Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Administracyjno - Biurowy

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Prowadzenie dokumentacji biurowej oraz wsparcie administracyjne dla innych działów; Koordynacja obiegu dokumentów i dbanie o prawidłowy przepływ informacji; Obsługa przewoźników - dostawców/odbiorców; Dbanie o miłą i profesjonalną obsługę...
  • Pracownik Biurowy Działu Sprzedaży Maszyn

    Liebherr Polska Sp. z o.o.   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Zadania: Administracja projektami od zamówienia do sprzedaży używanych i wynajmowanych maszyn budowlanych, Administracja stroną internetową i programami marketingowymi wspomagającymi sprzedaż maszyn budowlanych, Wyszukiwanie, weryfikacja stanu i zakup używanych maszyn budowlanych Wycena...
  • Specjalista ds. Administracji - Pracownik Recepcji

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: obsługę recepcji (telefoniczna, mailowa); organizację spotkań i obsługę gości; archiwizowanie dokumentów, przygotowywanie pism; obsługę poczty przychodzącej i wychodzącej; zapewnienie płynnego obiegu dokumentów w firmie; dbałość o sprawne...
  • Kontroler stanów magazynowych (z UDT)

    Schenker sp z o.o.   Sosnowiec, Silesia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres zadań: Weryfikacja zgodności stanu fizycznego ze stanem systemowym, Wyjaśnianie rozbieżności, Obsługa systemu magazynowego, Współpraca z innymi działami. Wymagania: Umiejętność obsługi komputera, w szczególności MS Excel, Uprawnienia UDT, Doświadczenie w pracy biurowej,...
  • Pracownik sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowlane BUDIREM   Sosnowiec    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego.
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    OPIS STANOWISKA wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy) obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego, zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; prowadzenie...
  • Specjalista ds. administracji - pracownik biura budowy

    Jww Invest S. A.   śląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   śląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the DACH teams to deliver the best solutions available on the...
  • Specjalista ds. administracji z j. francuskim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
  • Starszy Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Żywiec, ul. Armii Krajowej    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach administracyjnych kar pieniężnych, w tym ich wymierzania, odstąpienia od ich wymierzenia oraz w sprawach ulg w ich spłacie, udzielanie wyjaśnień i informacji podmiotom w zakresie spraw...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Katowice Pracownik Biurowy Katowice
Sachbearbeiter Ursprünge / Lieferantenerklärungen (m/w/d)

Sachbearbeiter Ursprünge / Lieferantenerklärungen (m/w/d)

PROFIT HR ALEKSANDRA KNAPCZYK
Katowice
specjalista junior / mid / senior / asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
1183 dni temu

Mit dem Motto „WIR SUCHEN NICHT, WIR FINDEN” stellen unsere Spezialisten mit vollem Engagement den Kunden schwer zugängliche Kandidaten vor und im Rahmen einen Personaldienstleistung Plattform bieten wir dem international agierenden Unternehmen Unterstützung im personal- und firmenbezogenen Angelegenheiten in Polen und den D-A-CH Länder an.

 

PROFITHR (Zertifikat Nr. 8985) ist eine international agierende Plattform im Bereich Human Resources, mit langjährigen Erfahrung auf dem polnischen und deutschsprachigen Raum. Außer der Personalberatung, Personalvermittlung, zahlreichen Angebot an Workshops & Trainings und des Outsourcings vom Payroll umfassen unsere Dienstleistungen die komplexe Kundenbedienung in jedem möglichen Bereich des Arbeitsmarktes, Firmengründung und -Führung.

 

Unser Mandant ist ein weltweit führender Partner in der Metallindustrie mit mehreren Standorten in Europa. Als familiengeführtes Unternehmen mit Hauptsitz in Deutschland stehen Qualität und Innovation im Vordergrund. Aktuell möchten wir die polnischen Gesellschaft um einem neuen Mitarbeiter bereichern, der direkt mit der Muttergesellschaft arbeiten wird und die Position als Sachbearbeiter Ursprünge/Lieferantenerklärungen besetzt.

