Ogłoszenie numer: 2606344, z dnia 2019-08-12
Jako licencjonowane biuro rachunkowe działamy w Krakowie już od 1998 roku. Zajmujemy się kompleksową obsługą księgowo-finansową oraz kadrową dla małych i średnich firm oraz fundacji i stowarzyszeń (księgi handlowe, książki przychodów i rozchodów, ryczałt, karta podatkowa). W skład naszego kilkuosobowego zespołu wchodzą osoby, które ukończyły studia ekonomiczne. Zatrudniamy również doświadczonych specjalistów z certyfikatem księgowym przyznawanym jeszcze przez Ministerstwo Finansów.
Samodzielna księgowa / Samodzielny księgowy
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: SKS-08-2019
Opis stanowiska
- samodzielna klasyfikacja i dekretacja dokumentów w księgach handlowych,
- rejestry podatku VAT, JPK (transakcje typu import, eksport, WDT, WNT, odwrotne obciążenie),
- okresowe deklaracje VAT, PIT oraz CIT,
- prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników oraz zleceniobiorców,
- sporządzanie formularzy z danymi statystycznymi do GUS,
- terminowe przekazanie danych finansowych klientom biura,
- bieżąca kontrola finansowo-księgowa,
- sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat oraz sprawozdań finansowych.
Wymagania
Doświadczenie i kwalifikacje zawodowe wymagane:
- co najmniej 3 lata w biurze rachunkowym na stanowisku samodzielnym z bezpośrednim kontaktem z klientem,
- samodzielna obsługa programów księgowych w zakresie KH.
Kwalifikacje mile widziane:
- dyplom ukończenia studiów dziennych Uniwersytetu Ekonomicznego,
- szkolenia z przepisów podatkowych lub kadrowych w ostatnich 2 latach.
Kompetencje i umiejętności wymagane:
- znajomość podstawowych zasad w rachunkowości i księgowości,
- znajomość i umiejętność praktycznego korzystania z aktualnych przepisów podatkowych, kadrowych i zus,
- znajomość programów księgowych KH dotyczących pełnych ksiąg,
- znajomości obsługi MS Office lub Open Office (edytory tekstów, arkusze kalkulacyjne),
- znajomość obsługi branżowych portali internetowych oraz poczty elektronicznej,
- bieżący kontakt z klientem telefoniczny, mailowy i bezpośredni.
Kompetencje i umiejętności mile widziane:
- doświadczenie w rozliczaniu fundacji i stowarzyszeń,
- znajomość programów księgowych grupy InsERT GT (Rewizor, Gratyfikant, Subiekt) oraz Płatnik lub e-płatnik,
- inicjatywa w rozwiązywaniu problemów branżowych,
- samodzielnie zarządzanie czasem.
Wymagania osobowościowe:
- solidność,
- dokładność i dociekliwość,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- uczciwość i sumienność,
- wytrwałość i zaangażowanie,
- umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy
- praca w młodym, dynamicznym zespole absolwentów UE,
- ubezpieczenie na życie,
- pakiet medyczny,
- możliwość elastycznego czasu pracy,
- możliwość szybkiego rozwoju kompetencji zawodowych z ciekawym klientem.
Wynagrodzenie
Od 5000 do 7000 PLN