- Kartę sportową
- Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
- Elastyczny czas pracy
- Prywatną opiekę medyczną
- Dostęp do kursów LinkedIn Learning
- Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy
Relationship Manager for international corporate clients
W tej roli będziesz odpowiadać za:
- obsługę klientów międzynarodowych we współpracy z innymi jednostkami sprzedaży m.in. w zakresie doradzania i oferowania klientom międzynarodowym produktów bankowych, negocjowania warunków oferty
- realizację celów akwizycyjnych Banku w zakresie zdobywania nowych klientów międzynarodowych, zainteresowanych rozpoczęciem lub rozwojem współpracy z Bankiem, w tym rozpoznawanie i identyfikacja ich potrzeb biznesowych, we współpracy z jednostkami sprzedażowymi obszaru Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej i/lub opiekunami z Commerzbanku
- koordynowanie spraw biznesowych klientów międzynarodowych Banku, w szczególności zapewnienie komunikacji w kontaktach klienta międzynarodowego Banku z innymi jednostkami organizacyjnymi Banku
- reprezentowanie mBanku wewnątrz Grupy mBanku, Commerzbanku oraz na spotkaniach zewnętrznych w zakresie kontaktów z izbami handlowymi, kręgami gospodarczymi w celu wzmocnienia pozycji międzynarodowej Banku na rynku
- ścisłą współpracę z analitykiem sprzedażowym i udział w komitetach kredytowych, podczas których będziesz prezentować wnioski kredytowe
- przygotowywanie wniosków KYC klientów swojego portfela
- zarządzanie portfelem klientów
Zaaplikuj, jeśli:
- posiadasz minimum 5 letnie doświadczenie w pracy z dużymi klientami korporacyjnymi, znasz potrzeby i wyzwania tego segmentu
- biegle komunikujesz się w języku angielskim w mowie i piśmie, znajomość języka niemieckiego będzie atutem
- masz wiedzę produktową
- posiadasz wykształcenie wyższe
- potrafisz aktywnie słuchać i umiesz budować relacje oparte na wzajemnym zaufaniu
- cenisz współpracę z innymi, jesteś graczem zespołowym
- masz kompetencje interkulturowe ułatwiające współpracę z klientami międzynarodowymi
- cechuje Cię komunikatywność i odporność na stres
- efektywnie zarządzasz swoim czasem, ustalasz priorytety, a sukcesy dodają Ci energii i motywują do działania
Oferujemy:
- umowę o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym powiązanym z realizowanymi wynikami (premie uznaniowe i wynikowe roczne)
- dołączenie do zespołu Doradców klienta międzynarodowego w Departamencie Klientów Strategicznych
- możliwość pracy w modelu hybrydowym
- samodzielne stanowisko, przestrzeń na wdrażanie Twoich pomysłów, poszukiwanie ciekawych rozwiązań
- bogaty pakiet socjalny (w tym opiekę medyczną w LuxMed, dofinansowanie do wypoczynku, świąt, ZFŚS, preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie)
- wsparcie merytoryczne ekspertów produktowych
- możliwość udziału w programach rozwojowych
- wsparcie w opracowaniu indywidualnych planów rozwojowych i odkrywaniu mocnych stron wykorzystując podejście Instytutu Gallupa
- bezpłatny dostęp do Legimi, Linkedin Learning, platformy językowej
- nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń
- Kartę sportową
- Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
- Elastyczny czas pracy
- Prywatną opiekę medyczną
- Dostęp do kursów LinkedIn Learning
- Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy
Poznaj
mBank S.A.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce.