach dotyczących funkcjonowania firmy, procesów kadrowych, kwestiach organizacyjnych czy związanych ze zmianą przepisów w prawie pracy.
Asystent / asystentka – co robi?
Do istotnych obowiązków asystenta należą:
zarządzanie kalendarzem spotkań zarządu lub specjalistów,
bieżąca obsługa i koordynacja pracy w biurze, sekretariacie itp.,
kompleksowe prowadzenie dokumentacji pracowniczej (w przypadku pracy w dziale HR),
ewidencjonowanie i archiwizacja dokumentów,
rozliczanie wydatków służbowych, diet,
obsługiwanie połączeń telefonicznych i poczty firmy,
zamawianie materiałów biurowych,
obsługiwanie spotkań,
dbanie o dobry wizerunek firmy,
przekazywanie pracownikom ważnych informacji organizacyjnych, kadrowych,
koordynowanie pracy i komunikacji między działami firmy, obiegu dokumentów itp.,
przeprowadzanie ankiet pracowniczych.
Asystentka działu administracyjnego i rozliczeń
Asystentka działu administracyjnego i rozliczeń jest odpowiedzialna za sprawną i szybką realizację zadań zleconych przez zarząd w zakresie zarówno administracji firmy, jak i rozliczania bieżących dokumentów finansowych, np. faktur. W zakresie kompetencji takie osoby leży też najczęściej prowadzenie dokumentacji kadrowej i finansowo-kadrowej pracowników, współpraca z księgowością oraz kontakty z kontrahentami przedsiębiorstwa.
Asystentka zarządu
Asystentka zarządu ma za zadanie wykonywanie poleceń kadry managerskiej, zarządu i kontrolę terminów toczących się spraw, a także zarządzanie kalendarzem spotkań zarządu, bieżącą obsługę sekretariatu, współpracę z dostawcami, organizację podróży służbowych. Jest to odpowiedzialne stanowisko, a osoba je obejmująca ma na celu wsparcie zarządu i managerów w ich codziennej pracy.
Asystentka biura
Jak sama nazwa wskazuje, asystentka biura / asystent biura to ktoś odpowiedzialny za organizację pracy danego biura. Obowiązki na tym stanowisku obejmują np. tworzenie grafików, zarządzanie kalendarzem spotkań służbowych, tworzenie i kompletowanie dokumentów i obsługę urządzeń biurowych, odbieranie telefonów, odpowiadanie na e-maile, informowanie zarząd i pracowników o ważnych sprawach organizacyjnych i administracyjnych, dbanie o sprawny obieg dokumentacji wewnętrznej oraz zewnętrznej.
Asystent w dziale obsługi klienta
Celujesz w stanowisko asystenta ds. obsługi klienta? Zatem do Twoich zadań należeć będzie kontakt z klientami, rozwiązywanie ich problemów i odpowiadanie na pytania i wątpliwości, a także kierowanie klientów do odpowiednich działów firmy i specjalistów np. działu reklamacji, działu handlowego czy działu transportu.
Asystent ds. księgowości
Asystent ds. księgowości to często jedno z pierwszych stanowisk obejmowanych przez początkujące księgowe i księgowych. Osoba na tej posadzie pomaga głównemu księgowemu w codziennych obowiązkach. Jej zadania to na przykład sporządzanie i procesowanie dokumentów księgowych, rozliczanie wydatków służbowych. Asystent/ka może podnieść kwalifikacje na kursach księgowych i stać się samodzielnym pracownikiem działu księgowości czy chociażby fakturzystką / fakturzystą.
Asystent działu HR i rekrutacji
Asystent działu rekrutacji i HR pomaga w codziennych zadaniach rekruterom i innym pracownikom tegoż działu. Podstawowe obowiązki zawodowe osoby na tym stanowisku to tworzenie ogłoszeń o pracę i przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych bądź kontakt z firmą prowadzącą rekrutacje, prowadzenie bazy danych pracowników i wsparcie w administracji personalnej w innych codziennych zadaniach.
Asystentka sprzedaży
Asystentka ds. sprzedaży, jak sugeruje nazwa, wspiera dział sprzedaży. Oprócz tego, że często zajmuje się zadaniami organizacyjnymi i administracyjnymi, nierzadko samodzielnie podejmuje czynności związane z obsługą klienta, składaniem zamówień czy chociażby sporządzaniem raportów sprzedaży.
Asystentka ds. zamówień
Asystentka ds. zamówień to osoba odpowiedzialna za prowadzenie i aktualizowanie bazy zamówień firmy. Pracownik na tym stanowisku prowadzi współpracę z dostawcami i samodzielnie realizuje zamówienia zgodnie z zasadami firmy i przeznaczonym na ten cel budżetem. Asystent / asystentka szuka także możliwości optymalizacji kosztów zamówień i nowoczesnych produktów / rozwiązań.
Ile zarabia asystent / asystentka / pracownik biurowy?
Pensja asystenta zależy od wielu czynników, takich jak wielkość firmy, rodzaj stanowiska, staż pracy czy wykształcenie. Średnie zarobki na stanowisku asystenta wynoszą około 4500-5500 zł brutto miesięcznie. Jak podanie Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń mediana płac miesięcznych brutto w przypadku poszczególnych stanowisk wynosi:
asystent w dziale administracji – 4530 zł,
asystent biura obsługi klienta – 5000 zł,
asystentka działu handlowego – 5040 zł,
asystentka zarządu – 5480 zł.
Praca jako asystent / asystentka – warunki zatrudnienia, dostępne umowy, system czasu pracy
Warunki zatrudnienia na stanowisku asystenta mogą różnić się w zależności od firmy, działu, w jakim pracuje dana osoba, a także jej doświadczenia i umiejętności. Typowo jest to praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach np. 8:00-16:00, z możliwością zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, rzadziej w ramach wykonywania pracy na umowie zlecenie lub umowie o dzieło. Asystenci mogą liczyć na różne benefity np. prywatną opiekę medyczną, służbowy telefon i laptop.
Najnowsze oferty pracy dla asystenta / asystentki
Jeśli interesuje Cię praca biurowa, regularnie najnowsze oferty pracy w portalu Praca.pl. Pamiętaj, żeby ustawić Job Alert dla zawodu asystenta / asystentki. Wykorzystaj też filtry wyszukiwarki, żeby szybko dotrzeć do ogłoszeń dotyczących pracy w Twojej okolicy! Kiedy znajdziesz atrakcyjną ofertę pracy, nie wahaj się i zaaplikuj! Kto wie, może to właśnie w danej firmie poszukiwana jest na stanowisko osoba z Twoimi umiejętnościami i doświadczeniem?
FAQ: Praca asystenta / asystentki – najczęściej zadawane pytania:
Co to jest stanowisko asystenta / asystentki i z czym jest związane?
Asystent / asystentka to osoba, która pomaga w realizacji zadań i projektów innemu pracownikowi, zespołowi czy np. kadrze managerskiej bądź zarządowi firmy. Opis stanowiska może być różny w zależności od sektora i firmy, ale często obejmuje zarządzanie terminarzami, pomoc w planowaniu spotkań i organizowaniu wyjazdów służbowych, prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, a czasami również obsługę klienta.
Ile zarabia asytetent / asystentka?
Typowe zarobki osób na stanowiskach asystenckich wahają się od 4500 do 5500 zł brutto miesięcznie. Osoby z dłuższym stażem pracy, a także w dużych firmach zwykle zarabiają więcej. Na atrakcyjne wynagrodzenie mogą liczyć w szczególności asystencji z językiem angielskim lub innym językiem obcym.