specjalista (mid) tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Job Description: Seeking a freelance project that will allow you to work from home while making a difference in the world of technology? If you are someone who is passionate and enjoys staying ahead of the tech curve this part-time remote project with flexible working hours might be what you are...
specjalista (mid) tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Job Description: Seeking a freelance project that will allow you to work from home while making a difference in the world of technology? If you are someone who is passionate and enjoys staying ahead of the tech curve this part-time remote project with flexible working hours might be what you are...
specjalista (mid) tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Job Description: Seeking a freelance project that will allow you to work from home while making a difference in the world of technology? If you are someone who is passionate and enjoys staying ahead of the tech curve this part-time remote project with flexible working hours might be what you are...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
specjalista (mid) tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Job Description: Seeking a freelance project that will allow you to work from home while making a difference in the world of technology? If you are someone who is passionate and enjoys staying ahead of the tech curve this part-time remote project with flexible working hours might be what you are...
specjalista (mid) tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Job Description: Are you ready to use your domain knowledge to advance AI? Join us as a Prompt-Response Writer and by working remotely with flexible hours, help develop high-quality datasets by selecting textbook images, creating prompts, and writing detailed responses. A Day in the Life of a...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
10 godz.
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Twój zakres obowiązków: tworzenie treści spójnych z wizerunkiem i celami marek (Nowy Styl, Kusch+Co) współpraca z innymi członkami zespołu i teamami w celu tworzenia jakościowego contentu dbanie o spójną komunikację i zgodność ze standardami wizualnymi planowanie i optymalizowanie...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Twój zakres obowiązków: Aktywne wspieranie kupca w zarządzaniu kategoriami produktów, Przygotowywanie i analizowanie danych dla potrzeb negocjacji z partnerami handlowymi, Zarządzanie promocjami – od zakładania w systemie, po detaliczne rozliczenia, Zarządzanie dokumentacją handlową i...
Główne obowiązki: Realizowanie działań w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w Organizacji; Śledzenie i wsparcie projektów prowadzonych w Organizacji w zakresie komunikacji; Wsparcie w Organizacji spotkań z Klientami np. targów, sponsoringu; Koordynacja i nadzór nad cyklem...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Zarządzanie działalnością sklepów internetowych, Tworzenie i wdrażanie strategii w celu zwiększenia sprzedaży i poprawy konwersji, Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji, Optymalizacja strony internetowej pod kątem SEO, Zarządzanie zespołem w tym planowanie pracy,...
Twoje codzienne zadania: Będziesz analizować widoczność naszych serwisów w wyszukiwarkach i dbać o to, by były zawsze na topie; Poprawisz współczynnik konwersji, maksymalizując efektywność działań marketingowych i przekładając ruch na realne wyniki; Przeprowadzisz audyty SEO, a...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska Planowanie, organizacja i realizacja wydarzeń; Pomoc w przygotowywaniu harmonogramów i planów działań; Koordynacja pracy przewodników i kierowców; Udział w spotkaniach z partnerami i współpraca przy organizacji wydarzeń; Pomoc w rozwiązywaniu problemów i reagowanie na...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Opis stanowiska: Prowadzenie działań w obszarze digital marketingu (marketingu internetowego) Prowadzenie kampanii w zakresie performance marketingu (Facebook Ads, Google Ads (w tym na YouTube) oraz LinkedIn Ads. obsługa narzędzi m.in.: Google Ads, Google Tag Manager, Google Analytics, Facebook...
specjalista junior / mid / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Ciekawe projekty Współtworzenie kampanii marketingowych dla centrów i parków handlowych Współpraca z zewnętrznymi firmami oraz najemcami Opieka nad marketingiem w social mediach, utrzymaniem strony internetowej oraz zarządzanie treścią Zarządzanie umowami; Współpraca z innymi działami...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Gdy pomyślnie przejdziesz proces rekrutacji, będziesz: Opiekować się obecną ofertą produktową oraz kreować nowe produkty dla zwierząt, Wspierać efektywność sprzedaży i rozpoznawalność produktów na rynku m.in. poprzez organizację materiałów promocyjnych, Merytorycznie opracowywać...
