Najnowsze oferty pracy

  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the DACH teams to deliver the best solutions available on the...
  • Contact Center Representative with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer Service Specialist with Polish

    Pontica Solutions   Kraków, Śródmieście    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    YOUR ROLE: Respond to queries in a timely and accurate way, via phone, email, or chat; Troubleshoot and resolve issues, escalating complex problems to the appropriate teams when necessary. Maintain a positive, empathetic, and professional attitude toward customers at all times. Work closely with...
  • Specjalista ds. relacji z klientami z językiem niemieckim

    HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 000 - 9 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków; Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie! TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami....
  • Telefoniczny Doradca / Doradczyni z j. niemieckim

    Unique People   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   33,00 - 34,00 zł brutto/godz.
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: wykonywanie połączeń wychodzących w celu przeprowadzenia ankiet, obsługa aplikacji wewnętrznych, dbanie o dobry wizerunek Kontrahenta.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   małopolskie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    14 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
Zobacz więcej ofert pracy

Sales Manager (j.angielski)

Advisory Group TEST Human Resources
Kraków
praca stacjonarna
2630 dni temu

Our Client, an international online and mobile long and short-term investment services producer, opened its new R&D office in Krakow. The center is hirng now around  70 employees and will hire about 150 IT Specialists more for new projects and creating new products. Innovative Company with headquarters based in London and divisions worldwide - with strong position on the market, works with new technologies in end-to-end Scrum methodology with best infrastructure and emerging technologies. If you are looking for the fast career development and extended learning opportunities,  apply for the position of:

Sales Manager (j.angielski)
Kraków
Nr ref.: 6170

Requirements:

  • At least 6 months telephone business development/ customer service experience (preferred in English)
  • Excellent English skills (verbal and written)
  • Able to demonstrate excellent customer service and business development, impersonal and communication skills, and adopt an enthusiastic approach when speaking to new clients
  • Experience in operating a goal-oriented environment  and having motivation not only by meeting, but also exceeding regular performance targets
  • Having a good working knowledge of, and active interest in financial markets
  • Educated to Degree level
  • Literacy in MS Office
  • Showing initiative in identifying problems and posing solutions with logical and analytical approach
  • Bing able to work in a professional and organized manner that’s befitting of  a regulated product environment
  • Displays drive and tenacity in achieving goals
  • Has a challenging mindset, using training and experience to identify the need for change/improvement
  • Strong time-management skills
  • Able to cope well under pressure  and quickly to a fast-paced environment

Responsibilities:

  • The role will consist of two parts. The main component will see the successful candidate make outbound telephone calls to prospects that have opened an IG demo account. Through appropriate questioning, you will be expected to gain a better understanding of the prospect’s needs and requirements and help to facilitate that next step of becoming a full, live account holder. To do this, you will need to have a comprehensive understanding of IG’s products and trading platforms (provided through a programme of internal training), and remain informed of ongoing financial market events. The second aspect of the role requires you to assist clients with the account opening process, providing support via both telephone and email. Due to the nature of the product suite provided by IG, you will not be asked to do any cold-calling
  • You will be accountable for applications from English speaking countries and will also handle overflow of other new business tasks including cross selling other IG products
  • Providing front-line support to our demo clients; will predominantly consist of answering queries and educating them about the product offering - this may be achieved within one telephone conversation but realistically, you’ll be handling a demo client for a period of up to 2 weeks
  • Following adoption of company business development techniques, open questions will be used to better understand the client’s needs and previous experience - should the client have an objection (i.e. something’s holding them back from taking that next step), you will be expected to troubleshoot that objection and provide the client with a solution
  • Coordinating with the Account Opening and Compliance departments to ensure that pending applications are activated in accordance with in-house procedures and local regulatory requirements
  • There will be a minimum expectation for outbound dials and time spent on the telephone, and key performance metrics will revolve around (a) demo to live account, and (b) pending to active account conversion rates; and (c) size of initial deposits

We offer:

  • A possibility of taking part in setting up a new marketing, Customer Service and IT departments in Poland
  • Participation in interesting and challenging projects in global structures
  • Opportunity to develop and broaden skills
  • Attractive salary, bonuses and benefits package
  • Pleasant working atmosphere
 

Podobne oferty

  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the DACH teams to deliver the best solutions available on the...
  • Contact Center Representative with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer Service Specialist with Polish

    Pontica Solutions   Kraków, Śródmieście    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    YOUR ROLE: Respond to queries in a timely and accurate way, via phone, email, or chat; Troubleshoot and resolve issues, escalating complex problems to the appropriate teams when necessary. Maintain a positive, empathetic, and professional attitude toward customers at all times. Work closely with...
  • Specjalista ds. relacji z klientami z językiem niemieckim

    HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 000 - 9 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków; Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie! TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami....
  • Telefoniczny Doradca / Doradczyni z j. niemieckim

    Unique People   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   33,00 - 34,00 zł brutto/godz.
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: wykonywanie połączeń wychodzących w celu przeprowadzenia ankiet, obsługa aplikacji wewnętrznych, dbanie o dobry wizerunek Kontrahenta.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   małopolskie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    14 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...