specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska: sprzedaż usług oraz pozyskiwanie nowych klientów; organizacja kampanii reklamowych; przygotowywanie ofert; udział w spotkaniach handlowych; wsparcie w tworzeniu materiałów reklamowych;
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 500 - 20 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
6 dni
Bądź głównym punktem kontaktu dla kluczowych klientów. Dbaj o silne relacje z klientami. Efektywnie dostarczaj rozwiązania spełniające cele klientów. Rozwijaj biznes z nowymi i istniejącymi klientami. Realizuj codzienne i miesięczne cele. Zarządzaj trudnymi sytuacjami i konfliktami.
Klient portalu Praca.pl
Warszawa, Wola
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
6 dni
Aktywna sprzedaż i rozwój portfolio klientów biznesowych; Budowanie długofalowych relacji z partnerami; Analiza rynku i wdrażanie nowych strategii sprzedażowych; Tworzenie i optymalizacja oferty na podstawie feedbacku klientów; Współpraca z zespołem w zakresie rozwoju produktu;
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zadania na stanowisku pracy: samodzielne planowanie i realizowanie działań prospektingowych - identyfikowanie potencjalnych klientów, analizowanie rynku i wdrażanie skutecznych metod dotarcia do klientów na rynku odlewów aluminiowych ( m.in. przemysł motoryzacyjny, elektrotechniczny,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska: Pozyskiwanie i obsługa klientów/dostawców z branży tworzyw sztucznych oraz wyrobów stalowych Współpraca z klientami w zakresie dostarczania optymalnych rozwiązań i doboru materiałów. Negocjacje handlowe. Realizacja celów sprzedażowych i operacyjnych. Analiza rynku i...
Osiąganie celów sprzedażowych i zysków. Rozwijanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z partnerami biznesowymi. Regularny kontakt i wsparcie doradcze dla prowadzenia placówki. Uczestnictwo w wydarzeniach promocyjnych. Monitoring wyników sprzedaży. Analiza trendów rynkowych.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat 3 500 - 4 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Poszukujemy osoby, która lubi wyzwania i będzie aktywnie dążyć do realizacji i przekraczania celów sprzedażowych. Twoja praca będzie polegać na aktywnym pozyskiwaniu nowych klientów i budowaniu własnej bazy kontaktów. W tym celu będziesz sporządzać oferty,...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów; Utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami; Dbanie o wizerunek firmy; Rozbudowywanie bazy klientów;
Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie nowych kontaktów i partnerów biznesowych w branży opieki nad osobami starszymi w Niemczech. Praca w terenie oraz możliwość pracy zdalnej i stacjonarnej po okresie szkolenia w Gliwicach. Stosowanie nowatorskich rozwiązań i metod w zakresie handlu i rekrutacji.
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twój zakres obowiązków: sprzedaż usług sprzątania w sektorze komercyjnym oraz przetargów publicznych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami, współpraca z innymi działami nad stworzeniem dedykowanej oferty dla klienta,...
Twój zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi Klientami firmy, Aranżowanie spotkań handlowych w celu pozyskiwania nowych partnerów biznesowych, Zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów, zgodnie z obowiązującymi procedurami...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 8 000 - 12 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twoje zadania: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż produktów/usług; Prowadzenie spotkań handlowych i prezentacja oferty; Analiza rynku i identyfikacja potrzeb klientów; Budowanie długofalowych relacji biznesowych; Wsparcie klientów po sprzedaży – doradztwo i szkolenia;
SENSY AgencyWarszawa
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista mid / senior / menedżer umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 6 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Poszukujemy Sales Managera do sprzedaży B2B, odpowiedzialnego za pełen proces sprzedaży – od pierwszego kontaktu po finalizację współpracy. Obowiązki Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami; Tworzenie baz potencjalnych klientów z różnych branż (hot & cold leads) Przygotowywanie...
ekspert / kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
7 dni
Opracowywanie i realizacja strategii sprzedaży, Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, Zarządzanie zespołem sprzedażowym, Motywowanie i podnoszenie kompetencji zespołu, Utrzymywanie profesjonalnego wizerunku firmy poprzez wysoką jakość obsługi klienta.
Klient portalu Praca.pl
Warszawa, Mokotów
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
7 dni
Pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż usług. Współpraca z bieżącymi klientami w zakresie sprzedaży dodatkowych usług. Organizowanie i udział w kampaniach reklamowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie spotkań handlowych – samodzielnie lub w zespole. Udział w tworzeniu...
