EXCO A2A Polska (www.exco.pl) jest międzynarodową siecią niezależnych biur działających w zakresie audytu, ekspertyz księgowych, kadr i płac oraz doradztwa.
Działając w Polsce od 1999 roku, posiadamy biura w największych miastach Polski: Warszawa, Kraków, Radom, Gdańsk, Wrocław i Poznań.
EXCO A2A Polska specjalizuje się w świadczeniu usług dla klientów działających w głównych sektorach gospodarki (m.in. sprzedaż, import-export, produkcja, usługi, finanse).
Działając w Polsce od 1999 roku, posiadamy biura w największych miastach Polski: Warszawa, Kraków, Radom, Gdańsk, Wrocław i Poznań.
EXCO A2A Polska specjalizuje się w świadczeniu usług dla klientów działających w głównych sektorach gospodarki (m.in. sprzedaż, import-export, produkcja, usługi, finanse).
W związku z rozwojem spółki poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy
Miejsce pracy: woj.
świętokrzyskie
OPIS STANOWISKA
- Wprowadzanie, weryfikowanie oraz importowanie dokumentów księgowych do systemu Comarch ERP Optima;
- Bieżąca i okresowa weryfikacja i uzgadnianie sald kont księgowych;
- Realizowanie kontaktów merytorycznych z klientami zgodnie z obowiązującymi standardami;
- Sporządzanie oraz podpisywanie deklaracji podatkowych, a także sprawozdawczości GUS i NBP;
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych;
- Sporządzanie oraz podpisywanie sprawozdań finansowych oraz dokumentów do badania sprawozdań;
- Wprowadzanie przelewów do banku, księgowanie wyciągów bankowych i rozliczanie rozrachunków;
- Kontakt z instytucjami państwowymi.
OFERUJEMY:
- Elastyczne godziny pracy;
- Pracę zdalną, aczkolwiek jest możliwość pracy stacjonarnej, bądź hybrydowej z naszego biura w Gdańsku – zapewniamy kawkę, herbatkę i przyjazną atmosferę
- Stabilną i ciekawą pracę w międzynarodowym i profesjonalnym środowisku;
- Pracę w zespole nastawionym na współpracę;
- Prywatną opiekę medyczną oraz kartę MultiSport, współfinansowane przez pracodawcę - zadbaj o swoje zdrowie;
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;
- Możliwość nauki języków obcych, dzięki platformie e-learningowej.
WYMAGANIA:
- Bardzo dobra, praktyczna znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego;
- Min. 5-letnie doświadczenie w pracy w księgowości, w tym co najmniej 2-letnie na samodzielnym stanowisku;
- Znajomość programu Comarch Optima;
- Znajomość programów pakietu MS Office (Excel, Word);
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego – kontakt mailowy i telefoniczny z klientami, min.B1;
- Dobra organizacja pracy;
- Umiejętność analitycznego myślenia;
- Zaangażowanie w powierzone obowiązki, dokładność, samodzielność oraz skrupulatność.
Mamy dla Ciebie szereg korzyści
- Elastyczne godziny pracy
- Zdobycie nowych doświadczeń w firmie o ugruntowanej pozycji w branży
- Możliwość pracy zdalnej
- Cykliczne szkolenia branżowe
- Stabilną i ciekawą pracę w międzynarodowym i profesjonalnym środowisku
- Wolontariat pracowniczy
- Współfinansowaną kartę Multisport
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
- Współfinansowaną prywatną opiekę medyczną