specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
3 dni
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: utrzymywanie dobrych relacji handlowych z klientami w firmie; przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków sprzedaży; doradztwo w zakresie sprzedawanych produktów; koordynowanie procesów realizacji zamówień i dostaw na wszystkich etatach; współpraca z innymi...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Firma znajduje się w Rawa Mazowiecka. Dojazd z Warszawy zajmuje około 40-50 min. Opis stanowiska: Sprzedaż ciężarówek i naczep. Przygotowanie ofert i ich prezentowanie klientom. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Osiąganie celów sprzedażowych. Kompletowanie dokumentów i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
Orange Polska S.A.Tomaszów Mazowiecki, Plac Kościuszki 8
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, Praca na podległym terenie, Realizacja polityki i wyznaczonych celów sprzedażowych, Budowa silnej pozycji firmy na lokalnym rynku, Monitorowanie działań konkurencji, Uczestnictwo w targach. Praca na terenie województwa: pomorskiego i zachodniopomorskiego.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, Praca na podległym terenie, Realizacja polityki i wyznaczonych celów sprzedażowych, Budowa silnej pozycji firmy na lokalnym rynku, Monitorowanie działań konkurencji, Uczestnictwo w targach. Praca na terenie województwa: mazowieckiego i podlaskiego.
specjalista (mid) pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami; Pozyskiwanie nowych klientów; Opieka nad stałymi i nowymi Klientami w rejonie Polski południowo-wschodniej; Doradztwo techniczne klientom firmy;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: Realizacja celów sprzedażowych zgodnie z założeniami planu sprzedaży regionu; Osiąganie założonego udziału w rynku maszyn w regionie sprzedaży; Budowanie relacji z klientami; Analiza potrzeb klienta i doradztwo w zakresie doboru maszyn; Bieżące raportowanie wyników...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Teren działania: pomorskie Opis stanowiska: Doradca Handlowy FMCG aktywnie poszukuje nowych klientów oraz opiekuje się obecnymi kontrahentami firmy. Główne zadania: realizacja planów sprzedaży, generowanie przychodów oraz poszerzanie portfolia klientów. Aktywnie prowadzi sprzedaż, doradza...
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B pełny etat
4 dni
pracuj na własnym portfelu klientów z obszaru Instytucji Publicznych, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji; zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity),...
specjalista mid / senior / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
REQUIREMENTS 3+ years of experience in business development and sales activities for SAP implementation projects and SAP products; Understanding of software development and implementation methodologies (SAP Activate, Prince2, PMP, Agile, Scrum) and ITIL approach; Practical knowledge and experience...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Miejsce pracy: siedziba firmy w Toruniu + aktywna sprzedaż na terenie Polski północnej oraz centralnej Twój zakres obowiązków realizacja planów sprzedaży poprzez obsługę stałych klientów i pozyskiwanie nowych realizowanie zadań zw. z akcjami promocyjnymi, wprowadzaniem nowych...
Paweł WitakSokołów (pow. pruszkowski, gm. Michałowice)
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 000 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Kompleksowa obsługa kluczowych klientów zagranicznych, w tym przygotowywanie ofert, faktur, rozpatrywanie reklamacji oraz organizacja listów przewozowych. Koordynowanie procesów eksportowych i przygotowywanie konkurencyjnych ofert cenowych oraz dokumentacji handlowej. Rozliczanie pracy...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: aktywne pozyskiwanie klientów na pompy ciepła, panele fotowoltaiczne, banki energii oraz modernizację budynków; realizowanie planów sprzedażowych; podpisywanie umów; obecność w szkoleniach branżowych organizowanych przez firmę
Praca stacjonarna w biurze w siedzibie firmy Od 30 lat powiększamy bazę naszych Klientów branży stalowej oraz tworzyw sztucznych w Polsce i zagranicą. Oczekujemy: Bardzo dobrej znajomości języka czeskiego;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
Orange Polska S.A.Rzeszów, Aleja Majora Wacława Kopisto 1
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
specjalista mid / senior / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zadania na stanowisku pracy: budowanie strategii sprzedażowej i marketingowej w celu efektywnej realizacji celów sprzedażowych na rynku USA , inicjowanie i koordynowanie działań w celu zwiększenia potencjału obecnych rynków i zdobywania nowych, budowanie długotrwałych relacji z klientami,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
4 dni
Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, Praca na podległym terenie, Realizacja polityki i wyznaczonych celów sprzedażowych, Budowa silnej pozycji firmy na lokalnym rynku, Monitorowanie działań konkurencji, Uczestnictwo w targach. Praca na terenie województwa: kujawsko-pomorskiego i...
