Modlin Sp. z o.o.Nowy Dwór Mazowiecki
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista junior / mid aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi gości, Profesjonalne zameldowanie i wymeldowanie gości, przeprowadzone zgodnie ze standardami ale zawsze z indywidualnym podejściem do każdego z nich, Odbieranie telefonów zewnętrznych i wewnętrznych, udzielanie informacji rozmówcom lub łączenie...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków obsługa najemców zgodnie ze standardami firmy; obsługa rezerwacji sal konferencyjnych (podanie kawy, herbaty, pomoc z podpięciem się do rzutnika, tv) organizacja obiegu dokumentacji; rejestracja i skanowanie korespondencji przychodzącej; odbieranie telefonów i obsługa...
specjalista junior / mid / asystent aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
PROFIL KANDYDATA: doświadczenie na podobnym stanowisku przy obsłudze gości hotelowych lub gości VIP; doskonałe umiejętności interpersonalne; wysoka kultura osobista; zaangażowanie, elastyczność i proaktywna postawa; dyspozycyjność i gotowość do pracy w weekendy oraz na popołudniową...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska kierowanie przepływem Klientów i udzielanie ogólnych informacji, prowadzenie dokumentacji recepcyjnej, obsługa telefoniczna rozmów przychodzących, zapewnienie właściwego wyglądu recepcji, nadzorowanie grafiku rezerwacji samochodów zastępczych.
pracownik fizyczny / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi poprzez dostarczanie gościom usług na najwyższym poziomie; wdrażanie i koordynacja strategii sprzedaży zgodnie z polityką firmy; meldowanie i wymeldowanie gości; naliczanie należności oraz wystawianie dokumentów sprzedaży; przyjmowanie...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; Współpraca z dostawcami firmy, m.in. z firmami kurierskimi; Zamawianie voucherów i kart...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych; Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
start pracy od zaraz Zakres obowiązków Obsługa Klientów: Powitanie klientów w salonie i wstępne konsultacje, oraz kierowanie ich do odpowiednich pracowników sprzedaży. Zarządzanie Wizytami: Rejestracja wizyty klientów, koordynacja harmonogramu salonu i dbanie o poprawność danych...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Zakres obowiązków Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych i ich obsługa; Prowadzenie obiegu dokumentacji, rejestracja i skanowanie korespondencji; Obsługa telefoniczna i mailowa; Wsparcie administracyjne zespołu;
Obowiązki: Obsługa recepcji - obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych. Organizowanie własnej pracy na recepcji. Przyjmowanie, sortowanie i dostarczanie korespondencji. Rejestrowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy. Zapewnienie prawidłowego przepływu...
pracownik fizyczny / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 dni
Główne Zadania: Świadczenie usług na najwyższym poziomie. Koordynacja strategii sprzedaży. Meldowanie i wymeldowanie gości. Wystawianie dokumentów sprzedaży i rozliczenia. Przyjmowanie rezerwacji przez telefon i e-mail. Budowanie relacji z klientami.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
2 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
3 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta, rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
4 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska obsługa recepcji; nadzór nad przepływem dokumentów finansowych i współpraca z biurem księgowym; nadzór nad planem urlopów pracowników; wprowadzanie faktur do bazy danych; zamawianie materiałów biurowych; przygotowywane zestawień
Twoja misja Będziesz zapewniać naszym gościom wysokiej jakości usługi rezerwacyjne poprzez m.in. informowanie o warunkach pobytu, sprzedaż usług dodatkowych świadczonych w hotelu, dokonywanie niezbędnych formalności związanych z pobytem gościa.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Specjalista ds. Administracyjnych w szczególności należeć będzie: Zarządzanie pracą recepcji; Organizacja i rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych; Organizacja spraw związanych z zakwaterowaniem i transportem pracowników własnych oraz...
Zadania, które na Ciebie czekają: Bieżąca obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacja oraz obsługa spotkań dla pracowników oraz klientów....
Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie; przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej; obsługa zebrań oraz spotkań...