Ogłoszenie numer: 6841989, z dnia 2022-04-18
Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą
poszukuje kandydata (k/m) do pracy na stanowisku
Referent / Specjalista do spraw kadrowo - płacowych
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Data ukazania się ogłoszenia: 8 kwietnia 2022 roku
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 2%.
Wymiar etatu: 1 etat, umowa o pracę
Liczba stanowisk pracy: 1 stanowisko
Miejsce wykonywania pracy: Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą, Warszawa, ul. Kielecka 43
Warunki pracy:
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa wykonywana w pozycji siedzącej, - Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, obsługa urządzeń biurowych, w tym komputera z monitorem ekranowym,
- bariery architektoniczne: brak wind, podjazdów.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Do podstawowych obowiązków specjalisty do spraw kadrowo - płacowych należy:
- Kompletowanie dokumentów osobowych, zakładanie i prowadzenie teczek akt osobowych pracowników.
- Wprowadzanie danych związanych z zatrudnieniem oraz aktualizacja danych pracowników w programie Symfonia „Kadry i Płace”.
- Wprowadzanie danych związanych z przystąpieniem/rezygnacją pracowników do grupowego ubezpieczenia na życie i oc.
- Obsługa PPK.
- Sporządzanie list płac, naliczanie zasiłków chorobowych i macierzyńskich dla pracowników.
- Dokonywanie przelewów związanych z naliczeniem i rozliczeniem wynagrodzeń.
- Sporządzanie kalkulacji wynagrodzeń do planu finansowego.
- Obsługa ZUS, US, GUS.
- Wystawianie pracownikom zaświadczeń dotyczących zatrudnienia i wynagrodzenia oraz druków ERP-7.
- Przygotowanie akt osobowych do archiwum.
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie średnie/wyższe.
- Biegła obsługa komputera Microsoft Office.
- Znajomość zagadnień z zakresu PDOF i ZUS wynikających z umów o pracę i umów cywilnoprawnych.
- Doświadczenie zawodowe w dziale kadr i płac – minimum 2 lata w okresie ostatnich pięciu lat przed złożeniem swojej aplikacji na ww stanowisko.
- Odpowiedzialność i terminowość w wykonywaniu zadań.
- Dobra organizacja czasu pracy, umiejętność ustalania priorytetów.
Wymagania dodatkowe:
- Znajomość programu Symfonia Kadry i Płace.
- Znajomość przepisów z zakresu prawa pracy.
- Ukończone kursy z zakresu zadań.