Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Polska
Reginal Sales Manager

Reginal Sales Manager

Advisory Group TEST Human Resources
Polska
praca stacjonarna
2428 dni temu

Naszym Klientem jest znany i renomowany producent silników elektrycznych. W związku z intensywny rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:

Reginal Sales Manager
Nr ref.: 6590

Wymagania:

  • Wykształcenie: wyższe techniczne i/lub ekonomiczne
  • Znajomość branży technicznej i motoryzacyjnej w Polsce i na świecie
  • Doświadczenie: min. 3 lata na podobnym stanowisku, mile widziane doświadczenie w zakresie budowy silników,  zarządzanie projektami, zarządzaniu działem sprzedaży
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację w środowisku biznesowym, mile widziana znajomość języka niemieckiego
  • Elastyczność w działaniu, inicjatywa i aktywne podejście do pracy, umiejętność nieszablonowego rozwiązywania problemów
  • Predyspozycje: komunikatywność, zdolność podejmowania decyzji, odpowiedzialność, zaangażowanie, terminowość
  • Nastawienie na rezultat, doskonałe zdolności interpersonalne, systematyka w działaniu i orientacja biznesowa
  • Umiejętność twórczej i partnerskiej współpracy z Zarządem firmy oraz współpracownikami
  • Dyspozycyjność i mobilność, gotowość do odbywania zagranicznych podróży służbowych
  • Prawo jazdy kat. B
  • Wysoki poziom kultury osobistej

Obowiązki:

  • Prowadzenie ustaleń technicznych i handlowych z Klientami w Polsce i za granicą
  • Analiza potrzeb i wymagań Klientów, analiza specyfikacji technicznych i dokumentacji procesowej
  • Uzgadnianie obsady zespołu projektowego z kierownikami liniowymi
  • Koordynacja działań zespołu projektowego na etapie opracowywania ofert
  • Dobór i konfiguracja wyposażenia, wycena i opis techniczny rozwiązań
  • Przygotowywanie opisów technicznych i harmonogramów ofertowych
  • Prezentowanie oferty firmy u Klienta
  • Koordynacja działań w zakresie prowadzenia rozmów i negocjacji z Klientem
  • Prowadzenie dokumentacji oraz jej aktualizacja zgodnie z wewnętrznymi procedurami jakości i zarządzania
  • Raportowanie o stanie opracowań ofertowych
  • Opracowanie i wdrożenie wraz z Działem Marketingu narzędzi marketingowych wspomagających sprzedaż
  • Wdrażanie procedur mających na celu poprawę efektywności pracy, w tym procedur oraz narzędzi mających na celu optymalizacje procesów sprzedażowych
  • Rozwój obecnego obszaru działalności firmy w zakresie technologii i produktów
  • Poszukiwanie nowych obszarów działalności biznesowej zgodnych ze strategią  firmy

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w  dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Praca w zespole międzynarodowym 
  • Narzędzia do realizacji zadań: komputer, telefon komórkowy, samochód służbowy
  • Duże możliwości rozwoju zawodowego w zakresie nowoczesnych technologii w przemyśle
  • Udział w szkoleniach interpersonalnych (miękkich i specjalistycznych)
  • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia