Grupa Balex Metal to międzynarodowa organizacja z listy Top 500 Polskich Firm, posiadająca 4 zakłady produkcyjne oraz sieć sprzedaży w 10 krajach Europy. Nasz ponad dwudziestoletni sukces w branży budowlanej zawdzięczamy inwestycjom w innowacyjne technologie oraz zasoby ludzkie. Nasz dynamiczny rozwój został doceniony poprzez przyznanie tytułu Diament Forbesa 2014.
Aktualnie do centrali naszej firmy, zlokalizowanej w Bolszewie k. Wejherowa, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie dekretowanie oraz ewidencjonowanie dowodów księgowych, sporządzanie wybranych raportów statystycznych, uzgadnianie sald rozrachunków i kont księgi głównej, sporządzanie zestawień na potrzeby audytu, prowadzenie ewidencji środków trwałych, rozliczanie różnic inwentaryzacyjnych.
- wyższego wykształcenia kierunkowego
- znajomości Ustawy o Rachunkowości oraz Ustaw podatkowych (CIT, VAT)
- minimum 5 lat doświadczenia pracy w księgowości w spółkach o profilu produkcyjnym z obrotem zagranicznym
- doświadczenia zawodowego w obszarach : środków trwałych, transakcji międzynarodowych WDT, WNT, eksport, import, sporządzaniu i uzgadnianiu rejestrów i deklaracji VAT
- obsługi pakietu MS Office (w szczególności Excel)
- znajomości języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym
- umiejętności proponowania usprawnień w procesach i obiegu dokumentów
- znajomość MS Dynamics AX, oraz doświadczenie w pracy w grupie kapitałowej - będą dodatkowym atutem
- bardzo mile widziana znajomość specyfiki działania Specjalnych Stref Ekonomicznych
- stabilne zatrudnienie u producenta - lidera na rynku o ugruntowanej jakości produktów
- motywujący system wynagrodzeń
- możliwość podnoszenia kwalifikacji oraz pracy na nowoczesnym systemie klasy ERP
- kompleksowe wdrożenie na stanowisku pracy
- pakiet świadczeń pracowniczych, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe