Main area of responsibility will include: Performing internal control of accounting processes; Participating in the design of new controls for migrated accounting processes; Testing the designed controls; Contributing to the development of internal controls for other units within the Metro Group;...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Your main area of responsibility in this position will include: Perform internal control of accounting processes. Participate in the design of new controls for migrated accounting processes. Participating in the development of internal controls for other units of the Metro Group. Testing procedures...
Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum....
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Your main area of responsibility in this position will include: Work in area for Treasury: Monitor daily cash positions and forecast future cash needs. Execute cash management strategies. Prepare and analyze cash flow projections and reports. Oversee short-term investments and manage excess cash...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Your main area of responsibility in this position will include: Provide expert advice and support to the treasury and payments operational team, fostering their development and enhancing their skill sets. Conduct training sessions on cash management practices, financial instruments, and compliance...
Main area of responsibility will include: Performing internal control of accounting processes; Participating in the design of new controls for migrated accounting processes; Testing the designed controls; Contributing to the development of internal controls for other units within the Metro Group;...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Your main area of responsibility in this position will include: Perform internal control of accounting processes. Participate in the design of new controls for migrated accounting processes. Participating in the development of internal controls for other units of the Metro Group. Testing procedures...
Your mission: issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Makro shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards, vouchers,...
Job Description issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Makro shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards,...
Twoje zadania: Jako samodzielna księgowa odpowiadasz za dowiezienie całego procesu księgowego dla klienta (masz wsparcie młodszych księgowych, ale to Ty jesteś liderem tego zespołu). Sporządzanie sprawozdań finansowych, współpraca z audytorami. Pracujemy zdalnie przy pomocy systemu Enova...
Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum....
Job Description: Supporting the Metro GSC Operational teams in new scope acquisition & process transformation. Following process standards defined by Process Owners Organization and close cooperation with Transition Project Leader in the transition project execution. Using the operational knowledge...
Your main area of responsibility in this position will include: Acting as a consultant for given AR processes – Bank Processing and AR Subledger Closing. This includes posting & uploading of bank statements, Autobank and EBS processing, Subledger AR vs GL reconciliation & accruals and provisions....
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
4 dni
Your responsibilities: in close collaboration with the Corporate Tax function: co-create the design of the centralized Tax function for the METRO group, build process blueprint for all main processes in Tax, including definition of relevant KPI’s and integration of internal controls, create...
Your mission issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Makro Cash&Carry shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards,...
Your mission accounting for transactions relating to stocks, fixed assets, taxes, calculation and accounting of accrued income and expenses, calculation and accounting of cost provisions, calculation and accounting of write-downs, monitoring and analysis of general ledger accounts, including...
Your mission: issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Makro shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards, vouchers,...
General duties: responsibility for performing basic tasks within a selected area of accounting, issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, care for the efficiency, accuracy and timelines of all tasks, close...
General duties: responsibility for performing basic tasks within a selected area of accounting, issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, care for the efficiency, accuracy and timelines of all tasks, close...
specjalista mid / senior umowa zlecenie / kontrakt B2B
6 dni
windykacja należności poprzez aktywne poszukiwanie i utrzymywanie kontaktu z Klientami, analiza sytuacji zadłużenia, dobór najlepszych produktów i rozwiązań prowadzących do spłaty, wsparcie sprzedaży zabezpieczenia wierzytelności, raportowanie dotyczące wykonanej pracy.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
8 dni
About the department Accounts Receivable Customer Ledger department supports Coloplast entities across the globe in ensuring that Customer Accounts are up to date. We are group of almost 20 people that perform prepare dunning letters & customer statements, deliver aging reports, supports debt...
Praca Specjalista ds. Podatków zachodniopomorskie najnowsze oferty pracy
Twoje zadania: Monitorowanie i analiza kluczowych wskaźników efektywności finansowej i operacyjnej – Twoje raporty staną się podstawą strategicznych decyzji; Kontrola kosztów w obszarach łańcucha dostaw, produkcji i innych procesów, z naciskiem na ich optymalizację; Współpraca z...
Opis stanowiska Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum; Bieżąca weryfikacja, korekta i systemowe rozliczanie kosztów ponoszonych przez Kontrakt; Udział w przygotowaniu dokumentów rozliczeniowych...
Twoje zadania: Jako samodzielna księgowa odpowiadasz za dowiezienie całego procesu księgowego dla klienta (masz wsparcie młodszych księgowych, ale to Ty jesteś liderem tego zespołu). Sporządzanie sprawozdań finansowych, współpraca z audytorami. Pracujemy zdalnie przy pomocy systemu Enova...
Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum....
ZADANIA: efektywne i terminowe księgowanie dokumentów pod względem poprawności z zapisami umów oraz przepisami podatkowymi; odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów księgowych zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy; obsługa finansowa projektów w okresie gwarancyjnym; bieżące...
Zakres obowiązków: Przygotowanie dokumentacji cen transferowych i deklaracji TPR. Analiza treści umów, porozumień, aneksów pod kątem eliminacji ryzyka podatkowego, a także identyfikacji obowiązków podatkowych w obszarze cen transferowych. Przygotowanie analiz porównawczych i analiz...