Twoje zadania: Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów i sklepów; Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zamawiania; Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon, mail lub czat; Twój profil: Bardzo dobre...
FoundeverWarszawa
praca zdalna / stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Twoje codzienne zadania: Wsparcie techniczne: Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów z komputerami i ich komponentami. Analiza i diagnoza: Diagnozowanie usterek sprzętowych i programowych oraz przedstawianie skutecznych rozwiązań dla klientów. Obsługa klienta:...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 6 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Komunikacja z klientami telefonicznie, przez czat i e-mail (wychodzące i przychodzące). Ochrona poufnych danych klientów. Zapewnienie profesjonalnej, cierpliwej i empatycznej obsługi.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach oraz procedurach firmy. Zachowanie entuzjazmu i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
Bieżąca i profesjonalna obsługa klienta przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientem, podjętych działań oraz dalszych kroków w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy na temat produktów, usług i...