PERINO to dynamicznie rozwijającą się firma w branży gastronomicznej. Produkujemy wyśmienite makarony, opierając się na oryginalnej włoskiej recepturze. Nasza misja to „Produkować wyroby najwyższej jakości, tylko z naturalnych składników i dostarczać przy tym wyjątkowych oraz zdrowych przeżyć kulinarnych”.
Od ponad 10 lat współpracujemy z największymi sieciami restauracji i hoteli na terenie całego kraju oraz za granicą. Z naszych usług korzystają również największe firmy cateringowe.
Nasz Zespół to osoby ambitne i kreatywne, a każdy nasz sukces, to zasługa wspólnej pracy każdego działu. Poszukujemy osób zaangażowanych, które będą chciały mieć wpływ na rozwój naszej organizacji. Jeżeli jesteś zainteresowany/a dołączeniem do naszego zespołu to zapraszamy Cię do kontaktu z nami. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
- prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego i ustawy o rachunkowości;
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i naliczanie amortyzacji;
- kontrola i uzgadnianie kont księgowych;
- udział w sporządzaniu rocznych i okresowych sprawozdań finansowych oraz deklaracji podatkowych (CIT, VAT, VAT-UE, GUS);
- kontakt i współpraca , US i innymi organami podatkowymi, instytucjami zewnętrznymi m.in. bankami
- weryfikacja transakcji i sald oraz analiza danych księgowych;
- ewidencja, dekretowanie i terminowe księgowanie dokumentów księgowych;
- analiza, sprawdzanie i kontrola rozrachunków z tytułu dostaw towarów i usług;
- dodatkowym atutem będzie znajomość obszaru płac (prowadzenie obsługi płacowej; sporządzanie list płac, w tym prawidłowe i terminowe naliczenie wypłat, składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS; współpraca z ZUS, US, GUS, PPK i ubezpieczenia pracownicze).
- minimum 5 lat doświadczenia w księgowości, w tym minimum dwa lata na samodzielnym stanowisku w firmie produkcyjnej – warunek konieczny;
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki to Ekonomia, Finanse lub Rachunkowość);
- bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowości;
- praktyczne doświadczenie w przygotowywaniu rozliczeń podatkowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami (PIT, CIT, VAT, VAT-UE, GUS);
- bardzo dobra znajomość MS Excel w praktyce;
- praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
- skrupulatność, samodzielności, odpowiedzialności i zaangażowanie;
- umiejętności planowania i organizowania pracy własnej oraz terminowego realizowania obowiązków;
- umiejętność analitycznego myślenia.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- wynagrodzenie adekwatne do wiedzy i doświadczenia;
- niezbędne narzędzia pracy;
- owocowe czwartki,
- ubezpieczenie NNW,
- pracę w dynamicznie rozwijającej się w firmie o stabilnej pozycji na rynku;
- samodzielne stanowisko dające możliwość wykorzystania własnego potencjału;
- pracę w miłym, ambitnym i zgranym zespole nastawionym na współpracę.