Opis stanowiska: Organizacja i rozwój sprzedaży materiałów budowlanych; Obsługa wybranej grupy kluczowych klientów; Zarządzanie grupą handlową; Pozyskiwanie nowych klientów; Realizowanie planów sprzedaży; Doradztwo techniczne w zakresie rozwiązań technologicznych; Nawiązywanie i...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Główne zadania i obowiązki na stanowisku: sprzedaż usług w modelu „zaprojektuj i wybuduj” na rynku usług budowlanych B2B; budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z Klientami; realizację założonego planu sprzedaży; dbałość o najwyższe standardy obsługi Klienta.
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Główne zadania i obowiązki na stanowisku: sprzedaż usług w modelu „zaprojektuj i wybuduj” na rynku usług budowlanych B2B; budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z Klientami; realizację założonego planu sprzedaży; dbałość o najwyższe standardy obsługi Klienta.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Odpowiednim Kandydatem na to stanowisko będzie osoba z doświadczeniem w Dziale Obsługi Klienta oraz z umiejętnościami do prowadzenia aktywnej sprzedaży. Poszukujemy osoby, która będzie współpracować z obecnymi Klientami naszej firmy i rozwinie sprzedaż produktów poprzez identyfikację i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 7 000 - 8 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji; realizacja celów sprzedaży; identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo; przygotowywanie raportów i analiz; ścisła współpraca z Kierownikami Działów w celu sprawnej realizacji zamówień;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Pozyskiwanie nowych dostawców ( głównie jabłek ) Budowanie bazy kontrahentów; Zakup owoców i warzyw; Podtrzymywanie kontaktów z obecnymi dostawcami; Kontrola jakości towarów; Współpraca z działem sprzedaży;
Będziesz odpowiedzialny za: Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i rozwijanie długofalowej współpracy (pojazdy elektryczne: ciężarowe i dostawcze) Prowadzenie dokumentacji handlowej; Monitoring i analiza rynku pod kątem szans sprzedażowych; Przygotowywanie ofert handlowych, leasingowych i...
Oczekujemy: Bardzo dobrej znajomości języka włoskiego i angielskiego; Mile widziana znajomość innego języka obcego. Zadania: Poszukiwanie i nawiązywanie relacji z nowymi klientami z branży stalowej oraz tworzyw sztucznych; Budowanie bazy klientów zarówno w Polsce jak i zagranicą;...
specjalista (mid) umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Wymagamy: znajomość języka polskiego w stopniu bardzo dobrym. Zadania: Poszukiwanie i nawiązywanie relacji z nowymi klientami z branży stalowej oraz tworzyw sztucznych; Budowanie bazy klientów; Przygotowywanie ofert handlowych. Wymagania: Bardzo dobra znajomość języka polskiego.
Zadania: Poszukiwanie i nawiązywanie relacji z nowymi klientami z branży stalowej oraz tworzyw sztucznych; Budowanie bazy klientów zarówno w Polsce jak i zagranicą; Przygotowywanie ofert handlowych. Oczekujemy: Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego i angielskiego; Dodatkowym atutem...
WeNet Group SAWarszawa, Mokotów, ul. Postępu 14A
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
5 dni
Oto Twoje główne zadania: Sprzedawaj produkty i usługi z zakresu marketingu internetowego, w tym oparte o technologie AI. Pozyskuj nowych klientów i dbaj o utrzymanie z nimi dobrych relacji. Twórz oferty i prezentacje sprzedażowe. Organizuj i przeprowadzaj spotkania oraz negocjacje handlowe,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 8 000 - 14 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów w województwie kujawsko-pomorskim i budowanie relacji biznesowych; Rozwój kontaktów z obecnymi klientami; Analiza potrzeb klientów i doradztwo w doborze rozwiązań transportowych (temperatura kontrolowana) Opracowywanie ofert handlowych...
starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie i rozwój portfela Kluczowych Klientów poprzez personalizowane oferty usług. Udział w formułowaniu i wdrażaniu strategii dla Kluczowych Klientów. Negocjacje handlowe i budowanie długotrwałych relacji z klientami. Mentoring młodszych doradców....
Twoje obowiązki: pozyskiwanie nowych klientów i użytkowników naszych produktów głównie w szpitalach publicznych i prywatnych; utrzymywanie istniejących relacji z klientami i zdobywanie nowych liderów opinii dla produktów Pajunk w Polsce; udział w przetargach publicznych reprezentowanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 800 - 7 900 zł brutto/mies.
5 dni
Twoje zadania: Nawiązywanie współpracy z lekarzami i jednostkami medycznymi na terenie województwa śląskiego; Sprzedaż i promocja oferowanych usług; Utrzymywanie doskonałych relacji handlowych; Dbanie o realizację założonych celów sprzedażowych; Raportowanie osiąganych rezultatów;...
Benefit Systems SAWarszawa, Plac Europejski 2
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiedzialny/a za cały proces opieki i dosprzedaży do naszych klientów biznesowych we wsparciu Zespołu ds. Obsługi Klienta; Codziennym wyzwaniem będzie sprzedaż pełnego portfolio usług Benefit Systems: Karty MultiSport, Kafeterii...
specjalista (mid) umowa o pracę rekrutacja online aplikuj bez CV
6 dni
Zadania: Aktywna sprzedaż i prezentacja naszej oferty na rynku krajowym. Skuteczne pozyskiwanie nowych klientów oraz dbanie o długofalowe relacje z obecnymi partnerami. Realizacja założonych celów sprzedażowych. Zapewnienie wysokiego standardu obsługi oraz tworzenie pozytywnego wizerunku...
specjalista (mid) rekrutacja online aplikuj bez CV
6 dni
Twoje główne zadania: Budowanie bazy klientów branży stalowej oraz tworzyw sztucznych w Polsce i zagranicą; Obsługa klientów w języku czeskim; Przygotowywanie ofert handlowych;
WeNet Group SAWarszawa, Mokotów, ul. Postępu 14A
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
7 dni
Twój zakres obowiązków Sprzedaż produktów i usług marketingu internetowego opartych o najnowsze technologie (w tym AI). Pozyskiwanie klientów i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych. Przygotowywanie ofert i prezentacji sprzedażowych. Prowadzenie spotkań i negocjacji handlowych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
7 dni
prowadzić sprzedaż i obsługę klienta zagranicznego (głównie z rynku włoskiego) poszerzać bazy klientów i budować trwałe relacji z partnerami/dystrybutorami włoskojęzycznymi; reprezentować firmę na wystawach międzynarodowych; odpowiadać na przychodzące zapytania dotyczące cen,...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Opis stanowiska: aktywne pozyskiwanie klientów na pompy ciepła, panele fotowoltaiczne, banki energii oraz modernizację budynków; realizowanie planów sprzedażowych; podpisywanie umów; obecność w szkoleniach branżowych organizowanych przez firmę
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
9 dni
Zakres obowiązków: Obsługa klientów z Polski, Prezentacja korzyści z współpracy, Zarządzanie relacjami z klientami, Współpraca z zespołem w celu wzrostu sprzedaży.