Sachbearbeiter Ursprünge / Lieferantenerklärungen (m/w/d)
Arbeitsort: Katowice
Referenzcode: SF/SM/KAT

Branche: Metallurgie

 

WEN WOLLEN WIR FINDEN:
  • Studenten, die Vollzeit arbeiten und noch viel lernen möchten
  • Studienabsolventen, die nach der ersten Jobstelle suchen und sich weiterentwickeln wollen
  • Personen, die Stabilität im Arbeitsumfeld bevorzugen
  • Büroarbeit Begeisterte.
AUFGABEN:
  • Bearbeitung von Dokumenten
  • Anforderung von Lieferantenerklärungen
  • Terminverfolgung
  • Prüfung der eingehenden Ursprungsnachweise
  • Prüfung der eingehenden Lieferantenerklärungen
  • Erfassen der Ursprungsnachweise und Lieferantenerklärungen
  • Elektronische Archivierung der Ursprungsnachweise und Lieferantenerklärungen sowie deren finale
  • Ablage in Papierform
  • Übertragung der Ursprungsländer in die Lieferdokumente
  • Aktive Unterstützung des Zollbeauftragten bei der Erstellung von Präferenzkalkulationen
  • Mitwirkung bei der prüfungsfesten Archivierung der erstellten Präferenznachweise und dazugehörenden Belege nach zollamtliche Vorgaben.
ANFORDERUNGEN:
  • Deutsch in Wort und Schrift, min. B2
  • English in Wort und Schrift, min. B2
  • Sehr gute MS-Office Kenntnisse
  • SAP Erfahrung wird zum Vorteil
  • DBH Kenntnisse gerne gesehen.
PERSÖNLICHE FÄHIGKEITEN
  • Teamfähigkeit
  • Kommunikationsfähigkeit
  • Exaktes Arbeiten
  • Wissbegierig
  • Gute Fehlerkultur.

UNSERE BENEFITS FÜR SIE

  • Individuelle Weiterbildungsangebote
  • Einarbeitungsphase
  • Internationale Kontakte und täglicher Kontakt mit deutsch und englisch
  • Interessante und abwechslungsreiche Tätigkeiten
  • Regelmäßige Mitarbeiterevents
  • Stabile und freundliche Arbeitsatmosphäre 
  • Multisport
  • Gruppenversicherung
  • Sprachkurse (Deutsch, Englisch, nach Gebrauch andere Sprachen)
  • Obstdienstage
  • Elastische Arbeitszeiten
  • Gelegentlich Möglichkeit der Heimarbeit (Homeoffice)
  • Arbeitsfreie Geburtstag
  • Arbeitsfreie Tage an deutschen Feiertagen
  • Integrationsfahrten
  • Medizinische Versorgung.
INFORMATIONSKLAUSEL
Gemäß Art. 13 Abs. 1 und Abs. 2 der Datenschutzgrundverordnung vom 27. April 2016 informiere ich, dass:

1) für Ihre personenbezogene Daten die PROFIT HR Aleksandra Knapczyk mit Sitz in Katowice (40-750), Hierowskiego Straße 52 verantwortlich ist;
2) die Kontaktperson in Sachen Personendatenschutz bei der PROFIT HR Aleksandra Knapczyk der Datenschutzbeauftragte ist Waldemar Modzelewski, erreichbar unter der Emailadresse:. iod@audyt-doradztwo.pl
3) Ihre personenbezogenen Daten zwecks Durchführung des Einstellungsverfahrens gemäß Art. 6 Abs. 1 Pkt. b und Art. 9 Abs. 2 Pkt. a der Datenschutzgrundverordnung vom 27. April 2016 verarbeitet werden;
4) die Empfänger Ihrer personenbezogenen Daten die Mitarbeiter der HR-Abteilung des für die Daten Verantwortlichen, andere Arbeitsvermittlungsagenturen sowie Geschäftspartner und Kunden des Verantwortlichen, mit denen der Verantwortliche Verträge über die Arbeitsvermittlung abgeschlossen hat, sind;
5) Ihre personenbezogenen Daten weder an Drittländer noch an internationale Organisationen weitergegeben werden;
6) Ihre personenbezogenen Daten über einen für das Einstellungsverfahren notwendigen Zeitraum und anschließend über 5 Jahre für Zwecke weiterer Einstellungsverfahren verwahrt werden. Nach Ablauf dieser Zeit werden die Daten gelöscht;
7) Sie das Recht haben, auf Ihre personenbezogene Daten zuzugreifen, sowie das Recht, diese Daten zu einem beliebigen Zeitpunkt zu berichtigen, zu löschen, deren Verarbeitung einzuschränken, Einspruch einzulegen oder Ihre Zustimmung zurückzunehmen, ohne Einfluss auf das Recht auf deren Verarbeitung, welche aufgrund Ihrer Zustimmung vor deren Zurücknahme vorgenommen wurde;
8) Sie berechtigt sind, eine Beschwerde bei der Aufsichtsbehörde einzureichen, wenn Sie der Meinung sind, dass die Verarbeitung Ihrer personenbezogenen Daten die Bestimmungen der Datenschutzgrundverordnung vom 27. April 2016 verletzt;
9) die Angabe Ihrer personenbezogenen Daten freiwillig ist, falls Sie jedoch die Angabe dieser Daten verweigern, werden Sie nicht an dem von unserer Gesellschaft durchgeführten Einstellungsverfahren teilnehmen können;
10) Ihre personenbezogenen Daten nicht zwecks Profiling verarbeitet werden.

