Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Konsultant ds. IT

Praca Konsultant ds. IT Warszawa

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 3

  • Junior Helpdesk Asisstant

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: ​Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
  •  
  • Freelance Trader with Polish, English, Italian and Other Foreign Languages Speaker

    Burani Interfood Bulgaria EOOD   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Job Description: We are expanding our team at Burani Interfood Bulgaria EOOD and seeking Freelance Traders who are passionate about negotiation and eager to drive success. PS-attention: applicants who are currently engaged in other commitments kindly requested NOT to apply. We are seeking only...

Praca Konsultant ds. IT mazowieckie najnowsze oferty pracy

  • Junior Helpdesk Asisstant

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...