praktykant/stażysta umowa o staż/praktykę pełny etat 2 500 - 3 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres Twoich obowiązków uzależniony jest od stanowiska, ale oto przykładowe zadania wykonywane podczas stażu: tworzenie tekstów na strony WWW firm z różnych branż, zarządzanie treściami na portalach społecznościowych, uczestnictwo w szkoleniach, tworzenie tekstów (także z ChatGPT),...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 6 000 - 8 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Czy masz doświadczenie w marketingu i reklamie, a jednocześnie pasjonuje Cię branża nieruchomości? Wojas Development, dynamicznie rozwijająca się firma deweloperska zajmująca się budową i sprzedażą mieszkań, poszukuje Specjalisty ds. Marketingu i Reklamy! Jako Specjalista ds. Marketingu...
specjalista (mid) tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Szukamy osoby pełnej pasji do technologii, która dołączy do naszego zespołu jako Asesor Reklam Internetowych. Oferujemy elastyczne godziny pracy w ramach projektu freelancerskiego. Twoim zadaniem będzie ocena trafności internetowych reklam oraz ich zgodności kulturowej, co...
specjalista (mid) tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Szukamy osoby pełnej pasji do technologii, która dołączy do naszego zespołu jako Asesor Reklam Internetowych. Oferujemy elastyczne godziny pracy w ramach projektu freelancerskiego. Twoim zadaniem będzie ocena trafności internetowych reklam oraz ich zgodności kulturowej, co...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 7 000 - 8 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
2 dni
Zakres obowiązków: Przyjmowanie i obsługa zapytań od firm w sprawie organizacji konferencji i eventów firmowych; Przygotowywanie ofert dopasowanych do indywidualnych potrzeb klienta; Organizacja i koordynacja spotkań z klientami (prezentowanie oferty hotelu i restauracji) Nadzór nad...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Obsługa zapytań i korespondencji (mail, telefon) Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień; Współpraca z działem produkcji i wysyłek oraz wysyłanie potwierdzeń; Wystawianie dokumentów sprzedażowych; Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne;
asystent umowa zlecenie część etatu 35,00 zł brutto/godz.
2 dni
Zadania do realizacji: obserwacja profili na wybranych mediach społecznościowych według ustalonych kryteriów, wysyłanie kwestionariuszy badawczych do influenserów, ocena wybranych profili wg. określonych kryteriów, inne zadania związane z badaniem naukowym (np. kopiowanie, usuwanie...
specjalista (mid) tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Poszukujemy Autora Materiałów Edukacyjnych do tworzenia i redagowania zestawów danych do projektów związanych z AI. Oferujemy możliwość pracy w elastycznych godzinach oraz zdalnie. Twoim zadaniem będzie selekcja obrazów, opracowywanie materiałów oraz pisanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat
2 dni
Twój zakres obowiązków Tworzenie i edytowanie opisów produktowych, treści marketingowych, treści landing pages zgodnie z zasadami optymalizacji treści i z zasadami poprawnej pisowni polskiej; Kategoryzacja produktów w katalogu eCommerce oraz uzupełnianie dodatkowych informacji (cech i...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 28,00 - 29,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
2 dni
Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: wdrażanie i nadzorowanie realizacji planów marketingowych planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach opracowywanie materiałów promocyjnych obsługa strony internetowej firmy i kont w mediach społecznościowych (tj. Facebook, LinkedIn YouTube i Instagram)...
specjalista junior / mid umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu
3 dni
Czym będziesz się zajmować? Tworzeniem strategii reklamowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Prowadzeniem efektywnych kampanii płatnych na platformach Meta Ads oraz Google Ads. Tworzeniem treści wspierających SEO i pomagających w pozycjonowaniu stron internetowych.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: tworzenie contentu na stronę internetową oraz do social media; budowanie społeczności i relacji z użytkownikami przez tworzenie angażujących treści; budowanie spójnej tożsamości i popularności strony internetowej oraz social media (TikTok, Instagram,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 7 500 - 8 500 zł brutto/mies.
3 dni
Przyszły zakres obowiązków: Przygotowywanie dokumentacji na etapie tworzenia produktów m.in. listy składników, opisy oraz certyfikaty Bieżąca współpraca z działem marketingu (praca na plikach graficznych w zakresie weryfikowania etykiet, opisów i znakowania produktów) Notyfikacja...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
3 dni
Twoja misja: W swojej pracy będziesz odpowiedzialny/a za organizację i przebieg imprez MICE, za przygotowanie sal do spotkań, koordynację serwowania posiłków i przerw kawowych, opiekę nad organizatorem podczas eventu, dbanie o sprzęt konferencyjny oraz zamawianie towaru. Zadbasz o...
