specjalista mid / senior / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
22 godz.
Responsibilities Processing invoices accurately and in compliance with accounting standards; Uploading bank statements and transactions; Handling queries related to invoices and payments; Assisting in performing month-end closing activities; Setting up new suppliers; Creating basic reports;...
specjalista mid / senior / ekspert / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twoje zadania: bieżące prowadzenie pełnej księgowości spółki zgodnie z przepisami rachunkowymi i podatkowymi, sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych oraz raportów statystycznych, sporządzanie i odpowiedzialność za prawidłowe sporządzenie deklaracji podatkowych spółki do...
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Do Twoich obowiązków należeć będzie: indywidualna i kompleksowa obsługa klientów; samodzielne prowadzenie księgowości jednoosobowych działalności gospodarczych lub pełnej księgowości spółek z o.o. zgodnie z obowiązującymi przepisami; kontrola merytoryczna dokumentów i...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: prawidłowe prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z przepisami o rachunkowości, monitorowanie zmian w przepisach podatkowych i z zakresu rachunkowości, księgowanie i dekretacja dokumentów zgodnie z obowiązującym planem kont, nadzorowanie procesów księgowych w zakresie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
ewidencja zdarzeń związana z ruchem środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, wystawianie dokumentów dotyczących ewidencji środków trwałych, kontrola poprawności zapisów oraz uzgadnianie kont związanych z ewidencją ŚT oraz WNiP; księgowanie faktur kosztowych;...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych m.in faktur zakupowych dotyczących floty samochodowej, zużycia mediów, leasingów; Przygotowanie i księgowanie deklaracji JPK VAT; Sporządzanie sprawozdań statystycznych GUS; Sporządzanie deklaracji Intrastat; Nadzór i weryfikacja...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Responsibilities: Bookkeeping (general ledger, subledgers) in accordance with the statutory tax law, and IFRS with available systems delivered by the Company, Reporting in accordance to the Medicover group Policies, Taxes related activities: VAT, CIT, WTH, (recognition, tax return preparation and...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat 8 317 - 9 784 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków: dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, rozliczanie magazynu, ewidencja i kontrola rozrachunków z kontrahentami, udział w kalkulacji podatków CIT i VAT, sporządzanie raportów.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: prowadzenie KPiR i ksiąg handlowych; kompletowanie dokumentów, wprowadzanie dokumentów do systemu komputerowego (faktury, wyciągi bankowe, raporty kasowe itp. dokumenty kadrowe), analizy zapisów księgowych, obsługa systemu kadrowo płacowego – po przyuczeniu, bieżąca...
Progres Permanent Recruitment to lider rozwiązań HR w dziedzinie rekrutacji stałych. Już od ponad 18 lat wspieramy przedsiębiorstwa w całej Polsce w doborze inżynierów, kadry zarządzającej, specjalistów, menadżerów w sektorach takich jak BPO, Logistics, Engineering, Finance, IT, Sales & Marketing. Należymy do Grupy Progres – eksperta w zakresie nowoczesnych usług HR dla biznesu, działającego w ponad 22. prężnie rozwijających się oddziałach na terenie całego kraju. Zaufało nam już ponad 1500 firm.
Dla naszego Klienta polskiej Grupy oferującej usługi dla biznesu (outsourcing księgowości, doradztwo finansowe, podatkowe i audyty), poszukujemy Kandydata na stanowisko:
Samodzielna Księgowa / Główna Księgowa
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: AA/WRO/SAMODZIELNA
Zakres Twoich obowiązków:
Sporządzanie sprawozdań finansowych
Prowadzenie ewidencji księgowych
Dekretowanie oraz księgowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z obowiązującymi przepisami
Sporządzanie i wysyłanie deklaracji podatkowych
Współpraca z instytucjami takimi jak US, GUS
Oczekiwania:
Praktyczna znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz z zakresu podatków
Doświadczenie na podobnym stanowisku
Znajomość programu Symfonia
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (kontakt z klientem mail, telefon)
Firma zapewni Ci:
Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynki
Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
Elastyczną formę zatrudnienia - umowa o pracę lub B2B
System szkoleń zewnętrznych oraz wewnętrznych
Możliwość rozwoju oraz ciągłego poszerzania wiedzy
specjalista mid / senior / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
22 godz.
Responsibilities Processing invoices accurately and in compliance with accounting standards; Uploading bank statements and transactions; Handling queries related to invoices and payments; Assisting in performing month-end closing activities; Setting up new suppliers; Creating basic reports;...
specjalista mid / senior / ekspert / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twoje zadania: bieżące prowadzenie pełnej księgowości spółki zgodnie z przepisami rachunkowymi i podatkowymi, sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych oraz raportów statystycznych, sporządzanie i odpowiedzialność za prawidłowe sporządzenie deklaracji podatkowych spółki do...
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Do Twoich obowiązków należeć będzie: indywidualna i kompleksowa obsługa klientów; samodzielne prowadzenie księgowości jednoosobowych działalności gospodarczych lub pełnej księgowości spółek z o.o. zgodnie z obowiązującymi przepisami; kontrola merytoryczna dokumentów i...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: prawidłowe prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z przepisami o rachunkowości, monitorowanie zmian w przepisach podatkowych i z zakresu rachunkowości, księgowanie i dekretacja dokumentów zgodnie z obowiązującym planem kont, nadzorowanie procesów księgowych w zakresie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
ewidencja zdarzeń związana z ruchem środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, wystawianie dokumentów dotyczących ewidencji środków trwałych, kontrola poprawności zapisów oraz uzgadnianie kont związanych z ewidencją ŚT oraz WNiP; księgowanie faktur kosztowych;...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych m.in faktur zakupowych dotyczących floty samochodowej, zużycia mediów, leasingów; Przygotowanie i księgowanie deklaracji JPK VAT; Sporządzanie sprawozdań statystycznych GUS; Sporządzanie deklaracji Intrastat; Nadzór i weryfikacja...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Responsibilities: Bookkeeping (general ledger, subledgers) in accordance with the statutory tax law, and IFRS with available systems delivered by the Company, Reporting in accordance to the Medicover group Policies, Taxes related activities: VAT, CIT, WTH, (recognition, tax return preparation and...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat 8 317 - 9 784 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków: dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, rozliczanie magazynu, ewidencja i kontrola rozrachunków z kontrahentami, udział w kalkulacji podatków CIT i VAT, sporządzanie raportów.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: prowadzenie KPiR i ksiąg handlowych; kompletowanie dokumentów, wprowadzanie dokumentów do systemu komputerowego (faktury, wyciągi bankowe, raporty kasowe itp. dokumenty kadrowe), analizy zapisów księgowych, obsługa systemu kadrowo płacowego – po przyuczeniu, bieżąca...