Optim Human Sp. z o.o. jest agencją wspierającą działalność biznesów z obszaru HR, powstałą dzięki zaangażowaniu zespołu EXCO A2A Polska.
Jesteśmy butikową agencją HR, która z pasją wspiera firmy w znajdowaniu najlepszych talentów i dodatkowo oferuje usługi z zarządzania zasobami ludzkimi. Nasza misja to dostarczanie dopasowanych rozwiązań i budowanie długotrwałych relacji z klientami.
Dla jednego z naszych klientów, firmy Product Madness, specjalizującej się w produkcji i dystrybucji gier
komputerowych poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Samodzielny Specjalista / Samodzielna Specjalistka ds. Księgowości
Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Aleja Grunwaldzka 50
OPIS STANOWISKA:
- Księgowanie faktur zakupowych występujących zarówno w walucie polskiej jak i zagranicznej;
- Rozliczanie i księgowanie delegacji oraz sprawdzenie ich poprawności;
- Księgowanie walutowych wyciągów bankowych;
- Księgowanie rozbudowanych list płac, amortyzacji;
- Wystawianie faktur sprzedaży (kilka w miesiącu);
- Współpraca z audytorami przy badaniu spółki;
- Przygotowanie danych do deklaracji podatkowych;
- Przygotowywanie uzgodnień kont (bilansowych i wynikowych);
- Przygotowywanie przelewów bankowych oraz comiesięcznych raportów: sprzedaży, korekt sprzedaży, not korygujących;
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych;
- Współpraca z biurem zewnętrznym w zakresie obsługi księgowej.
OFERUJEMY:
- Elastyczne godziny pracy;
- Pracę stacjonarną w siedzibie klienta – ul. Aleja Grunwaldzka 50, 80-241 Gdańsk;
- Stabilną i ciekawą pracę w międzynarodowym i profesjonalnym środowisku;
- Pracę w zespole nastawionym na współpracę;
- Prywatną opiekę medyczną oraz kartę MultiSport, współfinansowane przez pracodawcę - zadbaj o swoje zdrowie;
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;
- Możliwość nauki języków obcych, dzięki platformie e-learningowej.
WYMAGANIA:
- Bardzo dobra, praktyczna znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego;
- Min. 5-letnie doświadczenie w pracy w księgowości, w tym co najmniej 2-letnie na samodzielnym
- stanowisku;
- Znajomość przepisów związanych z podatkiem u źródła;
- Znajomość programu Comarch Optima;
- Znajomość programów pakietu MS Office (w szczególności Excel – czyli umiejętność praktycznego
- stosowania takich funkcji jak: tabele przestawne, wyszukaj pionowo itp.);
- Praktyczna znajomość języka angielskiego – codzienny kontakt w tym języku;
- Dobra organizacja pracy;
- Umiejętność analitycznego myślenia;Zaangażowanie w powierzone obowiązki, dokładność, samodzielność oraz skrupulatność;
- Poszukujemy osoby zmotywowanej, nastawionej na rozwiązywanie bieżących spraw/problemów poprzez kontakt z pracownikami, dostawcami i instytucjami zewnętrznymi, także ważna jest komunikatywność i otwartość.