Key responsibilities developing and implementing pricing strategies based on local market analysis, competitive landscape, and business objectives within the Group; conducting market research and competitive analysis to inform pricing decisions and regularly reviewing pricing policies; monitoring...
specjalista mid / senior umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
tworzenie i realizacja strategii marketingowych; opracowywanie i wdrażanie kampanii promocyjnych; zarządzanie mediami społecznościowymi; tworzenie treści marketingowych; przygotowywanie zestawień, analiz, raportów i prezentacji z realizacji kampanii marketingowych; współpraca z klubami i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twoje zadania: Realizacja strategii marketingowych; Pisanie tekstów do internetu i mediów społecznościowych; Zarządzanie materiałami promocyjnymi; Przygotowywanie zapytań ofertowych; Zarządzanie dokumentacją w dziale marketingu; Współpraca z innymi działami;
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
4 dni
Twój zakres obowiązków Employer branding oraz zarządzanie wizerunkiem firmy i trzech marek. Zarządzanie treścią na stronie internetowej i mediach społecznościowych; Tworzenie i implementacja strategii marketingowej; Opracowywanie materiałów promocyjnych i współpraca z agencjami...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie określonym asortymentem: przygotowanie prognoz, opisy produktów, analizy i rekomendacje na podstawie danych rynkowych. Aktualizacja dokumentacji produktowej. Organizacja i prowadzenie szkoleń oraz prezentacji produktowych. Współtworzenie strategii...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres obowiązków Współtworzenie i odpowiedzialność za kreowanie, wdrażanie i optymalizowanie strategii rozwoju kanału sprzedaży online firmy Wawel poprzez sklep online i marketplace’y Opracowanie i kontrola kalendarza promocyjnego dla zarządzanego obszaru kanału e-commerce Kontrola...
specjalista (mid) tymczasowa/dodatkowa rekrutacja online aplikuj bez CV
5 dni
Praca zdalna na zasadach freelancera. Twoje zadania obejmowały będą ocenianie i doskonalenie internetowych reklam, analizę ich zawartości, jakości i układu w kontekście wyników wyszukiwania oraz użycia odpowiedniego języka. Twoim celem będzie poprawa doświadczenia użytkowników...
specjalista (mid) tymczasowa/dodatkowa rekrutacja online aplikuj bez CV
5 dni
Praca zdalna na zasadach freelancera. Twoje zadania obejmowały będą ocenianie i doskonalenie internetowych reklam, analizę ich zawartości, jakości i układu w kontekście wyników wyszukiwania oraz użycia odpowiedniego języka. Twoim celem będzie poprawa doświadczenia użytkowników...
Na co dzień w naszym zespole:sprawiasz, że rozwiązania które dostarczamy klientom korporacyjnym odpowiadają na ich potrzeby,współpracujesz z zespołami, które tworzą rozwiązania dla klientów korporacyjnych, wspierasz ich w wykorzystywaniu głosu klienta, diagnozie potrzeb klientów, a...
specjalista (mid) tymczasowa/dodatkowa rekrutacja online aplikuj bez CV
5 dni
Praca zdalna na zasadach freelancera. Opis stanowiska: Tworzenie, redagowanie i dobieranie wysokiej jakości treści specjalistycznych. Współpraca z interdyscyplinarnymi zespołami w celu zapewnienia trafności i dokładności danych. Przegląd, analiza i doskonalenie treści zgodnie z wymaganiami...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
6 dni
Obowiązki: Tworzenie i realizacja strategii marketingowych. Pisanie tekstów na stronę internetową, do mediów społecznościowych i newsletterów. Zarządzanie materiałami reklamowymi i POS. Tworzenie zapytań ofertowych. Administracja dokumentacją w dziale marketingu. Współpraca z innymi działami.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Do Twoich obowiązków będzie należało: Udział w tworzeniu i realizacji działań marketingowych; Redagowanie treści na stronę www, do mediów społecznościowych i newslettera; Opieka nad materiałami reklamowymi i POS-ami; Składanie zapytań ofertowych; Opieka nad przepływem dokumentów w...
