![](/img/firma/templates/750025/25248/logo.jpg)
Akademia Rozwoju HR Partner - dla naszego Klienta, firmy handlowej - ważnego uczestnika międzynarodowego handlu w branży FMCG, poszukujemy pracownika na stanowisko:
Samodzielny Specjalista ds. Kadr i Płac
Miejsce pracy: Białystok
Opis stanowiska:
- nadzór nad prawidłowością procesów administracji personalnej, w zakresie kadr i płac
- nadzór nad prawidłowością prowadzenia dokumentacji personalnej i płacowej
- sprawozdawczość do ZUS, PDOF, GUS, PFRON
- rozliczenia z ZUS i US
- sporządzanie list płac dla pracowników
- rozliczanie umów cywilno-prawnych
- prowadzenie administracji personalnej
- ewidencja i rozliczanie czasu pracy
- sporządzanie raportów i analiz kadrowo-płacowych
- współpraca z działem księgowości
- wspieranie menedżerów firmy w decyzjach i rozwiązaniach kadrowych
- dbałość o zgodność działań firmy z przepisami prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych
Wymagania:
- min. 3 lata doświadczenia zawodowego w firmie zatrudniającej ponad 20 pracowników – warunek konieczny
- min. 3 lata doświadczenia w zakresie samodzielnego naliczania wynagrodzeń
i administrowania aktami osobowymi - doświadczenie w zakresie sprawozdawczości do ZUS, PDOF, GUS, PFRON
- bardzo dobra praktyczna znajomość przepisów ZUS, prawa podatkowego oraz prawa pracy
- bardzo dobra znajomość programu Płatnik
- umiejętność obsługi systemów kadrowo-płacowych
- doskonała organizacja pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasu
- terminowość, sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność i wysoka kultura osobista
Oferujemy:
- pracę w profesjonalnym środowisku oraz możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w dużej, renomowanej firmie
- atrakcyjne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
- szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe