Jako Specjalista/ka ds. Employer Branding & CSR będziesz odpowiedzialny/a za kompleksowe prowadzenie działań marketingowych. Twoje zadania będą obejmować opracowywanie i wdrażanie strategii komunikacyjnych wewnętrznych i zewnętrznych, aby budować silny wizerunek firmy Multiserwis....
Twój zakres obowiązków: współtworzenie i realizacja strategii marketingowej, budowanie wizerunku i rozpoznawalności marki poprzez planowanie i koordynowanie działań 360, współplanowanie i zarządzanie budżetem marketingowym oraz kontrola jego realizacji, analiza rynku oraz monitorowanie...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
organizowanie wydarzeń edukacyjnych (warsztaty, zajęcia, szkolenia, spotkania) w ramach realizowanych przez fundację projektów; współpraca z zespołem w zakresie planowania programów edukacyjnych, przygotowywania materiałów oraz logistyką wydarzeń; dbanie o sprawny przebieg działań...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
16 godz.
Zarządzanie i optymalizacja strony kariery firmy, prezentacja ofert pracy i wydarzeń. Projektowanie i realizacja kampanii email marketingowych oraz reklamowych na platformach Meta i LinkedIn. Współpraca z zespołami rekruterskimi, szkoleniowymi, marketingowymi i kreatywnymi w celu ujednolicenia...
specjalista (mid) umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Twój zakres obowiązków pozyskiwanie nowych Klientów (z działań akwizycyjnych oraz spośród bazy leadów), tworzenie i prezentacja ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych, realizacja celów sprzedaży i marketingu, tworzenie i prowadzenie kampanii Google Ads, Facebook Ads,...
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę pełny etat
16 godz.
Twój zakres obowiązków Współpraca przy przygotowaniu i realizacji akcji trade marketingowych wspierających sprzedaż w kanale farmaceutycznym; Odpowiedzialność za realizację programu lojalnościowego pod katem przygotowania materiałów promocyjnych oraz dystrybucji nagród. Analiza...
MPP Sp. z o.o.Zaczernie, k. Rzeszowa
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
17 godz.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW stworzenie i realizacja strategii marketingowej marki (e-commerce) skierowanej do klienta niemieckojęzycznego w modelu B2C, zarządzanie sklepem internetowym, odpowiedzialność za stworzenie strategii komunikacji marki wraz ze stałą koordynacją i monitoringiem działań...
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
OPIS STANOWISKA: Analiza rynku, sprzedaży według regionów, segmentów rynku, produktów, marek; Aktywna promocja firmy na rynku; Informowanie klientów poprzez efektywne wykorzystanie technologii reklamowych i PR;
Twoje zadania: wsparcie działu produktów marki własnej w kategorii FMCG; współpraca przy projektach wdrażania produktów marki własnej; analizy rynku FMCG; poszukiwanie produktów do marki własnej oraz planowanie ich promocji; współudział w projektowaniu szaty graficznej produktów marki...
Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
menedżer umowa o pracę pełny etat
19 godz.
Reprezentowanie standardów najwyższej jakości obsługi klientów oddziału banku; Motywowanie zespołów do tworzenia kultury skoncentrowanej na klientach; Nadzór nad procesami oddziałowymi, w tym kontrola dokumentacji i realizacja projektów; Zapewnienie zgodności operacji oddziału z...
Na co dzień w naszym zespole:uczestniczysz w tworzeniu i rozwoju nowych procesów sprzedażowych w szczególności dla ekosystemów,opracowujesz i rozwijasz procedury produktowe dla wypracowanych rozwiązań systemowych,bierzesz udział w pracach analitycznych podczas tworzenia konceptu produktu i...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
21 godz.
Aktywne uczestniczenie w projektach skoncentrowanych na rozwoju serwisu internetowego, szczególnie w aspekcie obsługi klientów korporacyjnych; Proponowanie nowych kierunków rozwoju usług, bazując na analizie trendów rynkowych i własnych innowacyjnych pomysłach; Określanie wymagań...
Na co dzień w naszym zespole:przygotowujesz strategię rozwoju produktów i usług dla klientów indywidualnych,współtworzysz innowacyjne procesy dystrybucji z uwzględnieniem różnych kanałów sprzedaży,identyfikujesz oczekiwania i potrzeby klientów,poszukujesz inicjatyw w celu optymalizacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Tworzenie i realizacja strategii marketingowych B2B, która wyróżni Vetlab na rynku. Tworzenie treści marketingowych (teksty, grafiki, prezentacje) i dbanie o ich spójność z wizerunkiem marki. Organizacja i udział w kongresach, targach i wydarzeniach branżowych, zarówno...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Key Responsibilities: Develop and execute marketing strategies for commercial properties. Manage social media and digital marketing campaigns. Coordinate events, promotions, and marketing activities. Prepare reports, presentations, and creative materials.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Podstawowe zadania i obowiązki: Współtworzenie i realizacja strategii komunikacji marki w mediach społecznościowych, Współtworzenie strategii content marketingowej dla platform społecznościowych, Zarządzanie kanałami social media, Tworzenie angażujących treści na potrzeby mediów...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twoje obowiązki: bieżąca obsługa procesu akcji marketingowych i sprzedażowych w dziale marketingu e-commerce, przygotowywanie briefów akcji dla partnerów oraz zespołu grafików i marketingu, przygotowywanie raportów z akcji sprzedażowych i promocyjnych, wsparcie operacyjne przy tworzeniu...
Klient portalu Praca.pl
Krapkowice
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twoje kluczowe zadania będą obejmować: Kreowanie i realizacja działań employer brandingowych i CSR, Współpraca z agencjami w tworzeniu materiałów reklamowych i kreatywnych, Koordynacja uczestnictwa firmy w branżowych wydarzeniach, Zarządzanie komunikacją z mediami i partnerami,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Your responsibilities: Product Onboarding for our own assortment of technical supplies; Support and consultancy for our Suppliers regarding data requirements, technical processes and optimization of product data; Analysis, transformation and processing of provided data; Review and improvement of the...
Planowanie i realizacja działań związanych z profilaktyką i promocją zdrowia we współpracy z zespołami marketingu i sprzedaży. Organizacja innowacyjnych akcji profilaktycznych i programów zdrowotnych dla klientów korporacyjnych. Opracowywanie raportów zdrowotnych, w tym zbieranie danych,...
Klient portalu Praca.pl
Ołtarzew
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Tworzenie strategii sprzedaży online oraz rozwój polityki w tej dziedzinie. Zarządzanie sprzedażą przez sklep internetowy i inne platformy. Tworzenie i aktualizacja ofert na platformach handlowych. Analiza rynku i konkurencji w branży motoryzacyjnej. Współpraca z działem marketingu w...
Twój zakres obowiązków organizacja i zarządzanie procesem sprzedaży, w tym pozyskiwanie partnerów sprzedażowych; przygotowanie i realizacja planów sprzedażowych i marketingowych w tym współpraca i monitorowanie pracy z domami mediowymi; realizacja targetów sprzedażowego; kompleksowa...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Responsibilities: Lead the management and optimization of the corporate career website to effectively showcase vacancies, courses, and events; Develop and execute strategic email marketing campaigns to engage potential candidates and promote company initiatives; Plan, launch, and manage targeted...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Twoja rola Na swoim stanowisku będziesz: współtworzyć wewnętrzne kampanie informacyjne; pisać i redagować teksty informacyjne dot. bieżących działań biznesowych; aktualizować firmowy intranet i przygotowywać newslettery; monitorować efektywność działań i tworzyć kwartalne raporty;...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
JEŚLI ZDECYDUJESZ SIĘ APLIKOWAĆ I DOŁĄCZYSZ DO ZESPOŁU, TWOIMI ZADANIAMI BĘDĄ: prowadzenie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej Uczelni z wykorzystaniem dostępnych kanałów, redakcja tekstów na stronę internetową w języku polskim i angielskim oraz na social media, przygotowywanie...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków Telefoniczna obsługa ruchu – inbound oraz outbound w ramach prowadzonych kampanii. Prowadzenie kampanii sprzedażowych. Budowanie relacji z klientami i dbanie o wizerunek firmy. Kontrola nad realizacją bieżących zadań. Wprowadzanie danych do systemu CRM. Utrzymywanie...
specjalista junior / mid umowa zlecenie część etatu
2 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa procesu dystrybucji materiałów marketingowych do kanałów sprzedaży; Obsługa zgłoszeń z kanałów sprzedaży; Aktualizacja bazy materiałów marketingowych i punktów sprzedaży; Stała współpraca z partnerami zew. i wew. w zakresie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wdrażanie strategii marketingowej. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, wydarzeń i eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu. Realizacja kampanii płatnych w social mediach. Analizowanie i optymalizacja prowadzonych działań. Opracowanie...
Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
Na co dzień w naszym zespole:realizujesz projekty związane z rozwojem serwisu internetowego iPKO biznes w szczególności związane z obsługą klientów korporacyjnych,proponujesz kierunki rozwoju tworzonych usług w oparciu o badania i trendy rynkowe oraz własne pomysły,pomagasz definiować...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Kluczowe obowiązki: Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych. Zarządzanie kampaniami marketingowymi w mediach społecznościowych i digital media. Koordynowanie wydarzeń, promocji oraz działań marketingowych. Przygotowywanie raportów, prezentacji oraz materiałów kreatywnych.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Współpraca z zespołem marketingu i sprzedaży przy planowaniu i wdrożeniu działań z zakresu profilaktyki i promocji zdrowia. Organizowanie niestandardowych akcji profilaktycznych oraz firmowych programów zdrowotnych dla...
Jako Specjalista/ka ds. Employer Branding & CSR będziesz odpowiedzialny/a za kompleksowe prowadzenie działań marketingowych. Twoje zadania będą obejmować opracowywanie i wdrażanie strategii komunikacyjnych wewnętrznych i zewnętrznych, aby budować silny wizerunek firmy Multiserwis....
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Prowadzenie, optymalizacja i bieżąca analiza kampanii performance nastawionych na pozyskanie nowych klientów w Meta, Tik Tok, Google Ads dla wszystkich usług Orange Polska, w tym rynku b2c i b2b; Tworzenie media planów i przygotowywanie estymacji; Analiza konkurencji, słów kluczowych,...
Twoje zadania: Koordynowanie procesu wdrażania produktów marki własnej poprzez monitorowanie wszystkich jego etapów. Monitoring konkurencji i proponowanie nowych produktów do MDC. Pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów (kontakty ze sklepami, kontakty z dostawcami, etc.). Przygotowanie i...
MUZEUM WARSZAWYWarszawa, Śródmieście
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat 6 500 - 6 800 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, chcesz realizować ciekawe projekty kulturalne, lubisz pracować z ludźmi i nie boisz się wyzwań, to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie! Zakres obowiązków: współpraca w tworzeniu strategii promocji wystaw i projektów realizowanych w Muzeum Warszawy w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Kształtowanie strategii sprzedażowej oraz polityki rozwoju w kanałach e-commerce; Realizacja procesów sprzedażowych w oparciu o sklep internetowy oraz platformy sprzedażowe; Przygotowywanie ofert na platformach sprzedażowych (zarządzanie treściami oraz aktualizacja...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 31,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
3 dni
Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
obsługa przesyłek, poczty przychodzącej i wychodzącej, sporządzanie różnych pism i dokumentów, dbanie o wewnętrzny obieg dokumentów, prowadzenie dokumentacji biura, w tym archiwizacja dokumentów, prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej nieruchomości, administrowanie...
Zadania, które na Ciebie czekają: Analiza sprzedaży: Tworzenie modeli analitycznych mających na celu zrozumienie i przewidywanie trendów sprzedażowych, identykowanie szans i ryzyk. Rozwój strategii sprzedażowych: Wsparcie zespołów sprzedażowych i marketingowych w tworzeniu strategii...
Nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji z gośćmi. Aktywne animowanie i zachęcanie gości do uczestnictwa w organizowanych aktywnościach. Zarządzanie e-reputacją hotelu poprzez profesjonalne reagowanie na recenzje i ankiety. Współpraca z zespołem w celu kreowania satysfakcjonującej...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Kluczowe obowiązki: Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych dla parku handlowego. Zarządzanie kampaniami marketingowymi w mediach społecznościowych i digital media. Koordynowanie wydarzeń, promocji oraz działań marketingowych. Przygotowywanie raportów, prezentacji oraz...
młodszy specjalista (junior) / kierownik/koordynator umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
6 dni
Zadania: Projektowanie i edycja materiałów promocyjnych, w tym: prezentacje, raporty, posty w mediach społecznościowych. Koordynacja i organizacja wydarzeń firmowych. Zarządzanie budżetem na gadżety firmowe i materiały promocyjne. Inicjowanie kontaktów sprzedażowych; Wsparcie zarządu w...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 7 500 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska: Tworzenie różnego rodzaju grafik (proszę o przesyłanie wraz z cv próbek prac lub portfolio). Tworzenie i edycja prezentacji, graficznych części ofert i innych dokumentów. Graficzna obróbka raportów. Obróbka zdjęć i tworzenie szaty graficznej postów. Redagowanie postów...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF; Analiza możliwości zaangażowania UNICEF Polska w panelach dyskusyjnych, warsztatach lub jako prelegent na konferencjach; Prowadzenie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
6 dni
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za realizację zadań związanych z osiąganiem celów marketingowych i promocją produktów, a w szczególności za: uczestniczenie w planowaniu działań operacyjnych dla obranej strategii marketingowej segmentu kształcenia zawodowego, odpowiedzialność...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
Tworzenie briefów dla partnerów oraz dla zespołów graficznych i marketingowych, Zarządzanie operacjami w ramach działań marketingowych i sprzedażowych, Opracowywanie raportów dotyczących efektywności akcji promocyjnych, Pomoc w planowaniu i organizacji kampanii promocyjnych, Utrzymywanie...
specjalista junior / mid umowa zlecenie część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twoje zadania: Tworzenie angażujących treści rekrutacyjnych, takich jak ogłoszenia, plakaty czy grafiki. Zarządzanie portalami rekrutacyjnymi oraz promowanie ofert pracy. Współpraca przy kampaniach wizerunkowych w social mediach. Analiza wyników rekrutacji i optymalizacja podejmowanych...
Zawód specjalisty ds. marketingu wymaga od osoby go wykonującej kreatywności, analitycznego myślenia oraz wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i empatii. Specjaliści ds. marketingu i handlu czy marketingu i PR są zatrudniani w różnorodnych branżach, takich jak e-commerce, agencje reklamowe, działy marketingu w firmach produkcyjnych, usługowych i handlowych, czy też w sklepach internetowych. Doświadczone osoby często decydują się na prowadzenie własnej działalności gospodarczej i współpracę z wybranymi firmami np. w ramach kontraktu b2b.
Osoby zatrudnione na tym stanowisku mogą mieć dość szeroki zakres obowiązków, obejmujący m.in. planowanie i wdrażanie działań trade marketingowych, analizę efektywności kampanii reklamowych i promocyjnych, zarządzanie contentem w mediach społecznościowych, śledzenie nowości w dziedzinie sprzedaż reklam online, prowadzenie badań marketingowych czy chociażby współpracę z działem customer service, działem sprzedaży i innymi sekcjami w firmie. Osoby wykonujące pracę na stanowisku specjalisty ds. marketingu coraz częściej mają dostęp do pracy zdalnej lub hybrydowej. Na Praca.pl znajdziesz atrakcyjne oferty pracy w branży marketingowej. Jeśli wciąż zastanawiasz się, czy zaaplikować, poznaj czytaj dalej i poznaj specyfikę tej profesji, warunki zatrudnienia, czas pracy i zakres zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku.
Specjalista do spraw marketingu – zakres obowiązków
Jak wcześniej wspomniano, specjalista ds. marketingu może mieć dość szeroki zakres działań. Przede wszystkim odpowiada jednak za kreowanie i wdrażanie strategii marketingowych, zarówno w sferze online, jak i offline (bywa, że zajmuje się tylko jedną dziedziną, np. marketingiem i PR offline i pracuje przy wsparciu asystentki ds. marketingu internetowego albo przy współpracy z zespołem SEO/SEM), Co niezwykle ważne, do kluczowych zadań specjalisty ds. marketingu należy planowanie akcji promocyjnych w różnych kanałach i opracowywanie spójnego wizerunku marki, a także prowadzenie badań konsumenckich i eksperckich oraz stała analiza rynku. Specjalista ds. marketingu musi również monitorować i analizować wyniki działań marketingowych, żeby móc optymalizować strategie i zwiększać efektywność kampanii reklamowych. Jest to bez wątpienia dynamiczne, rozwojowe, ale i bardzo odpowiedzialne stanowisko.