Twój zakres obowiązków Employer branding, kreowanie i dbanie o wizerunek firmy, Sprawowanie pieczy nad naszą stroną internetową oraz strefą kariera.pro, Opieka nad wizerunkiem trzech marek, Udział w kreowaniu strategii marketingowej, Prowadzenie kanałów w mediach społecznościowych,...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Współtworzenie oraz realizacja strategii rozwoju w obszarze mediów społecznościowych. Tworzenie angażujących treści w wielu kanałach komunikacji (Instagram, YT, TT, FB, mailing, newsletter). Znajomość podstaw reklamy na platformie Meta. Planowanie działań marketingowych. Monitorowanie i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Aktywne lokowanie marki w mediach tradycyjnych. Budowanie i utrzymywanie relacji z dziennikarzami mediów ogólnopolskich. Budowanie wizerunku marki za pośrednictwem mediów społecznościowych. Wdrażanie i współtworzenie strategii działań PR zewnętrznych i wewnętrznych....
Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Tłumaczenie elementów serwisu (landing page, banery, nagłówki) i materiałów reklamowych z języka polskiego na czeski; Weryfikacja poprawności opisów i wyświetlania produktów; Podstawowa konfiguracja elementów strony;...
Opis stanowiska: Prowadzenie profilu spółki na FB i Instagramie, Przygotowywanie materiałów video na YouTube, Przygotowywanie materiałów (informacje, fotografie) do miesięcznika „KM – Moja Kolej”, Zamieszczanie materiałów w zakładce „Strefa Mediów” na stronie internetowej...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 100 zł brutto/mies.
6 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Kompleksowa obsługa kanałów komunikacji POLSA w tym: Samodzielne tworzenie grafik i materiałów video (w tym montaż) na potrzeby publikacji w social mediach i na www POLSA; Tworzenie treści w języku polskim i angielskim na social media oraz...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie część etatu rekrutacja online
6 dni
Why US We are looking for dynamic people who have strong communication skills and use the Internet daily. This is a freelance, independent contractor position. You will have the flexibility and freedom to work from your own home, working your own hours. Job description In this job you will be...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
6 dni
Twoje zadania: Współpraca z klientami reklamowymi branży farmaceutycznej w ramach sprzedaży oferty produktów; Realizacja planów sprzedażowych w powierzonych projektach; Prezentacja i sprzedaż ofert niestandardowych i projektów specjalnych podczas spotkań handlowych; Utrzymywanie i...
Zawód specjalisty ds. marketingu wymaga od osoby go wykonującej kreatywności, analitycznego myślenia oraz wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i empatii. Specjaliści ds. marketingu i handlu czy marketingu i PR są zatrudniani w różnorodnych branżach, takich jak e-commerce, agencje reklamowe, działy marketingu w firmach produkcyjnych, usługowych i handlowych, czy też w sklepach internetowych. Doświadczone osoby często decydują się na prowadzenie własnej działalności gospodarczej i współpracę z wybranymi firmami np. w ramach kontraktu b2b.
Osoby zatrudnione na tym stanowisku mogą mieć dość szeroki zakres obowiązków, obejmujący m.in. planowanie i wdrażanie działań trade marketingowych, analizę efektywności kampanii reklamowych i promocyjnych, zarządzanie contentem w mediach społecznościowych, śledzenie nowości w dziedzinie sprzedaż reklam online, prowadzenie badań marketingowych czy chociażby współpracę z działem customer service, działem sprzedaży i innymi sekcjami w firmie. Osoby wykonujące pracę na stanowisku specjalisty ds. marketingu coraz częściej mają dostęp do pracy zdalnej lub hybrydowej. Na Praca.pl znajdziesz atrakcyjne oferty pracy w branży marketingowej. Jeśli wciąż zastanawiasz się, czy zaaplikować, poznaj czytaj dalej i poznaj specyfikę tej profesji, warunki zatrudnienia, czas pracy i zakres zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku.
