SALESmanago to jedyna platforma CDXP (all-in-one Customer Data Platform & Customer Experience Platform) wspierana sztuczną inteligencją i wykorzystująca podejście no-code. Wykorzystywana jest przez ponad 2000 klientów (m.in. Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance, Victoria’s Secret) w 50 krajach. Financial Times określił SALESmanago jako najszybciej rosnącą platformę marketing automation w Europie.
SALESmanago wykorzystuje pełen potencjał danych o klientach, łącząc zaawansowaną analitykę i hiperpersonalizację do dostarczenia w pełni konfigurowalnych, spersonalizowanych doświadczeń we wszystkich kanałach marketingowych.
Firma zlokalizowana jest w Krakowie i zatrudnia 300 doświadczonych konsultantów, data scientists i inżynierów. SALESmanago działa międzynarodowo dzięki szerokiej sieci ponad 1000 partnerów biznesowych.
Jesteśmy startupem z doskonałym produktem, wyjątkową kulturą organizacyjną, doskonale funkcjonującymi zespołami oraz ogromnymi ambicjami podbijania polskiego i międzynarodowego rynku.
Aktualnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:
- Wykształcenie kierunkowe z zakresu rachunkowości lub finansów
- min. 4-5 lat doświadczenia zawodowego w dziale księgowości
- Praktyczna znajomość zasad rachunkowości, przepisów podatkowych
- Dobra i praktyczna znajomość programu Excel
- Samodzielność, sumienność, rzetelność, dokładność, umiejętności analityczne
- Odpowiedzialność oraz samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
- Znajomość zasad rozliczania transakcji międzynarodowych
- Realizacja polityki finansowej spółki,
- Udział w prowadzeniu pełnej księgowości spółki,
- Prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej,
- Aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych według określonych standardów
- Księgowanie i wyliczenia rezerw, wycen walutowych, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych kosztów itp
- Kompleksowa obsługa projektów księgowych dla klientów polskich i zagranicznych,
- Udział w przygotowaniu deklaracji podatkowych PIT, VAT, JPK-V7
- Realizacja zadania w procesie zamknięcia miesiąca (księga główna, środki trwałe, księga magazynowa, księgowanie kosztów i rozliczenia międzyokresowe),
- Raportowanie do instytucji zewnętrznych zgodnie z terminami (GUS, NBP, US),
- Współpraca z działem kadr i płac,
- Uzgodnienie transakcji i sald,
- Udział w procesie obsługi audytu,
- Analizowanie obowiązujących przepisów, dzielenie się wiedzą w tym zakresie ze współpracownikami,
- Wdrażanie nowych rozwiązań systemowych.
- możliwość zrobienia kariery w międzynarodowej firmie i dodanie do swojego CV wyjątkowej pozycji, która na zawsze wzmocni Twój profil zawodowy,
- specjalnie przygotowany cykl szkoleniowy, który błyskawicznie wyposaży Cię w wiedzę niezbędną do skutecznego wykonywania pracy,
- bezpośredni wgląd i wtajemniczenie w metody prowadzenia innowacyjnego na skalę globalną startupu,
- mamy własny firmowy elegancki restobar, w którym codziennie pracownicy dostają bezpłatny ciepły posiłek, dodatkowo w każdy piątek ogólnofirmowe Happy Hour z darmowym, pysznym czeskim piwem bez limitu, a przez cały dzień nielimitowana kawa, napoje i owoce,
- specjalne bonusy za obronę pracy dyplomowej, becikowe (2 tys zł), dofinansowanie wieczorów kawalerskich i panieńskich i rozwód party, parapetówek we własnych nowych mieszkaniach, dofinansowanie badań lekarskich, karta OK System, dofinansowanie kursów językowych.