Ogłoszenie numer: 733217, z dnia 2015-06-22
Storteboom Hamrol Sp. z. o.o.
to wiodąca na rynkach europejskich firma z branży mięsnej wchodząca w skład grupy kapitałowej liczącej kilka zakładów produkcyjno-przetwórczych,
poszukuje osoby na stanowisko:
Samodzielna/-y Księgowa/-y
Miejsce pracy: wielkopolskie, Kotowo k. Grodziska Wielkopolskiego
Opis stanowiska
- Kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym oraz księgowanie dokumentów,
- Uzgadnianie sald kont księgowych (w tym uzgadnianiu i weryfikacji sald rozrachunków),
- Kontrola sald rozliczeń międzyokresowych biernych i czynnych,
- Aktywne i bezpośrednie wsparcie w procesie przygotowania sprawozdań finansowych oraz raportów księgowych,
- Kontrola ewidencji środków trwałych,
- Kontrola czynności z zakresu VAT,
- Sporządzanie deklaracji podatkowych,
- Nadzorowanie i kontrola sporządzania raportów do GUS i NBP,
- Zamykanie miesiąca i roku,
- Sporządzanie płatności.
Wymagania
- Min. 4-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, ekonomia),
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu pełnej księgowości spółki handlowej,
- Doświadczenie w sporządzaniu deklaracji podatkowych,
- Doświadczenie w prowadzeniu ewidencji środków trwałych,
- Praktyka w sporządzaniu płatności,
- Praktyczna znajomość prawa podatkowego oraz zasad rachunkowości,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację słowną i pisemną,
- Bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności MS Excel,
- Znajomość programu Exact (dodatkowy atut),
- Zdolność planowania i organizowania swojego czasu pracy,
- Samodzielność i sumienność,
- Umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy
- Zatrudnienie w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie z kapitałem zagranicznym,
- Szkolenia,
- Kurs jęz. angielskiego,
- Możliwość zdobywania ciekawych doświadczeń w pracy w międzynarodowym zespole specjalistów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.