Firma Komplex-Torus, największy w centralnej Polsce dystrybutor chemii gospodarczej, kosmetyków oraz artykułów higienicznych poszukuje osoby na stanowisko:
-
księgowanie i kontrola środków trwałych i WNiP
-
prowadzenie spraw dotyczących gospodarki magazynowej (inwentaryzacja, rozliczanie niedoborów i nadwyżek , odpisy aktualizujące itp.)
-
księgowanie list płac, umów zleceń oraz ZUS i PDOF
-
księgowanie leasingu
-
rozliczanie RMK czynnych
-
sprawozdawczość GUS i NBP
-
prowadzenie rozliczeń z pracownikami (zaliczki, delegacje i inne )
-
inne operacje księgowe (pożyczki, rozrachunki z udziałowcami, kaucje, operacje na kapitałach, noty oraz odszkodowania itp.)
-
prowadzenie i kontrola dokumentacji i ksiąg rachunkowych w zakresie sprzedaży towarów i usług oraz gospodarki magazynowej itp.
-
przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych w tym US, GUS, NBP
-
nadzór na czynnościami niezbędnymi do otwierania sklepów
-
audyt wewnętrzny w sklepach Pracodawcy w zakresie operacji związanych z księgowością , obrotem towarami itp.
- co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- wykształcenie: średnie, mile widziane kierunkowe (rachunkowość, finanse)
- doświadczenie w pracy w firmie handlowej
- praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
- znajomość prawa podatkowego oraz ustawy o rachunkowości
- rzetelność i dokładność
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- umiejętność analitycznego myślenia oraz chęć sprostania każdemu wyzwaniu w pracy
- dyspozycyjność
MILE WIDZIANE OSOBY MOGĄCE PODJĄĆ PRACE OD ZARAZ
Prosimy o nieprzesyłanie CV z kwalifikacjami przewyższającymi podany zakres obowiązków na poszukiwane przez Nas stanowisko.
Prosimy o podanie swoich oczekiwań finansowych - bez tej informacji otrzymane CV nie będą rozpatrywane.
- ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- pracę w miłym zespole
- możliwość rozwoju zawodowego i osobistego