Ogłoszenie numer: 4068063, z dnia 2021-01-01
Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą
poszukuje kandydata do pracy na stanowisku
Referent / Specjalista do spraw kadrowo - płacowych
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Data ukazania się ogłoszenia: 18 grudnia 2020 roku
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 2%.
Wymiar etatu: 1 etat, umowa o pracę
Liczba stanowisk pracy: 1 stanowisko
Miejsce wykonywania pracy: Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą, Warszawa, ul. Kielecka 43
Warunki pracy:
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa wykonywana w pozycji siedzącej, - Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, obsługa urządzeń biurowych, w tym komputera z monitorem ekranowym,
- bariery architektoniczne: brak wind, podjazdów.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Do podstawowych obowiązków referenta/specjalisty do spraw kadrowo - płacowych należy:
- Kompletowanie dokumentów osobowych, zakładanie i prowadzenie teczek akt osobowych pracowników.
- Prowadzenie oraz kontrola ewidencji czasu pracy pracowników.
- Wprowadzanie danych związanych z zatrudnieniem pracowników do programu Symfonia „Kadry i Płace”.
- Aktualizowanie ewidencji rozliczeniowych w związku ze zmianami umów o pracę z pracownikami.
- Wprowadzanie danych związanych z przystąpieniem/rezygnacją pracowników do grupowego ubezpieczenia na życie i oc oraz PPK.
- Sporządzanie list płac, naliczanie zasiłków chorobowych i macierzyńskich dla pracowników.
- Dokonywanie przelewów związanych z naliczeniem i rozliczeniem wynagrodzeń.
- Obsługa umów cywilnoprawnych.
- Sporządzanie kalkulacji wynagrodzeń do planu finansowego.
- Obsługa ZUS, US, GUS.
- Wystawianie pracownikom zaświadczeń dotyczących zatrudnienia i wynagrodzenia oraz druków ERP-7.
- Przygotowanie akt osobowych do archiwum.
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie/wyższe,
- biegła obsługa komputera Microsoft Office,
- znajomość zagadnień z zakresu PDOF i ZUS wynikających z umów o pracę i umów cywilnoprawnych,
- doświadczenie zawodowe w dziale kadr i płac – minimum 2 lata w okresie ostatnich pięciu lat przed złożeniem swojej aplikacji na ww stanowisko,
- odpowiedzialność i terminowość w wykonywaniu zadań,
- dobra organizacja czasu pracy, umiejętność ustalania priorytetów.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość programu Sage Kadry i Płace,
- znajomość przepisów z zakresu prawa pracy,
- ukończone kursy z zakresu zadań,