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B 8 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Wymagania: sympatia i empatia do ludzi, doświadczenie w pracy z klientami, etyka i kultura osobista, prawo jazdy kat. B, ukończone studia wyższe lub w trakcie (zaoczne), niekaralność, brak zaległości podatkowych w US z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, doświadczenie w...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zadania na danym stanowisku: Pozyskiwanie nowych Klientów. Budowanie trwałych relacji z posiadanym już portfolio Klientów. Realizacja założonych celów sprzedażowych. Obsługa Klientów bieżących zgodnie z przyjętymi standardami i normami jakości firmy. Finalizacja całościowa procesu...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Opis stanowiska: Obsługą sprzedaży produktów i usług, Utrzymywaniem i rozwijaniem kontaktów z obecnymi klientami, Pozyskiwaniem nowych kontrahentów, Aktualizacją bazy danych klientów, Przygotowywaniem ofert handlowych, Współpracą z dostawcami krajowymi i zagranicznymi, Budowaniem...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
7 dni
Prowadzenie aktywnej sprzedaży usług sprzątania dla klientów biznesowych oraz sektora zamówień publicznych. Pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie relacji z obecnymi partnerami. Prezentowanie oferty, negocjacje handlowe oraz utrzymywanie trwałych relacji z klientami. Współpraca z...
menedżer / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat 10 000 - 15 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zadania: Kierowanie niezależnymi projektami z wysokimi średnim rachunkami; Rozwój długoterminowych kontaktów z dyrektorami technicznymi i głównymi inżynierami energetycznymi przedsiębiorstw; Prowadzenie prezentacji technicznych i demonstracji sprzętu; Opracowywanie rozwiązań technicznych...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) / menedżer kontrakt B2B pełny etat
8 dni
Rozwijanie współpracy z kluczowymi klientami . Sprzedaż interdyscyplinarnych rozwiązań IT i ICT: Cloud, Infrastruktura, Cybersecurity, Modern Workplace, Networking. Strategiczne rozmowy biznesowe, analiza potrzeb klientów, personalizacja ofert. Współpraca międzydziałowa zapewniająca...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Realizacja celów sprzedażowych i marżowych. Budowanie pozytywnych relacji z partnerami biznesowymi należącymi do sieci franczyzowej ODIDO, w kanale dostaw i Cash & Carry. Utrzymywanie stałego kontaktu oraz udzielanie wsparcia w prowadzeniu...
Twoje obowiązki: Aktywne prowadzenie działań sprzedażowych i rekrutacyjnych zarówno w terenie, jak i zdalnie lub bezpośrednio w naszym biurze w Gliwicach. Pozyskiwanie nowych kontaktów oraz partnerów biznesowych. Wymyślanie i wdrażanie innowacyjnych strategii rekrutacji w sektorze opiekuńczym.
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Twoje zadania to: Aktywna promocja i sprzedaż marek: Uvex, Camelbak, BBB, Silvini, Leatt, K2, BCA, Street Surfing. Do Ciebie będą należały m.in. teren województw: łódzkiego, małopolskiego, podkarpackiego, świętokrzyskiego. Budowanie i pielęgnowanie trwałych relacji z klientami....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 8 000 - 12 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Twój zakres obowiązków: Akwizycja i sprzedaż produktów/usług u klientów końcowych na terenie województw: opolskie, śląskie, małopolskie, łódzkie. Umawianie i realizacja wizyt handlowych oraz prezentacja produktów u klientów. Analiza rynku i pozyskiwanie nowych klientów....
ekspert / kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
9 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: przygotowywanie strategii, kierowanie i nadzorowanie rozwoju biznesu i współpracy dla przydzielonych klientów oraz jej realizacji; rozwój własnej aktywności sprzedażowej poprzez aktywne poszukiwanie nowych klientów z...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
9 dni
Sprzedaż usług telekomunikacyjnych i doradztwo w wyborze najlepszych rozwiązań. Edukowanie klientów na temat ofert, usług i nowoczesnych technologii. Wsparcie techniczne w zakresie obsługi sprzętu.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
9 dni
Sprzedaż usług telekomunikacyjnych i doradztwo w wyborze najlepszych rozwiązań. Edukowanie klientów na temat ofert, usług i nowoczesnych technologii. Wsparcie techniczne w zakresie obsługi sprzętu.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
9 dni
Sprzedaż usług telekomunikacyjnych i doradztwo w wyborze najlepszych rozwiązań. Edukowanie klientów na temat ofert, usług i nowoczesnych technologii. Wsparcie techniczne w zakresie obsługi sprzętu.