Jak zostać specjalistą ds. marketingu?
Żeby zacząć pracę jako specjalista do spraw marketingu, zwykle niezbędne jest posiadanie wykształcenia w dziedzinie marketingu, handlu lub pokrewnych obszarach. Pracodawcy preferują osoby z dyplomem uczelni wyższej. To jednak nie wszystko. Od kandydata wymaga się także praktycznej wiedzy w obszarze marketingu internetowego, SEM i SEO, umiejętności posługiwania oprogramowaniem diagnostycznym i analitycznym. Warto zwrócić uwagę również na fakt, że doświadczenie w zarządzaniu kampaniami reklamowymi online, także performance marketingu i influencer marketingu, jest coraz wyżej cenione na rynku pracy. Doświadczenie można zdobyć na kursach, a także na stanowiskach juniorskich w działach marketingu czy SEO. Oferty pracy na stanowisko specjalisty ds. marketingu znajdziesz na Praca.pl. Warto aplikować nawet mimo braku dużego doświadczenia i bogatego portfolio!
Stanowisko specjalistki ds. marketingu – predyspozycje zawodowe
Specjalistka ds. marketingu czy marketingowiec to osoby, które doskonale rozumieją zarówno aspekty techniczne prowadzenia kampanii reklamowych i tworzenia strategii marketingowych, jak i potrafią wczuć się w potrzeby klientów oraz wychwycić rynkowe trendy. Osoba na tym stanowisku powinna charakteryzować się kreatywnością, umiejętnością analitycznego myślenia i jednocześnie zdolnością do efektywnego zarządzania projektami. Doskonała organizacja pracy i umiejętność zarządzania zespołem to konieczność w tej pracy. Ponadto wymagane są umiejętności prowadzenia skutecznej komunikacji z klientami, a także odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
Ile zarabia specjalista ds. marketingu?
Mediana wynagrodzenia samodzielnego specjalisty ds. marketingu wynosi 5780 zł brutto miesięcznie, wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń. Warto jednak wiedzieć, że osoby z dużym doświadczeniem osiągają zwykle znacznie wyższe wypłaty. Dla starszego specjalisty w dziedzinie marketingu mediana miesięcznej pensji brutto to 7410 zł, a jedna czwarta najlepiej opłacanych pracowników zarabia co najmniej 9210 zł brutto miesięcznie.
Digital Marketing Specialist – z językiem czeskim
Na rynku pracy coraz częściej pojawiają się oferty skierowane do specjalistów ds. marketingu z językami obcymi, np. z językiem czeskim. Jeśli płynnie mówisz po czesku albo jesteś gotów / gotowa nauczyć się tego języka, w połączeniu z wiedzą z zakresu marketingu może to stanowić furtkę do błyskotliwej kariery. Digital Marketing Specialist z językiem czeskim zajmuje się zarządzaniem kampaniami marketingowymi na rynkach czeskich, przy czym oferty zwykle dotyczą prowadzenia kampanii online. Taki pracownik musi posiadać umiejętności w zakresie SEM, SEO, content marketingu oraz analizy danych przy pomocy oprogramowania diagnostycznego. Specjalista powinien także doskonale orientować się w realiach rynkowych Czech i preferencjach konsumentów mieszkających w tym kraju. Istotne znaczenie mogą mieć tu pewne konteksty kulturowe, na które marketingowiec z językiem czeskim powinien być wrażliwy.
