Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji z klientem i wsparcia sprzedaży w języku niemieckim

    Concentrix   Warszawa, Ursynów    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 8 221 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Zakres obowiązków: praca dla wiodącego producenta produktów innowacyjnych w branży tytoniowej obsługa połączeń przychodzących, maili oraz chatów nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb klientów (Cross/Upselling produktów i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez kontakt mailowy, chat i połączenia telefoniczne; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem polskim i angielskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Twoje codzienne zadania: Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta (e-mail/telefon); Odbieranie połączeń przychodzących i realizowanie celów wyznaczonych przez klienta; Przestrzeganie polityki i procedur firmy; Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy; Osiąganie...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Diabetyk24 Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca. Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia. Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich do właściwych działów w...
  • Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim - branża beauty

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Prowadzenie rozmów telefonicznych i mailowych z klientami; Udzielanie informacji na temat danego produktu i usługi; Realizowanie zamówień telefonicznych i mailowych - obsługa infolinii; Kreowanie pozytywnego wizerunku klienta;
  • Specjalista \ Specjalistka ds. Rozwoju Relacji z Klientem

    Medicover Benefits   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Wsparcie klientów korporacyjnych od momentu pozytywnego zamknięcia umowy przez Zespół Sprzedaży do pełnej implementacji platformy benefitowej; Zapewnianie ciągłego wsparcia i doradztwa dla klientów, gwarantując ich zadowolenie...
  • Koordynator Wsparcia EAP

    EAP24   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Główne zadania: Koordynowanie webinarów oraz szkoleń realizowanych dla Klientów EAP24; Prowadzenie webinarów informacyjnych (w języku polskim i angielskim) Koordynowanie zgłoszeń klientów korzystających ze wsparcia EAP we współpracy z psychologami lub prawnikami; Poradnictwo...
  • Doradca / Doradczyni klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Warszawa, Ursynów    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 8 221 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klienta dla producenta w branży tytoniowej (połączenia, e-maile, chaty) Budowanie i utrzymanie relacji z klientami; Tworzenie dopasowanych ofert i promowanie produktów (Cross/Upselling) Informowanie o produktach i usługach, zarządzanie reklamacjami i wymiana...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Komunikacja telefoniczna i mailowa z klientami. Informowanie o produktach i usługach. Obsługa zamówień i infolinii. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Obsługi Klienta Warszawa
Referent w Zespole Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Klienta

Referent w Zespole Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Klienta

PGE Obrót SA Oddział z siedzibą w Warszawie
Warszawa, Marsa 95
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
536 dni temu

Grupa Kapitałowa PGE jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmieniamy, by realizować nasze strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jesteśmy liderem transformacji energetycznej w Polsce.

PGE Obrót z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE. Obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji, jednostek samorządu terytorialnego i gospodarstw domowych. Stawia na szeroką ofertę produktową, partnerskie relacje, niezawodną obsługę, gwarantując kompleksową realizację potrzeb energetycznych.

W swojej działalności PGE Obrót kieruje się troską o środowisko naturalne. Realizując strategię Grupy PGE w obszarze sprzedaży detalicznej, zapewnia Klientom szeroki dostęp do zielonej energii. Promuje też proekologiczne postawy, jak korzystanie z PGE eFaktury. Spółka stawia również na nowoczesną obsługę odpowiadającą na oczekiwania Klientów. Rozwija kanały zdalnego kontaktu, a także automatyzuje procesy sprzedażowe i rozliczeniowe.

Jako największy, rzetelny i sprawdzony partner na rynku, PGE Obrót posiada certyfikat firmy działającej zgodnie z Dobrymi Praktykami Sprzedawców Energii Elektrycznej opracowanymi przez Towarzystwo Obrotu Energią (TOE). PGE Obrót od lat nagradzana jest godłem „Firma Przyjazna Klientowi", laurem przyznawanym bezpośrednio przez Klientów.

