młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Opis stanowiska obsługa recepcji; nadzór nad przepływem dokumentów finansowych i współpraca z biurem księgowym; nadzór nad planem urlopów pracowników; wprowadzanie faktur do bazy danych; zamawianie materiałów biurowych; przygotowywane zestawień
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
8 godz.
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Twój zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP; koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym; przygotowanie umów i zleceń z...
pracownik fizyczny / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi poprzez dostarczanie gościom usług na najwyższym poziomie; wdrażanie i koordynacja strategii sprzedaży zgodnie z polityką firmy; meldowanie i wymeldowanie gości; naliczanie należności oraz wystawianie dokumentów sprzedaży; przyjmowanie...
Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
Zakres obowiązków: wsparcie w bieżącym kontakcie ze zleceniobiorcami, bieżąca obsługa telefoniczna i e-mailowa zleceniobiorców, organizacja przejazdów i innych spraw na rzecz zleceniobiorców, pomoc w przygotowywaniu dokumentacji, inne prace administracyjno-biurowe.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
9 godz.
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
9 godz.
Twój zakres obowiązków rozliczanie produkcji w systemie NAV; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów produkcyjnych; rzetelne i terminowe wprowadzanie danych do systemów; wykonywanie bieżących prac administracyjnych; kontrola stanów i zamawianie komponentów produkcyjnych; zwroty komponentów...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za zaplanowanie, przygotowanie i realizację całorocznego procesu dydaktycznego dla pracowników i doktorantów oraz za obsługę administracyjną komisji programowych i Wydziałowej Komisji ds. Jakości...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
9 godz.
Zakres obowiązków: Organizowanie pracy sekretariatu, Odbieranie, sortowanie i doręczanie korespondencji adresowanej do poszczególnych działów administracyjnych oraz wysyłanie i rejestrowanie korespondencji zgodnie z procedurami, Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i...
Opis stanowiska: Prowadzenie spraw administracyjnych Laboratorium Medycznego; Zarządzanie gospodarką magazynową (czasami trzeba coś przenieść, wypakować) Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań; Rejestracja zleceń; Kontakt z Kontrahentami; Opisywanie i procesowanie faktur do...
About the position: The position is responsible for providing support to users of legal technology solutions in a global legal organization. Main areas of responsibility: Provide guidance and support to JTI entities in terms of the usage of lifecycle management tools, matter management tools,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
11 godz.
O zespole: Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
11 godz.
Zakres obowiązków: Rozliczanie procesów produkcyjnych za pomocą systemu NAV. Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów produkcyjnych. Terminowe i dokładne wprowadzanie danych do systemów. Bieżące wsparcie administracyjne działu produkcji. Kontrola i zamawianie komponentów produkcyjnych...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
11 godz.
Twoim głównym obowiązkiem będzie administracja dokumentacji medycznej, czyli: przyjmowanie i realizacja zleceń na dokumentację medyczną dla Pacjentów, nadzór nad przepływem dokumentacji medycznej, Aplikuj, jeśli masz: doświadczenie w pracy z dokumentacją, dyskrecję, skrupulatność...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych; Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z...
Obowiązki: Obsługa recepcji - obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych. Organizowanie własnej pracy na recepcji. Przyjmowanie, sortowanie i dostarczanie korespondencji. Rejestrowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy. Zapewnienie prawidłowego przepływu...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Obsługa centrali telefonicznej, skrzynki mailowej, korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Kontrola i nadzorowanie prac serwisu sprzątającego i florystycznego; Dystrybucja...
Milimex S.A.Siemianowice Śląskie, ul. Olimpijska 7
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Twoje główne zadania: Obsługa sekretariatu. Organizacja i nadzór nad obiegiem dokumentów. Zarządzanie korespondencją. Obsługa urządzeń biurowych. Wprowadzanie faktur do firmowego systemu. Obsługa gości. Wspieranie działań administracyjnych i organizacyjnych firmy. Kogo szukamy? Idealny...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
13 godz.
