Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: DDP/2015/01/2015/1/122
- Obsługa i koordynacja procesów sprzedażowych w bezpośrednim kontakcie z Key Account Managerami;
- Wsparcie działu handlowego w budowaniu i umacnianiu relacji z klientem;
- Ścisła współpraca z General Directorem oraz zespołem sprzedażowym;
- Przygotowywanie pism dla klientów, ofert,prezentacji, odpowiedzi na przetargi;
- Wsparcie w zakresie procesowania dokumentów;
- Koordynowanie działań związanych z handlową korespondencją przychodzącą iwychodzącą.
- Wykształcenie wyższe;
- Min. 2-letnie doświadczenie na stanowiskach w obszarze sprzedaży, wsparcia sprzedaży, koordynacji procesów sprzedażowych;
- Umiejętność tworzenia ofert i prezentacji sprzedażowych;
- Podstawy prowadzenia rozmów handlowych;
- Biegła znajomość języka niemieckiego (poziom C1/C2);
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i polskiego (praca w międzynarodowym środowisku zawodowym);
- Dobra znajomość i doświadczenie w pracy z MSOffice;
- Czynne prawo jazdy kat. B;
- Umiejętność pracy wielozadaniowej i dobra organizacja pracy;
- Umiejętność strategicznego myślenia;
- Wysoki poziom kultury osobistej i świadomości biznesowej;
- Proaktywność i konsekwencja w dążeniu do celu;
- Otwartość na zmiany i elastyczność;
- Samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres;
- Dyspozycyjność – gotowość do częstych podróży służbowych.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Pakiet dodatkowych benefitów;
- Niezbędne narzędzia pracy;
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku pracy;
- Przyjazną atmosferę pracy;
- Realne szanse awansu nowej strukturze firmy.