Specjalista do spraw marketingu – zakres obowiązków
Jak wcześniej wspomniano, specjalista ds. marketingu może mieć dość szeroki zakres działań. Przede wszystkim odpowiada jednak za kreowanie i wdrażanie strategii marketingowych, zarówno w sferze online, jak i offline (bywa, że zajmuje się tylko jedną dziedziną, np. marketingiem i PR offline i pracuje przy wsparciu asystentki ds. marketingu internetowego albo przy współpracy z zespołem SEO/SEM), Co niezwykle ważne, do kluczowych zadań specjalisty ds. marketingu należy planowanie akcji promocyjnych w różnych kanałach i opracowywanie spójnego wizerunku marki, a także prowadzenie badań konsumenckich i eksperckich oraz stała analiza rynku. Specjalista ds. marketingu musi również monitorować i analizować wyniki działań marketingowych, żeby móc optymalizować strategie i zwiększać efektywność kampanii reklamowych. Jest to bez wątpienia dynamiczne, rozwojowe, ale i bardzo odpowiedzialne stanowisko.
Jak zostać specjalistą ds. marketingu?
Żeby zacząć pracę jako specjalista do spraw marketingu, zwykle niezbędne jest posiadanie wykształcenia w dziedzinie marketingu, handlu lub pokrewnych obszarach. Pracodawcy preferują osoby z dyplomem uczelni wyższej. To jednak nie wszystko. Od kandydata wymaga się także praktycznej wiedzy w obszarze marketingu internetowego, SEM i SEO, umiejętności posługiwania oprogramowaniem diagnostycznym i analitycznym. Warto zwrócić uwagę również na fakt, że doświadczenie w zarządzaniu kampaniami reklamowymi online, także performance marketingu i influencer marketingu, jest coraz wyżej cenione na rynku pracy. Doświadczenie można zdobyć na kursach, a także na stanowiskach juniorskich w działach marketingu czy SEO. Oferty pracy na stanowisko specjalisty ds. marketingu znajdziesz na Praca.pl. Warto aplikować nawet mimo braku dużego doświadczenia i bogatego portfolio!
Stanowisko specjalistki ds. marketingu – predyspozycje zawodowe
Specjalistka ds. marketingu czy marketingowiec to osoby, które doskonale rozumieją zarówno aspekty techniczne prowadzenia kampanii reklamowych i tworzenia strategii marketingowych, jak i potrafią wczuć się w potrzeby klientów oraz wychwycić rynkowe trendy. Osoba na tym stanowisku powinna charakteryzować się kreatywnością, umiejętnością analitycznego myślenia i jednocześnie zdolnością do efektywnego zarządzania projektami. Doskonała organizacja pracy i umiejętność zarządzania zespołem to konieczność w tej pracy. Ponadto wymagane są umiejętności prowadzenia skutecznej komunikacji z klientami, a także odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
Ile zarabia specjalista ds. marketingu?
Mediana wynagrodzenia samodzielnego specjalisty ds. marketingu wynosi 5780 zł brutto miesięcznie, wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń. Warto jednak wiedzieć, że osoby z dużym doświadczeniem osiągają zwykle znacznie wyższe wypłaty. Dla starszego specjalisty w dziedzinie marketingu mediana miesięcznej pensji brutto to 7410 zł, a jedna czwarta najlepiej opłacanych pracowników zarabia co najmniej 9210 zł brutto miesięcznie.
Digital Marketing Specialist – z językiem czeskim
Na rynku pracy coraz częściej pojawiają się oferty skierowane do specjalistów ds. marketingu z językami obcymi, np. z językiem czeskim. Jeśli płynnie mówisz po czesku albo jesteś gotów / gotowa nauczyć się tego języka, w połączeniu z wiedzą z zakresu marketingu może to stanowić furtkę do błyskotliwej kariery. Digital Marketing Specialist z językiem czeskim zajmuje się zarządzaniem kampaniami marketingowymi na rynkach czeskich, przy czym oferty zwykle dotyczą prowadzenia kampanii online. Taki pracownik musi posiadać umiejętności w zakresie SEM, SEO, content marketingu oraz analizy danych przy pomocy oprogramowania diagnostycznego. Specjalista powinien także doskonale orientować się w realiach rynkowych Czech i preferencjach konsumentów mieszkających w tym kraju. Istotne znaczenie mogą mieć tu pewne konteksty kulturowe, na które marketingowiec z językiem czeskim powinien być wrażliwy.