Opis stanowiska: Przygotowanie, tworzenie i zarządzanie harmonogramem inwestycji na poszczególnych etapach realizacji; Monitorowanie i aktualizacja harmonogramu inwestycji; Udział w spotkaniach z podwykonawcami dotyczących postępów prac; Monitorowanie harmonogramów podwykonawców i ujmowanie...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa 6 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Przyjmowanie i obsługa klientów oraz szczegółowe prezentowanie produktów i usług. Pomaganie klientom w wyborze odpowiednich autobusów lub ciężarówek i udzielanie odpowiedzi na związane z tym pytania. Przetwarzaj informacje o rezerwacjach i zamówieniach klientów oraz dbaj o poprawność...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
13 godz.
Aplikuj jeżeli: chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w pracy z klientem i sprzedaży, zależy Ci na pracy w stale rozwijającej się firmie, swobodnie komunikujesz się w języku angielskim, zależy Ci na rozwoju swoich kompetencji.
W tej roli będziesz odpowiedzialny za kompleksowe zarządzanie dokumentacją oraz wsparcie w zapewnieniu zgodności z wymaganiami GMP oraz FDA w zakresie higieny, a także za koordynację działań w celu utrzymania najwyższych standardów w obszarze higieny (produkcja biotechnologiczna). Twoje...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: prowadzenie biura obsługi klienta, obsługa centrali i rozmów telefonicznych, poczty tradycyjnej i poczty e-mail, obsługa administracyjna biura w tym rejestracja dokumentów, zarządzaniem obiegiem informacji i dokumentów, w tym korespondencją przychodzącą i wychodzącą,...
Opis stanowiska: Obsługa administracyjna biura. Fakturowanie. Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Rejestracja i archiwizacja dokumentów. Zapewnienie efektywnego obiegu informacji i dokumentów w firmie. Tworzenie raportów. Koordynowanie zaopatrzenia biura. Wspieranie...
specjalista junior / mid umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Centrum Zdrowia Psychicznego dla powiatu piaseczyńskiego zatrudni Rejestratora/kę Medycznego/ą w Centrum Zdrowia Psychicznego w Konstancinie-Jeziornej. Umożliwiamy nabywanie doświadczenia zawodowego podczas pracy w zespole najlepszych specjalistów i możliwość dalszego rozwoju zawodowego.
specjalista (mid) umowa o pracę część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Przygotowywanie / prowadzenie dokumentacji medycznej pacjenta Kompletne i terminowe wprowadzanie danych do elektronicznych kart pacjenta Wystawianie skierowań na badania Umawianie pacjenta na badania Pozyskiwanie zgód i podpisów od pacjenta (np. na podanie leków) Udzielanie pacjentom informacji...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
1 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta, rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu
1 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta, rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
składanie zamówień i wysyłki do klientów; wyceny farb proszkowych, prowadzenie KPI; opisywanie faktur; biegła obsługa podstawowych programów komputerowych; dbanie o czystość stanowiska pracy, magazynu, farb proszkowych;
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
Twoje zadania: Wsparcie użytkowników korzystających z workflow w Grupie w szczególności Dział Księgowości; Bieżąca aktualizacja danych w systemie workflow Grupy; Tworzenie instrukcji i bieżąca aktualizacja Bazy Wiedzy dla użytkowników systemu worflow.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do obowiązków pracownika m.in. będzie należało: prowadzenie wszelkich spraw związanych z tokiem studiów, w tym m. in.: z rekrutacją na studia, przenoszeniem się i opuszczaniem Akademii przez studentów, sesjami egzaminacyjnymi, zakończeniem studiów, sporządzanie planów i analiz...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do obowiązków osoby pracującej na tym stanowisku należeć będzie m. in.: prowadzenie sekretariatu: przyjmowanie i wysyłanie korespondencji; prowadzenie dziennika korespondencji; zamawianie art. biurowych, tonerów, art. higienicznych; kontrola nad obiegiem dokumentów; archiwizacja...
młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies.
