Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Specjalista ds. Marketingu Społecznego

Praca Specjalista ds. Marketingu Społecznego Warszawa

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 5

  • Personalized Internet Ads Assessor - German Speaker

    TELUS International AI Inc.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  rekrutacja online
    20 godz.
    Job Description: Seeking a freelance project that will allow you to work from home while making a difference in the world of technology? If you are someone who is passionate and enjoys staying ahead of the tech curve this part-time remote project with flexible working hours might be what you are...
  • Główny Specjalista / Ekspert w Departamencie Analiz i Strategii

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Główne zadania: Udział w pracach Sekcji, w tym przygotowanie opracowań i realizacja działań podejmowanych w ramach projektów badawczych w obszarze rozwoju kapitału ludzkiego oraz przedsiębiorczości i innowacyjności (m.in. w ramach: Bilansu Kapitału Ludzkiego, projektów Rozwój i...
  •  
  • OCHNIK S.A.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: wsparcie zespołu digital marketingu w bieżących projektach; współtworzenie strategii, zarządzanie oraz prowadzenie kampanii; optymalizacja kampanii według zaplanowanych celów (KPI) analiza raportów oraz efektywności...
  • Główny specjalista

    Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    3 dni

Praca Specjalista ds. Marketingu Społecznego mazowieckie najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Marketingu Online

    OCHNIK S.A.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: wsparcie zespołu digital marketingu w bieżących projektach; współtworzenie strategii, zarządzanie oraz prowadzenie kampanii; optymalizacja kampanii według zaplanowanych celów (KPI) analiza raportów oraz efektywności...