Specjalista/tka ds. Komunikacji i Social Media
Specjalista ds. mediów społecznościowych i komunikacji odpowiada za tworzenie, publikowanie i zarządzanie treściami w social mediach takich jak TikTok, Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter, YouTube i inne kanały. Osoba na tym stanowisku musi posiadać doskonałe umiejętności tworzenia angażującego contentu, zarządzania społecznością online, wyczuwania nastrojów i trendów oraz monitorowania efektywności działań w mediach społecznościowych. Na tym stanowisku niezwykle ważne jest wyczulenie popkulturowe i kulturowe specyficzne dla danej społeczności internetowej, a także umiejętność szybkiego reagowania na zmiany w trendach.
Starszy Specjalista ds. Marketingu B2B
Starszy specjalista ds. marketingu B2B to stanowisko obarczone dużą odpowiedzialnością, pozwalające jednak na swobodne prowadzenie samodzielnych projektów. Starszy marketingowiec zajmuje się opracowywaniem i wdrażaniem strategii reklamowych skierowanych do klientów korporacyjnych. Jego praca wymaga dogłębnej znajomości rynku B2B, umiejętności analizy potrzeb klientów biznesowych oraz kreowania skutecznych kampanii marketingowych. Doświadczenie w dziedzinie trade marketingu i marketingu performance jest tutaj kluczowe, ponieważ pozwala na efektywne docieranie do grupy docelowej i budowanie długotrwałych relacji biznesowych.
Brand Manager
Brand Manager to kolejne ciekawe stanowisko w dziedzinie marketingu. Specjalista ten jest odpowiedzialny za tworzenie i utrzymywanie silnej i spójnej marki na rynku. Brand Manager musi umiejętnie zarządzać wizerunkiem firmy, planować i realizować strategie marketingowe, a także nadzorować wszelkie działania promocyjne i reklamowe. Błąd może bardzo wiele kosztować, dlatego posada ta obarczona jest wysoką odpowiedzialnością. Pracownik powinien cechować się doskonałym zrozumieniem realiów rynkowych i nastrojów konsumentów, a także kreatywnością, umiejętnością analitycznego myślenia i przewidywania.
Młodszy specjalista ds. marketingu i PR – ścieżka kariery juniora
Młodszy specjalista ds. marketingu i PR to stanowisko przeznaczone dla osób rozpoczynających swoją karierę w marketingu. Juniorzy dostają możliwość nauki i zdobycia doświadczenia w różnych dziedzinach marketingu i komunikacji z klientem. Zwykle to właśnie młodsi specjaliści ds. marketingu odpowiadają za zarządzanie mediami społecznościowymi, a także wspierają starszych specjalistów ds. marketingu w czasie planowania kampanii PR. Perspektywy zawodowe w dziedzinie PR, marketingu i sprzedaży są obiecujące, a osoby ambitne i wytrwałe mają możliwość awansu na wyższe stanowiska.
Sprawdź najnowsze oferty pracy dla specjalistów ds. marketingu w miastach
Najnowsze ogłoszenia o pracę na stanowisku specjalisty ds. marketingu czekają na Ciebie na Praca.pl. Nie przegap żadnej atrakcyjnej oferty! Ustaw Job Alert, zapisz się do Newslettera i regularnie aplikuj na wybrane stanowiska. Pamiętaj, żeby wiele ofert pracy w marketingu dotyczy pracy zdalnej, dlatego nie musisz ograniczać się do jednej miejscowości w czasie swoich poszukiwań.
Praca specjalista ds. marketingu – najczęściej zadawane pytania:
Jakie umiejętności są najważniejsze na stanowisku specjalisty ds. marketingu?
Dla specjalisty ds. marketingu niezwykle istotne są umiejętności analityczne, zdolność strategicznego myślenia, a także kreatywność i wyczucie rynku. Nie można zapominać także o tym, jak ważna jest w tym zawodzie znajomość narzędzi marketingu internetowego, takich jak SEO, SEM, analityka webowa oraz chociażby umiejętność efektywnej komunikacji w mediach społecznościowych.
W jakich branżach może pracować specjalista ds. marketingu?
Specjalista do spraw marketingu znajdzie zatrudnienie w wielu dziedzinach gospodarki, od branży e-commerce, przez pracę w agencjach reklamowych, po posady w firmach handlowych, usługowych czy produkcyjnych. Warto wiedzieć, że stanowiska oferowane są też w instytucjach non-profit czy placówkach z branży edukacyjnej, kulturalnej, rozrywkowej.