Najnowsze oferty pracy

  • Customer technical support specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 800 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa klientów telefonii komórkowej - połączenia przychodzące oraz wiadomosci mailowe; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Specjalista / Specjalistka ds. kontaktu z klientem w języku niemieckim

    Dobre Biuro sp z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    PRACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: 5000 tysięcy zł. Brutto| miesiąc| pełny etat Twój zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów polskich; Realizacja usług dla naszych klientów w niemieckich urzędach i instytucjach; Praca z komputerem, obsługa programów graficznych, praca z dokumentami,...
  • Doradca Klienta na rynek niemiecki

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    1 dni
    Praca zdalna / hybrydowa / na miejscu Twoje zadania: Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów. Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon lub mail. Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zbierania punktów oraz...
  • Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem włoskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 500 - 6 800 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Rozwijanie głębokiej wiedzy na temat platformy klienta. Zapewnianie klientom wsparcia produktowego poprzez e-mail, czat i telefon. Rozwiązywanie problemów technicznych oraz odpowiadanie na pytania nietechniczne. Dokumentowanie procesów rozwiązywania problemów.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Francuskim

    Concentrix   Rumunia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa zapytań klientów poprzez odpowiedzi dostosowane do ich potrzeb. Zarządzanie interakcjami wielokanałowymi (90% email, 10% rozmowy). Rozwój umiejętności i nauka obsługi oprogramowania usprawniającego życie klientów. Promowanie wysokiej jakości doświadczeń marki dla klientów.
  • Specjalista wsparcia klienta z językiem gruzińskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Rozwiązywanie problemów klientów przez telefon, e-mail oraz chat. Wsparcie w obsłudze kanałów cyfrowych. Identyfikacja i diagnoza problemów z produktami. Ocena możliwości rozwiązania problemów przez klienta bez wizyty technika. Przygotowanie raportów dotyczących problemów technicznych dla techników.
  • Doradca ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Szczecin    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wsparcie konsumentów z branży energetycznej poprzez przychodzące połączenia telefoniczne oraz maile. Zakres tematyki wsparcia: odczyt liczników prądu i gazu, zmiana taryf, omawianie faktur i zmian warunków usług.
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z językiem gruzińskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów poprzez telefony, e-maile i czaty, z zorientowaniem na potrzeby klienta. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów z produktami, aktywne podejście do rozwiązywania problemów. Ocena...
  • Pracownik wsparcia klienta linii lotniczych (jęz. niemiecki)

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Telefoniczna obsługa klientów znanej linii lotniczej. Wprowadzanie danych do systemu.
Zobacz więcej ofert pracy

Russian speaking team leader opportunities

Infosys
Czechy, Brno, Czech Republic
praca stacjonarna
4104 dni temu

Russian speaking team leader opportunities

Workplace: Brno, Czech Republic

 

Infosys provides business consulting, technology, engineering and outsourcing services to help clients in over 30 countries build tomorrow’s enterprise.  Infosys BPO have been present in Europe since 2004. Currently we employ over 1 600 employees in Europe delivering services for Fortune 100 clients across various services. Our Brno center is the most multicultural office within Infosys.  
For our client American multinational corporation that designs and markets revolutionary consumer IT - laptops, smartphones etc. we are looking for customer service advisors.



Your responsibilities
  • Manage and develop a team of customer service advisor's on a daily basis to ensure all KPI targets are met
  • Recognize and recommend improvements to existing processes and procedures to improve performance
  • Monitor and analyze daily, weekly, monthly reports reacting to trends where appropriate
  • Manage and record all advisor's absence, lateness and holiday requests
  • Adhere to HR guidelines and act on disciplinary procedures when required
  • Work alongside other team leaders to drive center wide initiatives, contributing towards the success of the engagement
  • Motivate, reward and create a coaching culture with team members to help them reach their full potential
  • Ensure all relevant internal engagement processes are carried out in line with the client’s values, standard policies and procedures. This includes quality framework
  • Help to develop the culture in line with the values of the business ensuring the teams are informed, supported and developed
  • Ensure regular communication with the team, keeping them informed of progress against daily, weekly and monthly targets
  • Support other business specific tasks including call taking when required
  • First point of contact for all client/advisor escalations
Our requirements
  • Excellent verbal and written communication skills
  • Written and verbal fluency in support language
  • Written and verbal fluency in English
  • Excellent Customer Service skills
  • Passion for customer care, willingness to work in a contact center environment
  • Excellent interpersonal and client management skills, strong business communication skills
  • Strong leadership, organizational, people management & performance management skills
  • Ability to work under pressure and react quickly
  • Analytical skills, ability to identify solutions
  • Competency in Microsoft Office
  • Flexibility with working on shifts  
  • Ability to plan corrective actions and drive improvement
  • Ability to provide feedback/coaching
  • Willing to align to the internal processes and procedures of the engagement and company
  • Minimum 12 months within a similar position managing team of at least 5 people in a customer service environment, also 6 months minimum contact centre experience
Benefits
  • Competitive monthly salary depending on experience, performance bonuses
  • Two weeks of accommodation, travel costs coverage
  • Lunch cost coverage participation
  • Professional training provided by experts -  MS Office, Six Sigma Green Belt , Analytical Skills etc.
  • Minimum skills to be trained on - Ability to use the client applications, tools, phone system. Knowledge of the client procedures and the supported product. Ability to offer and promote sales of client branded support related products

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 

Podobne oferty

  • Customer technical support specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 800 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa klientów telefonii komórkowej - połączenia przychodzące oraz wiadomosci mailowe; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Specjalista / Specjalistka ds. kontaktu z klientem w języku niemieckim

    Dobre Biuro sp z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    PRACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: 5000 tysięcy zł. Brutto| miesiąc| pełny etat Twój zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów polskich; Realizacja usług dla naszych klientów w niemieckich urzędach i instytucjach; Praca z komputerem, obsługa programów graficznych, praca z dokumentami,...
  • Doradca Klienta na rynek niemiecki

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    1 dni
    Praca zdalna / hybrydowa / na miejscu Twoje zadania: Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów. Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon lub mail. Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zbierania punktów oraz...
  • Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem włoskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 500 - 6 800 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Rozwijanie głębokiej wiedzy na temat platformy klienta. Zapewnianie klientom wsparcia produktowego poprzez e-mail, czat i telefon. Rozwiązywanie problemów technicznych oraz odpowiadanie na pytania nietechniczne. Dokumentowanie procesów rozwiązywania problemów.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Francuskim

    Concentrix   Rumunia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa zapytań klientów poprzez odpowiedzi dostosowane do ich potrzeb. Zarządzanie interakcjami wielokanałowymi (90% email, 10% rozmowy). Rozwój umiejętności i nauka obsługi oprogramowania usprawniającego życie klientów. Promowanie wysokiej jakości doświadczeń marki dla klientów.
  • Specjalista wsparcia klienta z językiem gruzińskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Rozwiązywanie problemów klientów przez telefon, e-mail oraz chat. Wsparcie w obsłudze kanałów cyfrowych. Identyfikacja i diagnoza problemów z produktami. Ocena możliwości rozwiązania problemów przez klienta bez wizyty technika. Przygotowanie raportów dotyczących problemów technicznych dla techników.
  • Doradca ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Szczecin    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wsparcie konsumentów z branży energetycznej poprzez przychodzące połączenia telefoniczne oraz maile. Zakres tematyki wsparcia: odczyt liczników prądu i gazu, zmiana taryf, omawianie faktur i zmian warunków usług.
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z językiem gruzińskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów poprzez telefony, e-maile i czaty, z zorientowaniem na potrzeby klienta. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów z produktami, aktywne podejście do rozwiązywania problemów. Ocena...
  • Pracownik wsparcia klienta linii lotniczych (jęz. niemiecki)

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Telefoniczna obsługa klientów znanej linii lotniczej. Wprowadzanie danych do systemu.