Metro Warszawskie Sp. z o.o. jest dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwem, dysponującym wieloletnim doświadczeniem w zakresie przewozów pasażerskich, zarządzania, organizacji i realizacji budowy. Metro Warszawskie Sp z o.o. jako podmiot prawa handlowego, którego właścicielem jest Miasto Stołeczne Warszawa, świadczy usługi przewozów pasażerskich koleją podziemną w Warszawie. Jednocześnie, jako inwestor zastępczy na zlecenie m.st. Warszawy przygotowuje i nadzoruje całość procesu inwestycyjnego przy rozbudowie stołecznego metra – największej inwestycji komunikacyjnej w stolicy i jedynej w Polsce. Swoim pracownikom oferuje ciekawą i pełną wyzwań pracę w nowocześnie zarządzanej firmie.
Metro Warszawskie Sp. z o.o. prowadzi nabór pracowników na stanowisko:
- Obsługa infolinii pasażerskiej;
- Odpowiadanie na zapytania pasażerów w zakresie funkcjonowania metra;
- Przygotowywanie odpowiedzi pisemnych na przychodzącą korespondencję;
- Kontakty z innymi działami w celu przygotowania odpowiedzi na pytania pasażerów;
- Prowadzenie rejestrów spraw i kontaktów;
- Prowadzenie statystyk dot. kontaktów z pasażerami;
- Analiza stopnia zadowolenia pasażerów z usług;
- Przekazywanie uwag i zgłoszeń pasażerskich do odpowiednich komórek.
- Wykształcenie wyższe;
- Orientacja w odpowiednich aktach prawnych KPA, RODO, Ustawy o rzeczach znalezionych regulaminy i przepisy lokalne dot. obsługi pasażerów;
- Bardzo dobre operowanie językiem polskim w mowie i piśmie;
- Cierpliwość i odporność na stres;
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- Dobra obsługa komputera w zakresie oprogramowania biurowego;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Rzetelność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- Wysoka kultura osobista.
- Dodatkowymi atutami będą: doświadczenie w zakresie bezpośredniej obsługi interesantów; ukończone szkolenia, kursy w zakresie PR, komunikacji interpersonalnej.
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- Szkolenie i wdrożenie w zakresie wykonywanych obowiązków,
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
- Miłą atmosferę pracy w stale rozwijającym się przedsiębiorstwie,
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych,
- Bilet na wszystkie środki komunikacji miejskiej na 1 i 2 strefę.
Przed wysłaniem Aplikacji, prosimy o zapoznanie się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych (pełna treść dostępna TUTAJ).