specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie część etatu
5 dni
Coś o Tobie: dobrze radzisz sobie ze stresem, a problem jest dla Ciebie wyzwaniem; jesteś samodzielny w działaniu i posiadasz umiejętność podejmowania szybkich decyzji pod wpływem presji czasu; wyróżniasz się inicjatywą i odpowiedzialnością; jesteś dyspozycyjny/a, również do pracy w soboty;
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
kompleksowa organizacja pracy sekretariatu, nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej; prowadzenie dziennika korespondencji Banku; prowadzenie dziennika korespondencji i jej dystrybucja do odpowiednich komórek Banku. prowadzenie zbioru głównego zarządzeń Prezesa Banku; prowadzenie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
5 dni
O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Bieżąca obsługa pasażerów i klientów dworca; Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach; Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta; Przyjmowanie zapytań, wniosków,...
młodszy specjalista (junior) / asystent część etatu 55,00 - 60,00 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Part-time Production Assistant The Production Assistant will assist the Client with day-to-day business operations. Operations can include clerical office tasks, scheduling and calendar management, coordinating and tracking payments and documents, picking up items, running errands, communications,...
Twój zakres obowiązków aktywne wsparcie Zarządu oraz Dyrektorów w codziennych zadaniach; zarządzanie kalendarzem, oraz prowadzenie korespondencji; współpraca i koordynacja działań między Zarządem a poszczególnymi Departamentami; przygotowywanie dokumentów, prezentacji oraz raportów na...
młodszy specjalista (junior) / asystent część etatu
5 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie rezerwacjami sal; Przyjmowanie gości; Przegląd sal konferencyjnych, re-konfiguracje sal, obsługa sal w zakresie TV/VC; Regularna kontrola czystości sal; Odbieranie i łączenie telefonów zewnętrznych i wewnętrznych; Zrządzanie skrzynką mailową; Zrządzanie...
Zakres działań: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu
5 dni
Zakres obowiązków: Obsługa recepcji Rezerwacja sal konferencyjnych; Wydawanie fizycznych kart dostępu do budynku; prowadzenie ewidencji wydanych i zablokowanych kart; obsługa pokoju pocztowego; rejestr przesyłek wychodzących i przychodzących; informowanie pracowników o oczekującej...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Nadzór nad ewidencjonowaniem, raportowaniem oraz porządkowaniem bazy danych o nieruchomościach PKP S.A. prowadzonej przez Oddziały Spółki w systemie SAP oraz realizowanie procesu wsparcia i kontroli użytkowników systemu SAP w tym...
Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
ManpowerGroupWarszawa
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
asystent
5 dni
Zadania: Prowadzenie dokumentacji administracyjnej i księgowej; Weryfikowania dokumentów księgowych; Przygotowywanie deklaracji CIT, PIT, VAT i ZUS; Bieżąca obsługa sekretariatu; Zarządzanie zaopatrzeniem biura, dbanie o porządek i estetykę przestrzeni biurowej; Organizacja spotkań i...
Victor Energy Sp. z o.o.Warszawa, blisko stacji metra Dworzec Wileński
praca hybrydowa / stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska Aktualizacja i weryfikacja budżetów projektowych zgodnie z instrukcjami SKP. Rozliczanie wydatków opłaconych służbową kartą bankową. Organizowanie podróży służbowych w tym dokonywanie koniecznych rezerwacji oraz rozliczanie w aplikacji odbytych podróży. Prowadzenie...
Czym będziesz się zajmować? Bieżącą obsługą recepcji, w tym: powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacją korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacją oraz obsługą spotkań i szkoleń dla pracowników oraz...
specjalista junior / mid / asystent / praktykant/stażysta umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / pełny etat 5 000 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
5 dni
Zakres obowiązków: Wspieranie CEO i prawnika w codziennych obowiązkach, Udział i koordynacja projektów pod nadzorem CEO i prawnika, Tworzenie prezentacji zgodnie z wytycznymi, Przygotowywanie informacji rynkowych (zbieranie danych w Internecie i wizyty na miejscu) Tłumaczenie listów,...
