Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
Praca Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych śląskie najnowsze oferty pracy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Your responsibilities: Providing customer support in the installation and operation of security cameras. Answering customer inquiries - phone/chat/email. Entering data into the system.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Providing customer support in the installation and operation of security cameras. Answering customer inquiries - phone/chat/email. Entering data into the system.
Solving passengers' problems, because we believe everyone deserves a lieto fine ;) Providing essential information with as much ease as if you were hosting your own podcast! Handling incoming calls, emails and chats. Helping in crisis situations with a cool head and a smile on your face - like...
Your responsibilities: Solving passengers' problems, because we believe everyone deserves a happy ending ;) Providing essential information with as much ease as if you were hosting your own podcast! Handling incoming calls, emails and chats; Helping in crisis situations with a cool head and a smile...
Dołączając do naszego zespołu, będziesz odpowiadał za obsługę pasażerów Ryanair na każdym etapie podróży, od planowania po zakończenie lotu. Będziesz odpowiedzialny za udzielanie informacji, rozwiązywanie bieżących problemów, obsługę reklamacji, oraz rozpatrywanie spraw...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za całościową obsługę klienta – od planowania podróży po przybycie na miejsce – w tym udzielanie informacji, rozwiązywanie bieżących problemów, zarządzanie reklamacjami oraz zgłoszeniami o zagubionym bagażu. Support klienta świadczony...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Wsparcie klientów w instalacji oraz obsłudze kamer bezpieczeństwa. Odpowiadanie na zapytania klientów: telefon, chat, email. Wprowadzanie danych do systemu.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Wsparcie klientów w instalacji i użytkowaniu kamer bezpieczeństwa. Odpowiadanie na zapytania klientów drogą telefoniczną, mailową oraz przez chat. Wprowadzanie danych do systemu.
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Customer service- voice and non-voice for a popular fashion brand via phone, email, social media, live chat. We take a break from phone calls on Sundays, we only handle chat. :) Providing reliable and accurate information in response to customer queries and issues. Actively communicating within the...
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
Praca Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych w miastach