Inter Cars S.A. to największy dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych w Europie Środkowo - Wschodniej. Od maja 2004 r. spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Celem strategicznym Inter Cars SA jest utrzymanie pozycji lidera w Europie Środkowo-Wschodniej.
Jeśli szukasz ambitnej pracy, chcesz rozwijać swoją karierę w obszarze Księgowości, cenisz sobie pracę w firmie o stabilnej, ugruntowanej pozycji na rynku - aplikuj i dołącz do Nas!
W związku z rozwojem Grupy Kapitałowej Inter Cars S.A. poszukujemy pracownika na stanowisko:
Zakres obowiązków:
- Prowadzisz procedury księgowe oraz dokumentację;
- Zakładasz i prowadzisz księgi rachunkowe; ewidencję rozrachunków;
- Księgujesz dokumenty; wynagrodzenia, operacje gospodarcze;
- Współpracujesz z instytucjami zewnętrznymi tj. ZUS, US, NBP, GUS;
- Sporządzasz deklaracje podatkowe i sprawozdania finansowe na potrzeby zarządu;
- Współpracujesz z innymi działami organizacji w zakresie księgowości.
Aplikuj jeśli:
- Posiadasz minimum 2 - 3 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku;
- Znasz język angielski w stopniu pozwalającym na samodzielną komunikację (min B2);
- Dobrze znasz Polską Ustawę o Rachunkowości oraz przepisy prawa podatkowego;
- Posiadasz wykształcenie kierunkowe z zakresu finansów lub rachunkowości;
- Cechuje Cię rzetelność i skrupulatność.
Oferujemy:
- Stabilną pracę w polskiej firmie, często w zespole międzynarodowym;
- Atrakcyjne wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę;
- Możliwość budowania zespołu wraz z rozwojem spółki;
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji z racji przynależności do dużej Grupy Kapitałowej;
- Możliwość korzystania z pakietu benefitów przysługujących w GK Inter Cars (m.in. ubezpieczenie i opieka zdrowotna na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do karty sportowej, dodatkowe lekcje językowe w ramach godzin pracy);
- Możliwość pracy hybrydowej.
Poznaj
Grupa Inter Cars
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia