Twój zakres obowiązków:
- Weryfikacja dokumentacji związanej z kwalifikacją pracowników ochrony fizycznej
- Bieżąca kontrola dokumentów podpisywanych przez nowo zatrudnione osoby
- Kompletowanie dokumentów
- Wprowadzanie danych kadrowych do systemu
- Współpraca w innymi działami firmy
Nasze wymagania:
- Obsługa komputera i urządzeń biurowych
- Zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków
- Wysoka kultura osobista
- Skrupulatność i dokładność
- Dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzinowym
- Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej
To oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (po okresie próbnym)
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Stałe i pewne wynagrodzenie
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku pracy
Poznaj
Solid Security Sp. z o.o.
Solid Security to doświadczenie, wiedza oraz profesjonalizm działań na rynku ochrony osób i mienia. Jesteśmy firmą z polskim kapitałem z powodzeniem funkcjonującą od 1991 roku na terenie całego kraju. Na podstawie grupy wyspecjalizowanych spółek, świadczymy usługi ochrony na rzecz klientów biznesowych i indywidualnych, we wszystkich obszarach związanych z bezpieczeństwem.
Jak działamy
Bierzemy pełną odpowiedzialność za świadczone usługi, realizując ustalenia z Klientem, reagując jednocześnie na potrzeby pojawiające się w trakcie realizacji kontraktu.
Proponowany przez nas Zintegrowany System Ochrony, gwarantuje optymalizację procesów ochronnych, podnosząc poziom bezpieczeństwa naszych Klientów.
Dbamy o dobre relacje w biznesie, opierając je o konstruktywny dialog, profesjonalizm działań oraz partnerstwo. Potencjał Solid Security oparty jest o kompetentny i zaangażowany Zespół.
Działamy we wszystkich regionach Polski, poprzez profesjonalnie zorganizowaną strukturę operacyjną.
Pozycja Solid Security oraz ciągły rozwój firmy, związana jest z umiejętnością wykorzystywania wieloletniego doświadczenia, z właściwym rozumieniem potrzeb Klienta oraz inwestowaniem w kapitał ludzki i innowacyjne rozwiązania.