- Employee benefit card offering discounted rates in Accor worldwide
- Learning programs through our Academies and the opportunity to earn qualifications while you work.
- Opportunity to develop your talent and grow within your property and across the world
- Ability to make a difference in the local community through our Corporate Social Responsibility activities, like Planet 21
- Answering telephone and reply to emails as per the company standard.
- Make new reservations, amend and cancel reservations according to guest request.
- Apply for guest VISA as per immigration rules when required.
- Check reservation entered on daily basis to avoid input error.
- Co-ordinate with other departments for arranging guest requests.
- Highlight any rate discrepancy to Revenue Manager.
- Follow up payments effectively.
- Ensure daily task lists are covered before end of the shift.
- Excellent tracking of guests including Reservations, cancellations and special events while convey information and clearly to team
- Handling guests complaints and ability to know when to escalate to line manager
- Good communication skills
- Positive attitude
A wonderful pre-opening property just 5 minutes away from Dubai Airport & 250 meter from GGICO metro station.
We are an inclusive company and our ambition is to attract, recruit and promote diverse talent.
We are far more than a worldwide leader. We are 280,000 women and men placing people at the heart of what we do, and nurturing real passion for service and achievement Joining Accor means embarking on a unique life journey to imagine tomorrow's hospitality.
To join our Group, please visit https://careers.accor.com/
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.