Holcim Polska S.AKraków, Nowa Huta, ul. Cementowa 2
praca stacjonarna
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
5 dni
Czym będziesz się zajmować? Zapewnienie sprawnej obsługi członków zarządu (m.in. prowadzenie kalendarza, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków umawianie spotkań). Współpraca z działami i zarządzanie komunikacją pomiędzy zarządem a zespołem. Prowadzenie...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Opis stanowiska: Wystawianie faktur i zakładanie kont klientów w systemie rozliczeniowym; Kontrola rozliczeń i wystawianie korekt; Wprowadzanie do systemu rozliczeniowego cenników oraz umów; Przygotowanie korespondencji wychodzącej.
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Wsparcie Zespołu Sprzedaży w procesie sprzedażowym związanym z przygotowaniem dokumentów; Weryfikacja i kontrola jakości przygotowanych dokumentów przez zespół sprzedaży; Przygotowanie krótkich analiz, ofert sprzedaży, umów i aneksów sprzedaży; Wprowadzanie danych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska: kontakt z klientami firmy, bezpośrednia obsługa telefoniczna oraz mailowa; wspomaganie działu projektowego w kontaktach z wykonawcami oraz odbiorcami;
Opis stanowiska: Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie ze standardami laboratorium; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentacji medycznej w obrębie laboratorium; Rejestracja zleceń i ewidencjonowanie wyników badań.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska bieżące administracyjno-organizacyjne prowadzenie sekretariatu, obsługa korespondencji wychodzącej oraz przychodzącej, tworzenie i dbanie o pozytywny wizerunek firmy w relacjach z Rodzicami, składanie zamówień materiałów spożywczych, chemicznych, papierniczych, koordynacja...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
6 dni
Zakres działań: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; Współpraca z dostawcami firmy,...
Opis stanowiska: Rejestracja zleceń; Kontakt z Kontrahentami; Prace magazynowe; Prowadzenie archiwum; Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań; Opisywanie faktur; Współpraca z pozostałymi działami Synevo.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Przeprowadzanie wywiadów branżowych przy udziale Rejonów Administrowania i Utrzymania Nieruchomości, Wydawanie zgód na dysponowanie terenem na cele budowlane dla podmiotów zewnętrznych oraz Spółek Grupy PKP, Opiniowanie korespondencji...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Ewidencjonowanie, raportowanie oraz porządkowanie danych w systemie SAP RE, FIAA, Przypisywania środków trwałych do działek, Prowadzenia spraw związanych z obrotem środkami trwałymi (LT, OT), Zakładanie oraz zarządzanie obiektami...
Your future role: Administrative support resulting from the specificity of the Supervisor's role, Calendar management, Comprehensive organization of business and integration meetings, Travel management, Settlement of business expenses, Support in the preparation and circulation of documents.
Przyuczenie do zawodu specjalisty ds. handlu (handel i eksport owoców i warzyw) Budowanie bazy kontrahentów; Podtrzymywanie kontaktów z obecnymi dostawcami;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: obsługa klienta krajowego i zagranicznego, przyjmowanie i weryfikacja wpływających zamówień, sporządzanie zamówień wewnętrznych na podstawie zamówień od klientów, współpraca z magazynem w zakresie realizacji zamówień, współpraca z partnerami logistycznymi,...
Zadania: Obsługa procesów magazynowych, transferów, wydań oraz rozchodów i przychodów; Przestrzeganie zasad BHP, p.poż, GMP oraz GDP; Obsługa urządzeń magazynowych, regałów, ramp, itp.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
6 dni
Shift: 24/7 Work model: Hybrid What we do As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support...
Twoje zadania: Współpraca z NFZ i WIF w zakresie przygotowywania pism, kompletowania dokumentacji oraz zawierania odpowiednich umów w zakresie funkcjonowania apteki zgodnie z obowiązującymi przepisami, Koordynacja otwarć aptek w zakresie niezbędnych zezwoleń i umów z odpowiednimi urzędami,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Odpowiednim Kandydatem na to stanowisko będzie osoba z doświadczeniem w Dziale Obsługi Klienta oraz z umiejętnościami do prowadzenia aktywnej sprzedaży. Poszukujemy osoby, która będzie współpracować z obecnymi Klientami naszej firmy i rozwinie sprzedaż produktów poprzez identyfikację i...
Opis stanowiska check-in, check-out, w tym wystawianie faktur VAT; przyjmowanie i potwierdzanie rezerwacji telefonicznych, mailowych; bieżąca obsługa gości; PRACA STAŁA od zaraz;
MAJOREL POLSKAKraków, Tertium Business Park
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
7 dni
Duties and Responsibilities Review and process incoming privacy requests through online tools Evaluate validity of each request in line with our clients policies; Continually educate yourself about changes to policies and protocols with the support of our Training and Quality Departments; Work...
Jakie zadania na Ciebie czekają? Obsługa systemu płatności w Dziale Komunikacji Marketingowej; Sprawne zarządzanie dokumentacją, obiegiem faktur oraz informacji; Wsparcie w rozliczaniu działań miesięcznych i kwartalnych; Weryfikacja faktur od dostawców i ich zgodności z system...
Obowiązki: Utrzymywanie porządku na miejscu pracy. Ręczne odbieranie i wydawanie produktów. Obsługa w systemie magazynowym. Dokładne wprowadzanie danych. Przygotowywanie dokumentacji magazynowej. Zarządzanie dokumentami w magazynie.
Zadania: Wsparcie w przygotowywaniu ofert handlowych, Organizowanie wysyłek części, Obsługę klientów na całym świecie, Pomoc w organizacji pracy działu handlowego, Obsługę administracyjną biura, Promowanie wizerunku firmy na rynku.
Twój zakres obowiązków realizacja prac asystenckich; prowadzenie kalendarza spotkań wewnętrznych i zewnętrznych; przygotowywanie prezentacji biznesowych, raportów, notatek ze spotkań oraz redagowanie pism służbowych; zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów; dbałość o wizerunek...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 dni
Jako zespół jesteśmy na samym początku wspólnej drogi co sprawia, że poszukujemy osób doświadczonych w zakresie planowania i administracji, które razem z nami będą odpowiedzialne za odpowiednią komunikację, organizację i współpracę, aby stworzyć zgrany zespół. Zakres...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
GŁÓWNE ZADANIA: Realizacja projektów naukowych: planowanie, sprawozdanie, monitorowanie wykonania i wydatków. Zarządzanie dokumentacją projektową. Informowanie o konkursach na dofinansowanie projektów oraz przygotowywanie wniosków. Monitorowanie czasu pracy w projektach naukowych i rocznych...
Medicover StomatologiaBydgoszcz, ul. Marii Skłodowskiej Curie 33
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie
8 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta, rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
8 dni
Zadania: przyjmowanie, weryfikacja i opracowywanie zleceń transportowych wprowadzanie dokumentacji do systemu telefoniczna i mailowa obsługa klienta obsługa dokumentacji celnej współpraca z innymi działami i oddziałami dbanie o wysoki poziom jakości usług
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału oraz przyjmowanie i realizacja zgłoszeń napraw i konserwacji sprzętu biurowego w Oddziale, opis...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Podstawowe obowiązki: Prowadzenie spraw w zakresie przygotowania i realizacji projektów transportowych dofinansowanych ze środków UE, szczególnie CEF, CEF2 i KPO. Weryfikacja informacji okresowych i innych dokumentów składanych w ramach instrumentów CEF/CEF2. Przygotowywanie umów i aneksów...
The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
Pracownik biurowy jest niezbędnym elementem funkcjonowania każdej firmy. Może przyjmować różną rolę, np. pracownika sekretariatu, pracownika recepcji, pracownika obsługi administracyjno-kadrowej, asystenta czy pracownika obsługi klienta. W zależności od obejmowanej posady do obowiązków pracownika biurowego może należeć m.in prowadzenie korespondencji elektronicznej i tradycyjnej, obsługa centrali telefonicznej, organizowanie pracy sekretariatu, bieżąca obsługa recepcji, witanie gości, przyjmowanie klientów i kierowanie ich w odpowiednie miejsca, kontakt z instytucjami finansowymi, prawnymi i innymi, wystawianie faktur i zajmowanie się księgowością, prowadzenie ewidencji pracowników, przyjmowanie wniosków i interpelacji czy współpraca z dostawcami materiałów biurowych itp. Jeśli szukasz pracy biurowej, sprawdź najnowsze oferty pracy w portalu Praca.pl i zaaplikuj na posady dostępne w Twoim mieście i okolicach!
Pracownik biurowy – co robi?
Pracownik biurowy może mieć różnorodny zakres działań, zależnie od stanowiska, jakie zajmuje. Warto mieć na uwadze, że nie jest to jedynie praca z dokumentacją, ale bardzo często obejmuje także kontakty z klientem oraz współpracownikami. Do głównych obowiązków pracownika biurowego należy chociażby przygotowywanie i archiwizacja różnego rodzaju dokumentacji, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów (np. przekazywanie ich do poszczególnych działów firmy), koordynowanie działań związanych z obsługą biura, obsługa zamówień i wniosków, prowadzenie kalendarza spotkań, odbieranie telefonów, obsługiwanie skrzynki pocztowej, a w niektórych przypadkach nawet przygotowywanie ofert handlowych. Pracownik biurowy musi być osobą samodzielną, niemniej zwykle współpracuje z poszczególnymi działaniu firmy, w szczególności działem kadr i płac.
Jak zostać pracownikiem recepcji / sekretariatu?
U kandydatów na pracowników biurowych zwykle mile widziane jest doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, niemniej wielu pracodawców organizuje dla nowych osób szkolenia. Osoby bez stażu pracy także mają szansę na zatrudnienie. Atutem będzie dyplom uczelni wyższej, w szczególności ukończenie studiów na kierunkach związanych z administracją, księgowością, zarządzaniem) bądź wykształcenie średnie (technik prac biurowych) bądź certyfikaty z kursów zawodowych dla pracowników administracyjno-biurowych. Bardzo często wymaga się także znajomości języka obcego, dyspozycyjności i np. gotowości do odbywania podróży służbowych (np. w przypadku posady asystenta członka zarządu).
Specjalista ds. administracji biurowej – jakie wykształcenie?
Specjalista ds. administracji biurowej zwykle posiada wykształcenie średnie lub wyższe, często związane z administracją, zarządzaniem lub pokrewnymi dziedzinami. Ważne jest posiadanie wiedzy z zakresu prowadzenia dokumentacji, organizacji pracy biurowej, obsługi programów biurowych i sprzętu biurowego. Osoby chcące rozwijać karierę biurową mają do wyboru:
szkołę średnią przygotowującą do zawodu technika prac biurowych,
uczelnie wyższe, w szczególności studia na takich kierunkach jak administracja, zarządzanie, psychologia biznesu, rachunkowość i księgowość,
kursy zawodowe dla pracowników biurowych i administracyjnych, stacjonarne bądź online.
Do realizacji zadań zgodnie z wymaganiami stanowiska często potrzebna będzie także biegła znajomość języka angielskiego. W tym wypadku warto postawić na kurs na poziomie co najmniej C1 oraz w zakresie nauki języka angielskiego biznesowego.