Klient portalu Praca.pl
Białystok
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
9 dni
Sprzedaż usług telekomunikacyjnych i doradztwo w wyborze najlepszych rozwiązań. Edukowanie klientów na temat ofert, usług i nowoczesnych technologii. Wsparcie techniczne w zakresie obsługi sprzętu.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Zakres obowiązków: Wspomaganie działu handlowego w realizacji zadań związanych ze sprzedażą produktów i usług będących w ofercie firmy, Utrzymywania relacji handlowych z klientami, Pozyskiwanie nowych kontrahentów, Aktualizowanie bazy klientów, Przygotowywanie ofert dla klientów,...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
9 dni
Sprzedaż usług sprzątania dla klientów biznesowych i w przetargach publicznych. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie trwałych relacji. Tworzenie dedykowanej oferty wspólnie z innymi działami. Prezentacja ofert i korzyści dla klientów. Realizacja założonego planu...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
9 dni
Sprzedaż usług telekomunikacyjnych i doradztwo w wyborze najlepszych rozwiązań. Edukowanie klientów na temat ofert, usług i nowoczesnych technologii. Wsparcie techniczne w zakresie obsługi sprzętu.
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
9 dni
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwój bazy kontaktów; Obsługa sprzedaży części i akcesoriów do pojazdów; Monitoring rynku i identyfikacja nowych możliwości sprzedażowych; Przygotowywanie ofert handlowych dopasowanych do potrzeb klientów; Budowanie długofalowych relacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Miejsce pracy: Oddział w Poznaniu; Oddział w Gdańsku; Oddział w Warszawie; Dołącz do naszego dynamicznie rozwijającego się zespołu i zostań kluczowym graczem w sprzedaży usług sprzątania w sektorze komercyjnym oraz przetargów publicznych. Opis stanowiska: Aktywna sprzedaż usług...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Wymagania: Doświadczenie w sprzedaży hotelarskiej, organizacji konferencji i imprez. Znajomość rynku hotelarskiego lub eventowego. Umiejętność zarządzania wieloma projektami. Umiejętność pracy zespołowej i między-działowej. Skuteczność w komunikacji i pozyskiwaniu klientów. Wysoka...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
10 dni
Sprzedaż usług telekomunikacyjnych i doradztwo w wyborze najlepszych rozwiązań. Edukowanie klientów na temat ofert, usług i nowoczesnych technologii. Wsparcie techniczne w zakresie obsługi sprzętu.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
10 dni
Sprzedaż usług telekomunikacyjnych i doradztwo w wyborze najlepszych rozwiązań. Edukowanie klientów na temat ofert, usług i nowoczesnych technologii. Wsparcie techniczne w zakresie obsługi sprzętu.
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
10 dni
Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (MŚP) w przydzielonym regionie – dotarcie do decydentów, negocjacje, analiza potrzeb. Prowadzenie prezentacji i negocjacji, przygotowywanie ofert. Rozwijanie wartości transakcji obecnych klientów przez wzbogacanie oferty. Reaktywacja współpracy z...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Miejsce pracy: Oddział w Poznaniu; Oddział w Gdańsku; Oddział w Warszawie; Opis stanowiska: Sprzedaż usług sprzątania w obszarze biznesowym, Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, Utrzymywanie relacji z klientami, Praca zespołowa w celu przygotowania ofert na wyjątkowe zamówienia,...
Telefoniczne konwertowanie leadów; Rozwój sieci sprzedaży poprzez eventy, spotkania i zaangażowanie agentów; Wsparcie klientów w konfiguracji oprogramowania; Analiza i prezentacja produktów; Obsługa CRM;
Klient portalu Praca.pl
Wrocław
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
11 dni
Aktywne pozyskiwanie i kompleksowa obsługa klientów oraz dostawców z sektora tworzyw sztucznych. Dostarczanie klientom optymalnych rozwiązań produktowych i materialnych. Prowadzenie negocjacji handlowych. Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i operacyjnych. Analiza rynku i działań...
Klient portalu Praca.pl
Koszalin
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
11 dni
Sprzedaż usług telekomunikacyjnych i doradztwo w wyborze najlepszych rozwiązań. Edukowanie klientów na temat ofert, usług i nowoczesnych technologii. Wsparcie techniczne w zakresie obsługi sprzętu.
Obowiązki: Bezpośrednia sprzedaż oferowanych produktów; Poszerzanie rynku i zdobywanie nowych klientów; Obsługa obecnych klientów na przydzielonym terytorium; Nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami; Skuteczne wprowadzanie nowości produktowych; Organizacja i koordynacja...
Account manager to jedno najważniejszych stanowisk w wielu branżach sektora handlowo-usługowego. Posada ta jest perspektywiczna, umożliwia rozwój kariery i nierzadko wiąże się z atrakcyjnymi zarobkami. Co robi account manager? Nie zawsze łatwo odpowiedzieć na to pytanie, gdyż wiele zależy od wielkości i specyfiki firmy. Ogólnie rzecz biorąc account manager to osoba, która koncentruje się na pozyskiwaniu nowych klientów i budowaniu długotrwałych relacji z klientami, oraz realizacji planów sprzedażowych w ramach pełnionej funkcji. Do Twoich obowiązków na tym stanowisku należeć zatem będzie chociażby prezentowanie oferty firmy, negocjowanie warunków kontraktu oraz nadzór nad jego realizacją. Specyfika zadań account managera zależy od tego, w jakiej branży pracuje osoba na tym stanowisku. Przykładowo, w branży samochodowej może mieć on za zadanie prezentację pojazdów znajdujących się w salonie kluczowym klientom itp. Inne dziedziny, w których zatrudniani są account managerzy, to technologie, usługi finansowe, horeca czy branża FMCG. Etaty czekają zarówno w małych firmach, jak i w międzynarodowych korporacjach.
Na rynku pracy bardzo często można natknąć się na nowe oferty pracy na stanowisko account managera, przedstawiciela handlowego, lidera zespołu sprzedaży, opiekuna klienta czy export sales managera. Zarobki i wymagania w każdym miejscu pracy będą nieco inne. Jeśli szukasz pracy jako account manager, na początek sprawdź, co będzie należeć do Twoich obowiązków, a następnie sprawdź najnowsze oferty pracy w portalu Praca.pl.
Obowiązki account managera
Account manager Warszawa czy account manager Trójmiasto – w tego typu ogłoszenia celuje bardzo wiele osób. W czasie poszukiwanie najlepszego miejsca pracy dla siebie zwróć uwagę na to, jaki zakres obowiązków podany jest w ogłoszeniu. Pracodawcy zwykle wymieniają co najmniej 3 główne obowiązki związane z oferowanym stanowiskiem. Spodziewaj się tego, że jako abbount manager będziesz odpowiedzialny za:
pozyskiwanie nowych klientów,
prezentowanie oferty i doradzanie klientom,
odczytywanie preferencji i potrzeb klientów,
budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami indywidualnymi lub korporacyjnymi,
prowadzenie negocjacji z klientami,
czuwanie nad właściwą realizacją umów.
Jak zostać specjalistą account managerem?
Pracodawcy oczekują od kandydatów na stanowisko account menedżera przede wszystkim umiejętności profesjonalnego doradztwa, nawiązywania relacji biznesowych i znajomości technik sprzedażowych. W czasie rekrutacji liczy się przede wszystkim doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta, ale osoby, które dopiero zaczynają swoją pracę w tej profesji także mają szansę na szybkie znalezienie pracy. Dlaczego? Ponieważ jest to zawód, w którym odniesie sukces osoba posiadająca wachlarz umiejętności interpersonalnych, potrafiąca przekonać do siebie innych. Jeśli nie masz doświadczenia, zadbaj także o to, by w Twojej kandydaturze wyeksponowane było wykształcenie, które może pomóc Ci w pracy, w tym np. kursy branżowe i udział w konferencjach branżowych potwierdzających Twoje zainteresowanie daną dziedziną. Pracodawcy zwracają uwagę także na kompetencje cyfrowe, nieodzowne w dzisiejszej pracy account managera, a także znajomość języków obcych. Często wymagane jest także posiadanie prawa jazdy kat. B i gotowości do odbywania podróży służbowych.
Stanowisko account managera – predyspozycje zawodowe
Praca account managera wymaga zdolności do prowadzenia negocjacji, umiejętności analitycznych oraz bardzo dobrej organizacji pracy. Kandydat na to stanowisko powinien być zdolny do efektywnego zarządzania swoim czasem, umieć radzić sobie ze stresem. Trzeba pamiętać, że choć account manager musi być samodzielny, jest to także zwykle praca w zespole. Kluczowe predyspozycje do pracy account mnagera to:
Key account manager – co robi specjalista ds. kluczowych klientów?