Account manager to jedno najważniejszych stanowisk w wielu branżach sektora handlowo-usługowego. Posada ta jest perspektywiczna, umożliwia rozwój kariery i nierzadko wiąże się z atrakcyjnymi zarobkami. Co robi account manager? Nie zawsze łatwo odpowiedzieć na to pytanie, gdyż wiele zależy od wielkości i specyfiki firmy. Ogólnie rzecz biorąc account manager to osoba, która koncentruje się na pozyskiwaniu nowych klientów i budowaniu długotrwałych relacji z klientami, oraz realizacji planów sprzedażowych w ramach pełnionej funkcji. Do Twoich obowiązków na tym stanowisku należeć zatem będzie chociażby prezentowanie oferty firmy, negocjowanie warunków kontraktu oraz nadzór nad jego realizacją. Specyfika zadań account managera zależy od tego, w jakiej branży pracuje osoba na tym stanowisku. Przykładowo, w branży samochodowej może mieć on za zadanie prezentację pojazdów znajdujących się w salonie kluczowym klientom itp. Inne dziedziny, w których zatrudniani są account managerzy, to technologie, usługi finansowe, horeca czy branża FMCG. Etaty czekają zarówno w małych firmach, jak i w międzynarodowych korporacjach.
Na rynku pracy bardzo często można natknąć się na nowe oferty pracy na stanowisko account managera, przedstawiciela handlowego, lidera zespołu sprzedaży, opiekuna klienta czy export sales managera. Zarobki i wymagania w każdym miejscu pracy będą nieco inne. Jeśli szukasz pracy jako account manager, na początek sprawdź, co będzie należeć do Twoich obowiązków, a następnie sprawdź najnowsze oferty pracy w portalu Praca.pl.
Obowiązki account managera
Account manager Warszawa czy account manager Trójmiasto – w tego typu ogłoszenia celuje bardzo wiele osób. W czasie poszukiwanie najlepszego miejsca pracy dla siebie zwróć uwagę na to, jaki zakres obowiązków podany jest w ogłoszeniu. Pracodawcy zwykle wymieniają co najmniej 3 główne obowiązki związane z oferowanym stanowiskiem. Spodziewaj się tego, że jako abbount manager będziesz odpowiedzialny za:
pozyskiwanie nowych klientów,
prezentowanie oferty i doradzanie klientom,
odczytywanie preferencji i potrzeb klientów,
budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami indywidualnymi lub korporacyjnymi,
prowadzenie negocjacji z klientami,
czuwanie nad właściwą realizacją umów.
Jak zostać specjalistą account managerem?
Pracodawcy oczekują od kandydatów na stanowisko account menedżera przede wszystkim umiejętności profesjonalnego doradztwa, nawiązywania relacji biznesowych i znajomości technik sprzedażowych. W czasie rekrutacji liczy się przede wszystkim doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta, ale osoby, które dopiero zaczynają swoją pracę w tej profesji także mają szansę na szybkie znalezienie pracy. Dlaczego? Ponieważ jest to zawód, w którym odniesie sukces osoba posiadająca wachlarz umiejętności interpersonalnych, potrafiąca przekonać do siebie innych. Jeśli nie masz doświadczenia, zadbaj także o to, by w Twojej kandydaturze wyeksponowane było wykształcenie, które może pomóc Ci w pracy, w tym np. kursy branżowe i udział w konferencjach branżowych potwierdzających Twoje zainteresowanie daną dziedziną. Pracodawcy zwracają uwagę także na kompetencje cyfrowe, nieodzowne w dzisiejszej pracy account managera, a także znajomość języków obcych. Często wymagane jest także posiadanie prawa jazdy kat. B i gotowości do odbywania podróży służbowych.
Stanowisko account managera – predyspozycje zawodowe
Praca account managera wymaga zdolności do prowadzenia negocjacji, umiejętności analitycznych oraz bardzo dobrej organizacji pracy. Kandydat na to stanowisko powinien być zdolny do efektywnego zarządzania swoim czasem, umieć radzić sobie ze stresem. Trzeba pamiętać, że choć account manager musi być samodzielny, jest to także zwykle praca w zespole. Kluczowe predyspozycje do pracy account mnagera to:
Key account manager – co robi specjalista ds. kluczowych klientów?