1 dni
Zadania: Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń; Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich; Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji w biurze; Opieka nad salami konferencyjnymi...
Staff PartnersWarszawa, Śródmieście
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent umowa o pracę / o pracę tymczasową pełny etat 8 000 - 9 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
1 dni
Duties and tasks linked to the post: the organisation of meetings with internal and external participants, supporting in related logistical/procurement/financial etc preparatory activities and succeeding assignments, contributing to drafting/distributing/storing various communication processed in...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat / tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Godziny pracy: 08:00 – 12:00 Praca stacjonarna od 1 lutego do 30 września Twój zakres: obsługa gości i klientów odwiedzających firmę; dbanie o porządek w recepcji; wsparcie działu administracji w codziennych zadaniach; współpraca z firmami kurierskimi;
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zakres obowiązków: Powitanie i obsługa klientów oraz gości; Przygotowywanie, wypełnianie i przechowywanie dokumentacji związanej z recepcją i biurem; Organizowanie, sortowanie i dystrybucja poczty przychodzącej i wychodzącej; Obsługa połączeń telefonicznych, odpisywanie na maile,...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 30,50 zł brutto/godz.
1 dni
Opis stanowiska: Powitanie klienta, kierowanie ruchem klientów, Weryfikacja kompletności dokumentów, Udzielanie informacji klientom, Kierowanie do stanowisk, Wspomaganie w obsłudze kolejkomatu.
Jesteśmy otwarci na osoby pełne zapału i chętne do nauki, nawet jeśli nie masz jeszcze doświadczenia w branży. Dołącz do naszego zespołu w centrali aptek Gemini i rozwijaj się razem z nami. Szukamy ludzi, którzy są gotowi podjąć wyzwanie i zdobyć cenne umiejętności w dynamicznym...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 000 - 6 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat / część etatu 5 100 - 5 700 zł brutto/mies.
2 dni
Szukamy Ciebie, jeśli dobrze odnajdujesz się w pracy zespołowej, potrafisz pozyskiwać i zarządzać danymi, a uważność i sprawność w wykonywaniu zadań to Twoje mocne strony. Jeżeli czujesz się dobrze w pisaniu i liczeniu, masz swobodę syntetycznej i logicznej analizy dokumentów,...
Do Twoich zadań należeć będzie: Porządkowanie dokumentacji archiwalnej. Przyjmowanie, opisywanie i klasyfikacja dokumentacji. Przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji. Udostępnianie przechowywanej dokumentacji. Przygotowywanie i przekazywanie archiwalnych materiałów do...
Do Twoich zadań należeć będzie: Wykonywanie czynności związanych z obsługą administracyjną procesu sprawdzania kwalifikacji, przedłużania ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych operatorów i konserwatorów urządzeń technicznych. Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją dokumentacji.
Do Twoich zadań należeć będzie: Sporządzanie wniosków zakupowych i prowadzenie postępowań zakupowych. Przygotowywanie zapotrzebowań zakupu. Koordynowanie i monitorowanie realizacji umów zawartych na potrzeby Oddziału. Weryfikacja faktur zakupowych. Obsługa korespondencji i dokumentacji...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Główne obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa domów studenckich i akademickich CM w szczególności: dokonywanie rozliczeń za zakwaterowanie oraz media, sporządzanie umów najmu, prowadzenie ewidencji mieszkańców z wykorzystaniem dostępnego oprogramowania, prowadzenie analizy stanu...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie i aneksowanie umów na dostawę energii elektrycznej (umowy kosztowe) woj. małopolskie i podkarpackie, Aktualizowanie dokumentów i wyników rozliczeń energii elektrycznej, Prowadzenie analiz kosztów w zakresie...
Pracownik biurowy jest niezbędnym elementem funkcjonowania każdej firmy. Może przyjmować różną rolę, np. pracownika sekretariatu, pracownika recepcji, pracownika obsługi administracyjno-kadrowej, asystenta czy pracownika obsługi klienta. W zależności od obejmowanej posady do obowiązków pracownika biurowego może należeć m.in prowadzenie korespondencji elektronicznej i tradycyjnej, obsługa centrali telefonicznej, organizowanie pracy sekretariatu, bieżąca obsługa recepcji, witanie gości, przyjmowanie klientów i kierowanie ich w odpowiednie miejsca, kontakt z instytucjami finansowymi, prawnymi i innymi, wystawianie faktur i zajmowanie się księgowością, prowadzenie ewidencji pracowników, przyjmowanie wniosków i interpelacji czy współpraca z dostawcami materiałów biurowych itp. Jeśli szukasz pracy biurowej, sprawdź najnowsze oferty pracy w portalu Praca.pl i zaaplikuj na posady dostępne w Twoim mieście i okolicach!
Pracownik biurowy – co robi?
Pracownik biurowy może mieć różnorodny zakres działań, zależnie od stanowiska, jakie zajmuje. Warto mieć na uwadze, że nie jest to jedynie praca z dokumentacją, ale bardzo często obejmuje także kontakty z klientem oraz współpracownikami. Do głównych obowiązków pracownika biurowego należy chociażby przygotowywanie i archiwizacja różnego rodzaju dokumentacji, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów (np. przekazywanie ich do poszczególnych działów firmy), koordynowanie działań związanych z obsługą biura, obsługa zamówień i wniosków, prowadzenie kalendarza spotkań, odbieranie telefonów, obsługiwanie skrzynki pocztowej, a w niektórych przypadkach nawet przygotowywanie ofert handlowych. Pracownik biurowy musi być osobą samodzielną, niemniej zwykle współpracuje z poszczególnymi działaniu firmy, w szczególności działem kadr i płac.
Jak zostać pracownikiem recepcji / sekretariatu?
U kandydatów na pracowników biurowych zwykle mile widziane jest doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, niemniej wielu pracodawców organizuje dla nowych osób szkolenia. Osoby bez stażu pracy także mają szansę na zatrudnienie. Atutem będzie dyplom uczelni wyższej, w szczególności ukończenie studiów na kierunkach związanych z administracją, księgowością, zarządzaniem) bądź wykształcenie średnie (technik prac biurowych) bądź certyfikaty z kursów zawodowych dla pracowników administracyjno-biurowych. Bardzo często wymaga się także znajomości języka obcego, dyspozycyjności i np. gotowości do odbywania podróży służbowych (np. w przypadku posady asystenta członka zarządu).
Specjalista ds. administracji biurowej – jakie wykształcenie?
Specjalista ds. administracji biurowej zwykle posiada wykształcenie średnie lub wyższe, często związane z administracją, zarządzaniem lub pokrewnymi dziedzinami. Ważne jest posiadanie wiedzy z zakresu prowadzenia dokumentacji, organizacji pracy biurowej, obsługi programów biurowych i sprzętu biurowego. Osoby chcące rozwijać karierę biurową mają do wyboru:
szkołę średnią przygotowującą do zawodu technika prac biurowych,
uczelnie wyższe, w szczególności studia na takich kierunkach jak administracja, zarządzanie, psychologia biznesu, rachunkowość i księgowość,
kursy zawodowe dla pracowników biurowych i administracyjnych, stacjonarne bądź online.
Do realizacji zadań zgodnie z wymaganiami stanowiska często potrzebna będzie także biegła znajomość języka angielskiego. W tym wypadku warto postawić na kurs na poziomie co najmniej C1 oraz w zakresie nauki języka angielskiego biznesowego.
