IMLITEX POLSKA Sp. z o.o. część IMLITEX HOLDING
IMLITEX POLSKA jest firmą handlową działającą w wielu sektorach. Współpracujemy z wieloma dużymi kontrahentami o zasięgu ogólnoświatowym ze szczególnym uwzględnieniem współpracy w ramach Europy.
Do podstawowych obszarów działalności zaliczamy:
- agro (pasze, nawozy)
- przemysł chemiczny
- branża spożywcza
- tekstylia
- energia
- tworzywa sztuczne
- opakowania
Poszukujemy ambitnych i dynamicznych osób, którym zależy na ciągłym podnoszeniu kwalifikacji. Stwarzamy niepowtarzalną szansę wytyczenia własnej ścieżki kariery. Zapewniamy możliwość pracy w gronie profesjonalistów, a w ramach współpracy gwarantujemy wymianę wiedzy oraz doświadczenia. Cenimy kreatywność i zaangażowanie.
Jesteśmy firmą, której polityka personalna opiera się na przekonaniu, że pracownicy to nasz najcenniejszy kapitał. Kompetencja, skuteczność oraz pomysłowość działania to cechy, które cenimy najbardziej. Właściwa motywacja i umiejętność pracy zespołowej dopełniają obraz modelowego pracownika naszej firmy. Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej www.imlitex.com.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
- Samodzielne prowadzenie ksiąg spółek prawa handlowego
- Samodzielne prowadzenie działu kadr
- Sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, IFT, PCC)
- Sporządzanie sprawozdań dla NBP oraz GUS
- Ustalanie wyniku finansowego oraz sporządzanie sprawozdań finansowych
- Obsługa programów: Navision, Symfonia – kadry oraz Płatnik
- Ustalanie zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (urzędy, banki) oraz z audytorami
- Dekretacja dokumentów, ewidencjonowanie operacji w systemie księgowym
- Prowadzenie rozliczeń pracowniczych (delegacje służbowe: krajowe i zagraniczne, zaliczki)
- Doświadczenie w pracy na stanowisku Samodzielnej Księgowej/ Samodzielnego Księgowego min. 3 lata
- Znajomość przepisów Ustawy o rachunkowości
- Znajomość przepisów podatkowych i umiejętność ich stosowania w praktyce, w szczególności dotyczących: importu, eksportu, WDT, WNT, WDU
- Znajomość zagadnień kadrowo – płacowych oraz ZUS
- Znajomość programów: Navision, Symfonia – kadry, Płatnik
- Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (w tym: arkusza kalkulacyjnego Excel)
- Umiejętność samodzielnego myślenia oraz podejmowania decyzji
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Mile widziana znajomość języka angielskiego lub języka rosyjskiego