DB Schenker jest liderem w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw i rozwiązań logistycznych w obszarze transportu drogowego, powietrznego i morskiego.
W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 78 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.
- Współpraca z zakładami w regionie obejmującym ok. 1/3 obszaru Polski. Podział regionalny zostanie zoptymalizowany z uwzględnieniem lokalizacji członków zespołu;
- Współpraca i nadzór merytoryczny nad zewnętrznymi serwisami BHP wspierającymi realizację zadań służby BHP w poszczególnych zakładach oraz z lokalnymi koordynatorami BHP;
- Obowiązki wynikające z rozporządzenia w sprawie służby BHP;
- Regularne przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz nadzorowanie przestrzegania przepisów BHP i ochrony przeciwpożarowej;
- Przedstawianie propozycji działań mających na celu eliminację zagrożeń;
- Udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu, z uwzględnieniem rozwiązań zapewniających poprawę bezpieczeństwa pracy;
- Współpraca przy ocenie projektów i dokumentacji związanych z modernizacją lub nowymi inwestycjami, dbając o zgodność z wymaganiami BHP;
- Wymiana dobrych praktyk, inicjatyw i lekcji na poziomie Klastra Europy Pólnocno-Wschodniej;
- Udział w odbiorach nowych lub przebudowywanych obiektów i urządzeń, które mają wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników;
- Przedstawianie propozycji w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wdrażaniu nowych procesów;
- Opiniowanie instrukcji i regulaminów dotyczących BHP na poszczególnych stanowiskach pracy oraz udział w ich opracowywaniu;
- Współpraca w ustalaniu przyczyn wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych
; - Doradztwo w zakresie stosowania przepisów BHP oraz oceny ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą;
- Udzielanie porad dotyczących organizacji bezpiecznej pracy i ochrony zdrowia.
Oczekiwania wobec Kandydata:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe lub podyplomowe z zakresu Bezpieczeństwa i Higieny Pracy. Dla kandydatów nieposiadających tytułu głównego specjalisty, możliwość rozpoczęcia pracy na stanowisku Regionalnego Starszego Inspektora lub Regionalnego Specjalisty i dalszego rozwoju;
- Bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
- Doświadczenie w monitorowaniu zagrożeń oraz analizie ryzyka;
- Umiejętność wdrażania i adaptowania nowych rozwiązań zwiększających poziom bezpieczeństwa i higieny pracy;
- Praca z systemem bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnym z normą ISO 45001;
- Skuteczne zarządzanie incydentami związanymi z bezpieczeństwem pracy, ze szczególnym naciskiem na profilaktykę i analizę przyczyn źródłowych;
- Wsparcie projektów poprzez weryfikację zgodności z wymogami bezpieczeństwa pracy i produktu;
- Umiejętność prowadzenia inspekcji, przeglądów i audytów;
- Znajomość przepisów i zasad ochrony przeciwpożarowej;
- Wiedza na temat organizacji i udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej w zakładzie pracy;
- Zarządzanie projektami realizowanymi przez Zespół Bezpieczeństwa Pracy;
- Wiedza z zakresu bezpieczeństwa behawioralnego, wspierająca tworzenie bezpiecznego środowiska pracy.
Mile widziane:
- Inspektor ochrony przeciwpożarowej;
- Audytor wewnętrzny systemów ISO (uprawnienia ISO 45001);
- Znajomość języka angielskiego.
Nasza oferta:
- Umowę o pracę (wynagrodzenie podstawowe + premia);
- Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń;
- Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych (Szlachetna Paczka, Zielony Czas Pomagania);
- Możliwość korzystania z ZFŚS;
- Możliwość dofinansowania nauki - kursy doszkalające, językowe czy studia. Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport;
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach. Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE;
- Zadaniowy czas pracy oraz możliwość 2 dni pracy zdalnej tygodniowo;
- Narzędzia pracy: telefon, komputer, samochód służbowy.
DB Schenker is acting as an Employment Agency in relation to this vacancy.
Poznaj
Schenker Sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.
Opinie pracowników
-
Irek Kaniewski
Koordynator Obsługi Logistycznej
Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.
Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT. -
Artur Piasecki
Brygadzista/ Foreman
Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.
Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy.
Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.
Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.
W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.
Proces rekrutacji
- Krok Selekcja aplikacji
- Krok Przesłanie CV
- Krok Weryfikacja CV przez dział HR
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie z przełożonym
- Krok Witaj w DB Schenker!