Pracownik administracyjno-biurowy z językiem angielskim
Bardzo wiele firm, szczególnie w dużych miastach takich jak Warszawa, Wrocław, Katowice czy Kraków, zatrudnia pracowników administracyjno-biurowych z językiem angielskim. Są to osoby odpowiedzialne za telefoniczną i osobistą obsługę klientów i kontrahentów zagranicznych, prowadzenie korespondencji w języku angielskim, tłumaczenie i sporządzanie dokumentów po angielsku czy koordynację międzynarodowych spotkań biznesowych. Taka praca zwykle wiąże się z zarobkami na wyższym poziomie niż praca biurowa wyłącznie w języku polskim.
Pracownik biurowy, pracownik administracyjny – predyspozycje zawodowe
Pracownik biurowy lub administracyjny powinien być przede wszystkim osobą dokładną, biegłą w efektywnym zarządzaniu czasem i wykazującą się doskonałą umiejętnością organizacji pracy. Ponieważ jest to praca z ludźmi, ważne są także umiejętności interpersonalne, w tym empatia, komunikatywność i zdolności negocjacyjne. Pracodawcy poszukują osób cechujących się miłą aparycją, pozytywnie nastawionych do ludzi, odznaczających się wysoką kulturą osobistą. Duże znaczenie może mieć także odporność na stres oraz zdolność do pracy pod presją czasu.
Ile zarabia pracownik biurowy?
Wynagrodzenia na stanowiskach biurowych są bardzo zróżnicowane. Wiele zależy od typu posady, poziomu stanowiska i zakresu odpowiedzialności, ale także wielkości i lokalizacji firmy oraz tego, w jakiej branży działa. Specjalista ds. administracyjno-biurowych na stanowisku średniego szczebla zarabia około 4400-6000 zł brutto miesięcznie (Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń).
Najnowsze oferty pracy dla pracowników biurowych w miastach
Na portalu Praca.pl regularnie publikujemy aktualne oferty pracy dla pracowników biurowych w różnych miastach i branżach. Często pojawiają się ogłoszenia na takie stanowiska jak młodszy specjalista ds. administracyjnych, kierownik działu administracji, księgowa, czy pracownik działu kadr i płac. Jeśli szukasz miejsca pracy w swojej okolicy, podaj w pasku wyszukiwarki nazwę miejscowości. Nie zapomnij też sprawdzić opcji: praca zdalna, gdyż taka forma zatrudnienia jest coraz częściej dostępna dla pracowników biurowych. Dokładnie zapoznaj się z opisami stanowisk i aplikuj!
Praca pracownik biurowy – najczęściej zadawane pytania:
Jakie są kluczowe obowiązki pracownika biurowego?
Zakres obowiązków pracownika biurowego zależy od stanowiska, jakie obejmuje. Często jednak w zakresie jego odpowiedzialności leży sporządzanie i dbanie o obieg dokumentacji, organizacja i obsługa narad pracy / spotkań wewnętrznych, obsługiwanie spotkań z kontrahentami i klientami, telefoniczna obsługa klientów i współpracowników, prowadzenie korespondencji. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna zwykle też za składanie zamówień, rozliczanie faktur oraz monitorowanie kompletności dokumentacji pracowniczych czy rozliczeniowych. Kolejnym istotnym zadaniem na tym stanowisku jest budowanie i utrzymywanie relacji z klientami, dostawcami oraz kontakt z różnymi instytucjami.
Jak zdobyć pracę jako kierownik działu administracji?
Pracodawcy poszukujące szefów działów administracyjnych zatrudniają przede wszystkim osoby mające doświadczenie na podobnym stanowisku, w kierowaniu zespołem oraz doskonale znających zagadnienia prawne i techniczne związane z prowadzeniem działań administracyjnych w przedsiębiorstwach. Żeby zdobyć wymarzoną posadę, warto konsekwentnie zdobywać doświadczenie jako pracownik administracyjno-biurowy niższych szczebli, a także podnosić kwalifikacje na studiach (kierunki: zarządzanie, administracja) i kursach menedżerskich.