Specjalista/tka ds. Komunikacji i Social Media
Specjalista ds. mediów społecznościowych i komunikacji odpowiada za tworzenie, publikowanie i zarządzanie treściami w social mediach takich jak TikTok, Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter, YouTube i inne kanały. Osoba na tym stanowisku musi posiadać doskonałe umiejętności tworzenia angażującego contentu, zarządzania społecznością online, wyczuwania nastrojów i trendów oraz monitorowania efektywności działań w mediach społecznościowych. Na tym stanowisku niezwykle ważne jest wyczulenie popkulturowe i kulturowe specyficzne dla danej społeczności internetowej, a także umiejętność szybkiego reagowania na zmiany w trendach.
Starszy Specjalista ds. Marketingu B2B
Starszy specjalista ds. marketingu B2B to stanowisko obarczone dużą odpowiedzialnością, pozwalające jednak na swobodne prowadzenie samodzielnych projektów. Starszy marketingowiec zajmuje się opracowywaniem i wdrażaniem strategii reklamowych skierowanych do klientów korporacyjnych. Jego praca wymaga dogłębnej znajomości rynku B2B, umiejętności analizy potrzeb klientów biznesowych oraz kreowania skutecznych kampanii marketingowych. Doświadczenie w dziedzinie trade marketingu i marketingu performance jest tutaj kluczowe, ponieważ pozwala na efektywne docieranie do grupy docelowej i budowanie długotrwałych relacji biznesowych.
Brand Manager
Brand Manager to kolejne ciekawe stanowisko w dziedzinie marketingu. Specjalista ten jest odpowiedzialny za tworzenie i utrzymywanie silnej i spójnej marki na rynku. Brand Manager musi umiejętnie zarządzać wizerunkiem firmy, planować i realizować strategie marketingowe, a także nadzorować wszelkie działania promocyjne i reklamowe. Błąd może bardzo wiele kosztować, dlatego posada ta obarczona jest wysoką odpowiedzialnością. Pracownik powinien cechować się doskonałym zrozumieniem realiów rynkowych i nastrojów konsumentów, a także kreatywnością, umiejętnością analitycznego myślenia i przewidywania.
Młodszy specjalista ds. marketingu i PR – ścieżka kariery juniora
Młodszy specjalista ds. marketingu i PR to stanowisko przeznaczone dla osób rozpoczynających swoją karierę w marketingu. Juniorzy dostają możliwość nauki i zdobycia doświadczenia w różnych dziedzinach marketingu i komunikacji z klientem. Zwykle to właśnie młodsi specjaliści ds. marketingu odpowiadają za zarządzanie mediami społecznościowymi, a także wspierają starszych specjalistów ds. marketingu w czasie planowania kampanii PR. Perspektywy zawodowe w dziedzinie PR, marketingu i sprzedaży są obiecujące, a osoby ambitne i wytrwałe mają możliwość awansu na wyższe stanowiska.
Sprawdź najnowsze oferty pracy dla specjalistów ds. marketingu w miastach
Najnowsze ogłoszenia o pracę na stanowisku specjalisty ds. marketingu czekają na Ciebie na Praca.pl. Nie przegap żadnej atrakcyjnej oferty! Ustaw Job Alert, zapisz się do Newslettera i regularnie aplikuj na wybrane stanowiska. Pamiętaj, żeby wiele ofert pracy w marketingu dotyczy pracy zdalnej, dlatego nie musisz ograniczać się do jednej miejscowości w czasie swoich poszukiwań.
Praca specjalista ds. marketingu – najczęściej zadawane pytania:
Jakie umiejętności są najważniejsze na stanowisku specjalisty ds. marketingu?
Dla specjalisty ds. marketingu niezwykle istotne są umiejętności analityczne, zdolność strategicznego myślenia, a także kreatywność i wyczucie rynku. Nie można zapominać także o tym, jak ważna jest w tym zawodzie znajomość narzędzi marketingu internetowego, takich jak SEO, SEM, analityka webowa oraz chociażby umiejętność efektywnej komunikacji w mediach społecznościowych.
W jakich branżach może pracować specjalista ds. marketingu?
Specjalista do spraw marketingu znajdzie zatrudnienie w wielu dziedzinach gospodarki, od branży e-commerce, przez pracę w agencjach reklamowych, po posady w firmach handlowych, usługowych czy produkcyjnych. Warto wiedzieć, że stanowiska oferowane są też w instytucjach non-profit czy placówkach z branży edukacyjnej, kulturalnej, rozrywkowej.
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379