Referent w Zespole Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Klienta
Nr ref.: PGE Obrót/17/2023
Miejsce pracy: Warszawa, Marsa 95
Twój zakres obowiązków:
  • Kompleksowa obsługa i realizacja zgłoszeń klientów,
  • Przygotowanie formalne umów / aneksów / porozumień do podpisania z Klientami,
  • Współpraca z pracownikami innych zespołów w zakresie działań sprzedażowych,
  • Wprowadzanie danych do systemów informatycznych,
  • Rejestracja, ewidencja i archiwizacja spraw, umów i dokumentów.
Nasze wymagania:
  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Dobra znajomość zasad przygotowania korespondencji,
  • Dobra znajomość obsługi programów z pakietu MS Office,
  • Umiejętność organizowania pracy własnej, samodzielność i systematyczność,
  • Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Znajomość zasad funkcjonowania rynku energii będzie dodatkowym atutem.
To oferujemy:
  • Umowa o pracę.
  • Uczestnictwo w dynamicznym rozwoju firmy.
  • Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
  • Przyjazną atmosferę pracy w ambitnym zespole.
 

Poznaj

PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.

Grupa Kapitałowa PGE jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmieniamy, by realizować nasze strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jesteśmy liderem transformacji energetycznej w Polsce. PGE S.A. to spółka dominująca Grupy Kapitałowej PGE. Odpowiada za zarządzanie Grupą, zapewnia koordynację działań i wytycza strategiczne kierunki. Zapraszamy do współpracy – razem budujmy przyszłość polskiej energetyki.

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji z klientem i wsparcia sprzedaży w języku niemieckim

    Concentrix   Warszawa, Ursynów    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 8 221 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Zakres obowiązków: praca dla wiodącego producenta produktów innowacyjnych w branży tytoniowej obsługa połączeń przychodzących, maili oraz chatów nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb klientów (Cross/Upselling produktów i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez kontakt mailowy, chat i połączenia telefoniczne; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem polskim i angielskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Twoje codzienne zadania: Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta (e-mail/telefon); Odbieranie połączeń przychodzących i realizowanie celów wyznaczonych przez klienta; Przestrzeganie polityki i procedur firmy; Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy; Osiąganie...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Diabetyk24 Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca. Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia. Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich do właściwych działów w...
  • Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim - branża beauty

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Prowadzenie rozmów telefonicznych i mailowych z klientami; Udzielanie informacji na temat danego produktu i usługi; Realizowanie zamówień telefonicznych i mailowych - obsługa infolinii; Kreowanie pozytywnego wizerunku klienta;
  • Specjalista \ Specjalistka ds. Rozwoju Relacji z Klientem

    Medicover Benefits   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Wsparcie klientów korporacyjnych od momentu pozytywnego zamknięcia umowy przez Zespół Sprzedaży do pełnej implementacji platformy benefitowej; Zapewnianie ciągłego wsparcia i doradztwa dla klientów, gwarantując ich zadowolenie...
  • Koordynator Wsparcia EAP

    EAP24   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Główne zadania: Koordynowanie webinarów oraz szkoleń realizowanych dla Klientów EAP24; Prowadzenie webinarów informacyjnych (w języku polskim i angielskim) Koordynowanie zgłoszeń klientów korzystających ze wsparcia EAP we współpracy z psychologami lub prawnikami; Poradnictwo...
  • Doradca / Doradczyni klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Warszawa, Ursynów    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 8 221 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klienta dla producenta w branży tytoniowej (połączenia, e-maile, chaty) Budowanie i utrzymanie relacji z klientami; Tworzenie dopasowanych ofert i promowanie produktów (Cross/Upselling) Informowanie o produktach i usługach, zarządzanie reklamacjami i wymiana...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Komunikacja telefoniczna i mailowa z klientami. Informowanie o produktach i usługach. Obsługa zamówień i infolinii. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.