Pracownik administracyjno-biurowy z językiem angielskim
Bardzo wiele firm, szczególnie w dużych miastach takich jak Warszawa, Wrocław, Katowice czy Kraków, zatrudnia pracowników administracyjno-biurowych z językiem angielskim. Są to osoby odpowiedzialne za telefoniczną i osobistą obsługę klientów i kontrahentów zagranicznych, prowadzenie korespondencji w języku angielskim, tłumaczenie i sporządzanie dokumentów po angielsku czy koordynację międzynarodowych spotkań biznesowych. Taka praca zwykle wiąże się z zarobkami na wyższym poziomie niż praca biurowa wyłącznie w języku polskim.
Pracownik biurowy, pracownik administracyjny – predyspozycje zawodowe
Pracownik biurowy lub administracyjny powinien być przede wszystkim osobą dokładną, biegłą w efektywnym zarządzaniu czasem i wykazującą się doskonałą umiejętnością organizacji pracy. Ponieważ jest to praca z ludźmi, ważne są także umiejętności interpersonalne, w tym empatia, komunikatywność i zdolności negocjacyjne. Pracodawcy poszukują osób cechujących się miłą aparycją, pozytywnie nastawionych do ludzi, odznaczających się wysoką kulturą osobistą. Duże znaczenie może mieć także odporność na stres oraz zdolność do pracy pod presją czasu.
Ile zarabia pracownik biurowy?
Wynagrodzenia na stanowiskach biurowych są bardzo zróżnicowane. Wiele zależy od typu posady, poziomu stanowiska i zakresu odpowiedzialności, ale także wielkości i lokalizacji firmy oraz tego, w jakiej branży działa. Specjalista ds. administracyjno-biurowych na stanowisku średniego szczebla zarabia około 4400-6000 zł brutto miesięcznie (Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń).
Najnowsze oferty pracy dla pracowników biurowych w miastach
Na portalu Praca.pl regularnie publikujemy aktualne oferty pracy dla pracowników biurowych w różnych miastach i branżach. Często pojawiają się ogłoszenia na takie stanowiska jak młodszy specjalista ds. administracyjnych, kierownik działu administracji, księgowa, czy pracownik działu kadr i płac. Jeśli szukasz miejsca pracy w swojej okolicy, podaj w pasku wyszukiwarki nazwę miejscowości. Nie zapomnij też sprawdzić opcji: praca zdalna, gdyż taka forma zatrudnienia jest coraz częściej dostępna dla pracowników biurowych. Dokładnie zapoznaj się z opisami stanowisk i aplikuj!
Praca pracownik biurowy – najczęściej zadawane pytania:
Jakie są kluczowe obowiązki pracownika biurowego?
Zakres obowiązków pracownika biurowego zależy od stanowiska, jakie obejmuje. Często jednak w zakresie jego odpowiedzialności leży sporządzanie i dbanie o obieg dokumentacji, organizacja i obsługa narad pracy / spotkań wewnętrznych, obsługiwanie spotkań z kontrahentami i klientami, telefoniczna obsługa klientów i współpracowników, prowadzenie korespondencji. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna zwykle też za składanie zamówień, rozliczanie faktur oraz monitorowanie kompletności dokumentacji pracowniczych czy rozliczeniowych. Kolejnym istotnym zadaniem na tym stanowisku jest budowanie i utrzymywanie relacji z klientami, dostawcami oraz kontakt z różnymi instytucjami.
Jak zdobyć pracę jako kierownik działu administracji?
Pracodawcy poszukujące szefów działów administracyjnych zatrudniają przede wszystkim osoby mające doświadczenie na podobnym stanowisku, w kierowaniu zespołem oraz doskonale znających zagadnienia prawne i techniczne związane z prowadzeniem działań administracyjnych w przedsiębiorstwach. Żeby zdobyć wymarzoną posadę, warto konsekwentnie zdobywać doświadczenie jako pracownik administracyjno-biurowy niższych szczebli, a także podnosić kwalifikacje na studiach (kierunki: zarządzanie, administracja) i kursach menedżerskich.