specjalista (mid) umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
20 godz.
GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU: Zatrudnienie na zastępstwo na okres ok 1,5 roku; Uzgadnianie, potwierdzanie i kontrola realizacji zamówień, przygotowanie i przeprowadzanie zleceń transportowych, rozliczanie zleceń transportowych; Kontrola nad dokumentacją; Sporządzanie raportów i analiz na...
Obowiązki na stanowisku: Realizacja procesów zakupowych na części i materiały niezbędnych do wykonania przeglądów statków powietrznych; Monitorowanie przebiegu realizacji zamówień; Koordynowanie obsługi statków powietrznych pod kątem dostępności części i materiałów lotniczych;...
Twój zakres obowiązków: kompleksowa organizacja oraz koordynacja działań z obszaru logistyki; zadania związane z monitoringiem poziomu realizacji usług logistycznych, obsługa reklamacji logistycznych; udział w międzynarodowych projektach w obszarze logistyki realizowanych w Polsce i...
Twój zakres obowiązków: opracowywanie planów zaopatrzenia oraz dbałość o właściwe zabezpieczenie materiałowe produkcji monitorowanie i kontrola realizacji zamówień zakupu kontakt z dostawcami składanie zleceń transportowych analiza stosowanych metod zaopatrzenia
Twój zakres obowiązków Przekazywanie kierowcom zleceń dystrybucyjnych Zapewnienie odpowiednich środków transportu w celu realizacji zleceń Klientów Optymalne planowanie transportów Kontrola dostaw i odbiorów przesyłek dystrybucyjnych Kontrola dokumentacji dystrybucyjnej Kontrola jakości...
Twój zakres obowiązków: kompleksowa organizacja oraz koordynacja działań z obszaru logistyki; zadania związane z monitoringiem poziomu realizacji usług logistycznych, obsługa reklamacji logistycznych; udział w międzynarodowych projektach w obszarze logistyki realizowanych w Polsce i...
Twój zakres obowiązków: kompleksowa organizacja oraz koordynacja działań z obszaru logistyki; zadania związane z monitoringiem poziomu realizacji usług logistycznych, obsługa reklamacji logistycznych; udział w międzynarodowych projektach w obszarze logistyki realizowanych w Polsce i...