Key account manager to wyższe stanowisko w pionach sprzedaży/obsł ugi klienta. Specjalista ten odpowiada za zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami firmy, czyli tymi, którzy generują największy obrót. Zwykle są to klienci korporacyjni, a zadaniem key account managera jest dbanie o ich potrzeby, doradzanie w zakresie produktów i usług oraz negocjowanie z nimi kolejnych umów. Żeby być skutecznym w swojej pracy, na co dzień specjalista ds. kluczowych klientów musi również analizować rynek oraz działania konkurencji, aby dostosować ofertę do bieżących wymagań rynkowych i mieć pewność, że kluczowi klienci będą chętni do kontynuowania współpracy.
Strategic account manager – obowiązki
Strategic account manager to stanowisko zbliżone do posady key account managera. Specjalista ds. klientów strategicznych jest odpowiedzialny za rozwijanie relacji biznesowych z klientami mających strategiczne znaczenie dla danej firmy. Może być to np. wąska grupa znajdująca się z obszarze kluczowych klientów. Zadaniem tego pracownika jest uważna analiza potrzeb klienta strategicznego i wychodzenie na przeciw jego preferencjom. Strategic account manager przygotowuje zindywidualizowane oferty, prowadzi negocjacje i często uczestniczy w spotkaniach biznesowych. Utrzymuje stały kontakt z klientem, aby zapewnić najwyższą jakość współpracy.
Sales account manager – zakres obowiązków
Sales account manager to specjalista pracujący w dziale sprzedaży. Zajmuje się pozyskiwaniem nowych klientów, budowaniem długotrwałych relacji z obecnymi kontrahentami, realizacją planów jakościowych w obsłudze klienta i zarazem realizowanie celów sprzedażowych. Do jego zadań należy również przygotowywanie i prezentowanie ofert, prowadzenie rozmów handlowo-technicznych osobiście, przez telefon bądź za pomocą kanałów internetowych, a także zarządzanie bazą klientów.
Ile zarabia account manager?
Wynagrodzenie na stanowisku account managera zależy od branży, doświadczenia i umiejętności negocjacyjnych samego pracownika. Zazwyczaj account managerzy otrzymują wynagrodzenia podstawowe oraz premie i prowizje za osiągane wyniki sprzedażowe. Praca w takim systemie bywa stresująca, niemniej pozwala na osiąganie atrakcyjnych zarobków. Pracownicy mogą także liczyć na różne świadczenia i benefity, np. zniżki na produkty i usługi firmy, służbowy telefon, laptop, samochód, prywatną opiekę medyczną, karnety sportowe i inne dodatki. Jak informuje Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń, mediana płacy account managera w Polsce na średnim stanowisku to 7600 zł brutto miesięcznie. W przypadku juniora wynosi ona 5350 zł brutto miesięcznie, a seniora w zawodzie 9540 zł brutto miesięcznie.
Najnowsze oferty pracy dla account managera
Na Praca.pl znajdziesz atrakcyjne oferty pracy na różne stanowiska w handlu i opiece klienta. Żeby zawęzić wyniki wyszukiwania, podaj nazwę konkretnego stanowiska, jakie Cię interesuje, a także inne parametry, np. miasto czy rodzaj preferowanej umowy. Posada account managera dostępna jest zazwyczaj w różnych branżach i w wielu miastach w całej Polsce, zarówno na poziomie samodzielnego specjalisty, jak i młodszego specjalisty ds. klientów indywidualnych czy korporacyjnych. Aplikuj od razu!
FAQ: Praca account manager – najczęściej zadawane pytania:
Jakie są podstawowe obowiązki zawodowe account managera?
Account manager jest odpowiedzialny za budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji z klientami obecnymi, a także za pozyskiwanie nowych klientów. Jego codzienność stanowią: prezentacja oferty firmy, negocjowanie warunków kontraktów, realizowanie planów sprzedaży, a także chociażby obsługa leadów sprzedażowych i zarządzanie bazą klientów.
Gdzie można znaleźć oferty pracy na stanowisko account managera?
Aktualne oferty pracy dla account managerów są dostępne w serwisie Praca.pl. Wystarczy, że podasz nazwę stanowiska i klikniesz: Szukaj. Na Praca.pl znajdziesz także pomagające w znalezieniu pracy, takie jak Kreator CV czy Kalkulator Wynagrodzeń.