Key account manager to wyższe stanowisko w pionach sprzedaży/obsł ugi klienta. Specjalista ten odpowiada za zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami firmy, czyli tymi, którzy generują największy obrót. Zwykle są to klienci korporacyjni, a zadaniem key account managera jest dbanie o ich potrzeby, doradzanie w zakresie produktów i usług oraz negocjowanie z nimi kolejnych umów. Żeby być skutecznym w swojej pracy, na co dzień specjalista ds. kluczowych klientów musi również analizować rynek oraz działania konkurencji, aby dostosować ofertę do bieżących wymagań rynkowych i mieć pewność, że kluczowi klienci będą chętni do kontynuowania współpracy.
Strategic account manager – obowiązki
Strategic account manager to stanowisko zbliżone do posady key account managera. Specjalista ds. klientów strategicznych jest odpowiedzialny za rozwijanie relacji biznesowych z klientami mających strategiczne znaczenie dla danej firmy. Może być to np. wąska grupa znajdująca się z obszarze kluczowych klientów. Zadaniem tego pracownika jest uważna analiza potrzeb klienta strategicznego i wychodzenie na przeciw jego preferencjom. Strategic account manager przygotowuje zindywidualizowane oferty, prowadzi negocjacje i często uczestniczy w spotkaniach biznesowych. Utrzymuje stały kontakt z klientem, aby zapewnić najwyższą jakość współpracy.
Sales account manager – zakres obowiązków
Sales account manager to specjalista pracujący w dziale sprzedaży. Zajmuje się pozyskiwaniem nowych klientów, budowaniem długotrwałych relacji z obecnymi kontrahentami, realizacją planów jakościowych w obsłudze klienta i zarazem realizowanie celów sprzedażowych. Do jego zadań należy również przygotowywanie i prezentowanie ofert, prowadzenie rozmów handlowo-technicznych osobiście, przez telefon bądź za pomocą kanałów internetowych, a także zarządzanie bazą klientów.
Ile zarabia account manager?
Wynagrodzenie na stanowisku account managera zależy od branży, doświadczenia i umiejętności negocjacyjnych samego pracownika. Zazwyczaj account managerzy otrzymują wynagrodzenia podstawowe oraz premie i prowizje za osiągane wyniki sprzedażowe. Praca w takim systemie bywa stresująca, niemniej pozwala na osiąganie atrakcyjnych zarobków. Pracownicy mogą także liczyć na różne świadczenia i benefity, np. zniżki na produkty i usługi firmy, służbowy telefon, laptop, samochód, prywatną opiekę medyczną, karnety sportowe i inne dodatki. Jak informuje Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń, mediana płacy account managera w Polsce na średnim stanowisku to 7600 zł brutto miesięcznie. W przypadku juniora wynosi ona 5350 zł brutto miesięcznie, a seniora w zawodzie 9540 zł brutto miesięcznie.
Najnowsze oferty pracy dla account managera
Na Praca.pl znajdziesz atrakcyjne oferty pracy na różne stanowiska w handlu i opiece klienta. Żeby zawęzić wyniki wyszukiwania, podaj nazwę konkretnego stanowiska, jakie Cię interesuje, a także inne parametry, np. miasto czy rodzaj preferowanej umowy. Posada account managera dostępna jest zazwyczaj w różnych branżach i w wielu miastach w całej Polsce, zarówno na poziomie samodzielnego specjalisty, jak i młodszego specjalisty ds. klientów indywidualnych czy korporacyjnych. Aplikuj od razu!
FAQ: Praca account manager – najczęściej zadawane pytania:
Jakie są podstawowe obowiązki zawodowe account managera?
Account manager jest odpowiedzialny za budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji z klientami obecnymi, a także za pozyskiwanie nowych klientów. Jego codzienność stanowią: prezentacja oferty firmy, negocjowanie warunków kontraktów, realizowanie planów sprzedaży, a także chociażby obsługa leadów sprzedażowych i zarządzanie bazą klientów.
Gdzie można znaleźć oferty pracy na stanowisko account managera?
Aktualne oferty pracy dla account managerów są dostępne w serwisie Praca.pl. Wystarczy, że podasz nazwę stanowiska i klikniesz: Szukaj. Na Praca.pl znajdziesz także pomagające w znalezieniu pracy, takie jak Kreator CV czy Kalkulator Wynagrodzeń.
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379