Polski HR - Doradztwo Personalne Sp. z o.o. to profesjonalna agencja doradztwa personalnego, wyspecjalizowana w rekrutacji i selekcji pracowników na stanowiska średniego i wysokiego szczebla. Współpracujemy z renomowanymi pracodawcami z Polski i zza granicy. Należymy do Polskiego Holdingu Rekrutacyjnego S.A.
Polski HR – Doradztwo Personalne Sp. z o. o jako Agencja Rekrutacyjna jest wpisana przez Marszałka Województwa Małopolskiego do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 9301.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy pracownika na stanowisko:
Samodzielna/y Księgowa/y
Miejsce pracy: Kraków
Zakres obowiązków:
- Prawidłowe, terminowe prowadzenie pełnej księgowości i nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych danych Spółek,
- Sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych,
- Udział w przygotowywaniu skonsolidowanych raportów,
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
- Kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi,
- Miesięczna kontrola sald kont księgowych prowadzenie ewidencji środków trwałych,
- Sporządzanie deklaracji podatkowych,
- Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości,
- Monitorowanie zmian w przepisach.
Wymagania:
- Wykształcenie: wyższe, preferowane kierunki: rachunkowość, finanse
- Doświadczenie zawodowe: minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku samodzielnego księgowego
- Obsługa komputera: Dobra znajomość MS Office
- Pełna i praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych i umiejętność ich prawidłowego interpretowania i stosowania
- Znajomość programu OPTIMA
- Wysokie poczucie odpowiedzialności
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Wysoka motywacja oraz nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów
- Predyspozycje lub doświadczenie w kierowaniu zespołem
- Umiejętność efektywnego organizowania czasu pracy
- Samodzielność i rzetelność w wykonywaniu zadań
- Aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności - mile widziane
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Samodzielną oraz odpowiedzialną pracę,
- Możliwości rozwoju zawodowego.