Jesteśmy częścią ARPI Group, norweskiego holdingu, który od 18 lat skutecznie realizuje rekrutacje dla różnych gałęzi biznesu. Obecnie dla naszego klienta, wiodącej firmy z branży produkcyjnej prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy
Miejsce pracy: Michałowice
Zakres obowiązków:
- Nadzorowanie wszystkich aspektów zarządzania księgowością oraz sprawami kadrowo – płacowymi spółki
- Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości spółki
- Dekretacja i księgowanie wszystkich dokumentów księgowych
- Przygotowywanie płatności związanych z działalnością firmy
- Kontrola sald należności i zobowiązań
- Sporządzanie sprawozdań finansowych
- Odpowiedzialność za stan dokumentacji kadrowej i księgowej oraz jej archiwizację
- Współpraca z Klientami i Dostawcami firmy
- Sporządzanie deklaracji CIT i VAT, sprawozdań do GUS i NBP oraz deklaracji INTRASTAT
- Współpraca z audytorami, z Działem Audytu Wewnętrznego, Działami Finansowymi i Kontrolingu w zagranicznych oddziałach firmy
- Prowadzenie akt osobowych pracowników, dbanie o ich poprawność oraz aktualność
- Przygotowywanie umów o pracę, umów cywilno – prawnych oraz pełnej dokumentacji związanej z zatrudnieniem
- Zgłaszanie pracowników do ZUS oraz dokonywanie zmian w tym zakresie
- Przygotowywanie kart ewidencji czasu pracy
- Nadzór oraz przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa w zakresie spraw kadrowych
- Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Zarządu
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: banki, US, GUS, PIP, ZUS itp.
- Praca w systemie SAP
- Koordynacja obiegu dokumentów w firmie
- Bieżące zadania administracyjne
Poszukiwane kompetencje:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomiczne i finansowe)
- Min. 4 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku, związanym z odpowiedzialnością za prowadzenie pełnej księgowości spółki handlowo – usługowej
- Biegła znajomość języka angielskiego lub niemieckiego (także język branżowy) – warunek konieczny
- Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz obowiązujących przepisów podatkowych, umiejętność stosowania ich w praktyce
- Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy i przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz regulacji podatkowych
- Znajomość specyfiki spółki handlowo – usługowej w zakresie księgowości
- Bardzo dobra znajomość MsOffice
- Mile widziana będzie znajomość programu SAP (moduł FI)
- Dużym atutem będzie doświadczenie w pracy i raportowaniu do struktur międzynarodowych
Oferujemy:
- Pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Samodzielne stanowisko, możliwości poszerzania swoich kompetencji i rozwoju w ramach struktur
- Umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie
- Elastyczny, zadaniowy tryb pracy