Zapraszamy Cię do naszego zespołu!
GŁÓWNE ZADANIA I OBOWIĄZKI:
- Sprawdzanie oraz kwalifikowanie dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych
- Prawidłowe księgowanie wszelkich operacji gospodarczych w systemie księgowym
- Uzgadnianie rozrachunków z dostawcami, odbiorcami oraz z pracownikami
- Prowadzenie i rozliczanie inwentaryzacji
- Prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej
- Terminowe i zgodne z obowiązującymi standardami i przepisami prawa rachunkowego oraz podatkowego sporządzanie informacji i deklaracji podatkowych oraz innych wymaganych prawem dokumentów,
- Przygotowanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych (miesięcznych, kwartalnych, rocznych)
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP)
- Współpraca z innymi działami Spółki w zakresie księgowości
- Aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych według określonych standardów
- Bieżące monitorowanie zmian prawa podatkowego i finansowego
- Wykształcenia wyższego kierunkowego
- 5-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku , w zakresie prowadzenia pełnej księgowości i standardów rachunkowości,
- Bardzo dobrej, praktycznej znajomość programu Symfonia
- Bardzo dobrej, praktycznej znajomość Excela
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Biznesowego podejścia przy rozwiązywaniu zaistniałych problemów, przedsiębiorczości, inicjatywy
- Umiejętności podejmowania działań korygujących
- Umiejętności łączenia ze sobą faktów, pomysłów i opinii
- Umiejętności podejmowania samodzielnych decyzji oraz radzenia sobie w trudnych i awaryjnych sytuacjach, umożliwiającej generowanie i wdrażanie skutecznych i kreatywnych rozwiązań
- Umiejętności analitycznego myślenia
- Stabilną, ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej organizacji o wysokich standardach i ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy,
- Pracę w przyjaznej atmosferze
- Stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość osobistego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
Poznaj
4Life Direct sp. z o.o.
Jesteśmy agencją ubezpieczeniową, istniejemy na rynku polskim od 2009 roku i pośredniczymy w sprzedaży prostych i przystępnych cenowo ubezpieczeń na życie. Od 2020 roku współpracujemy z Towarzystwem Ubezpieczeniowym Generali Życie S. A. Polski oddział ma swoje biuro w Warszawie przy ul. Chmielnej 132/134.
W ciągu ostatnich lat wypracowaliśmy unikalny model biznesowy, wyróżniający się wyjątkową strategią kontaktu z Klientem. Pomagamy zainteresowanym osobom uzyskiwać potrzebne informacje i podejmować przemyślane decyzje przy wyborze ubezpieczeń na życie. Cały proces zakupu ubezpieczenia przebiega zdalnie, a Klient może się ubezpieczyć bez wychodzenia z domu. Zaufanie i satysfakcja Klientów są dla nas najważniejsze