EINWILLIGUNG
„Ich willige in die Verarbeitung meiner personenbezogenen Daten durch die PROFIT HR Aleksandra Knapczyk. mit Sitz in Katowice (40-750), Hierowskiego Straße 52, zwecks Durchführung von Einstellungsverfahren durch die Gesellschaft, gemäß Anforderungen der Datenschutzgrundverordnung vom 27. April 2016 ein. Darüber hinaus erkläre ich, dass ich über die Möglichkeit belehrt wurde, meine Einwilligung jederzeit zurückzunehmen sowie darüber, dass die Rücknahme der Einwilligung die Rechtsmäßigkeit der Verarbeitung, welche auf derer Grundlage vor derer Rücknahme vorgenommen wurde, nicht beeinflusst.“
 

Podobne oferty

  • Pracownik Administracyjno - Biurowy

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Prowadzenie dokumentacji biurowej oraz wsparcie administracyjne dla innych działów; Koordynacja obiegu dokumentów i dbanie o prawidłowy przepływ informacji; Obsługa przewoźników - dostawców/odbiorców; Dbanie o miłą i profesjonalną obsługę...
  • Pracownik Biurowy Działu Sprzedaży Maszyn

    Liebherr Polska Sp. z o.o.   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Zadania: Administracja projektami od zamówienia do sprzedaży używanych i wynajmowanych maszyn budowlanych, Administracja stroną internetową i programami marketingowymi wspomagającymi sprzedaż maszyn budowlanych, Wyszukiwanie, weryfikacja stanu i zakup używanych maszyn budowlanych Wycena...
  • Specjalista ds. Administracji - Pracownik Recepcji

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: obsługę recepcji (telefoniczna, mailowa); organizację spotkań i obsługę gości; archiwizowanie dokumentów, przygotowywanie pism; obsługę poczty przychodzącej i wychodzącej; zapewnienie płynnego obiegu dokumentów w firmie; dbałość o sprawne...
  • Kontroler stanów magazynowych (z UDT)

    Schenker sp z o.o.   Sosnowiec, Silesia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres zadań: Weryfikacja zgodności stanu fizycznego ze stanem systemowym, Wyjaśnianie rozbieżności, Obsługa systemu magazynowego, Współpraca z innymi działami. Wymagania: Umiejętność obsługi komputera, w szczególności MS Excel, Uprawnienia UDT, Doświadczenie w pracy biurowej,...
  • Pracownik sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowlane BUDIREM   Sosnowiec    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego.
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    OPIS STANOWISKA wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy) obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego, zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; prowadzenie...
  • Specjalista ds. administracji - pracownik biura budowy

    Jww Invest S. A.   śląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   śląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the DACH teams to deliver the best solutions available on the...
  • Specjalista ds. administracji z j. francuskim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
  • Starszy Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Żywiec, ul. Armii Krajowej    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach administracyjnych kar pieniężnych, w tym ich wymierzania, odstąpienia od ich wymierzenia oraz w sprawach ulg w ich spłacie, udzielanie wyjaśnień i informacji podmiotom w zakresie spraw...