PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów/Centrala Oddziału/Dział Zamówień
- udział w organizacji postępowań zakupowych, nadzór nad ewidencją postępowań i archiwizowaniem dokumentacji zakupowych,
- pomoc w przygotowaniu dokumentów zakupowych do postępowań organizowanych przez jednostki organizacyjne Oddziału,
- udział w postępowaniach zakupowych organizowanych w Centrali Oddziału jako sekretarz komisji przetargowej,
- zamieszczanie dokumentów zamówienia w odpowiednich publikatorach i systemie zakupowym SWPP2,
- udział przy wprowadzaniu zmian do Specyfikacji Warunków Zamówienia,
- udział w przygotowaniu aukcji elektronicznej – zgłoszenie, wysłanie zaproszeń do Wykonawców oraz realizacja,
- udział w przygotowaniu protokołu z postępowania zawierającego propozycję wyboru najkorzystniejszej oferty, odrzucenia ofert lub unieważnienia postępowania,
- zamieszczanie informacji o rozstrzygnięciu postępowań w systemie SWPP2.
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w pracy administracyjnej,
- mile widziane doświadczenie w zakresie prowadzenia postępowań zakupowych po stronie Zamawiającego,
- znajomość MS Office (Excel, dobra znajomość Word),
- dodatkowym atutem będzie znajomość programu SAP oraz ustawy Prawo zamówień publicznych.
- stabilne zatrudnienie,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- przyjazną atmosferę pracy,
- pakiet benefitów pozapłacowych.
Poznaj
PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.
Grupa Kapitałowa PGE jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmieniamy, by realizować nasze strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jesteśmy liderem transformacji energetycznej w Polsce. PGE S.A. to spółka dominująca Grupy Kapitałowej PGE. Odpowiada za zarządzanie Grupą, zapewnia koordynację działań i wytycza strategiczne kierunki. Zapraszamy do współpracy – razem budujmy przyszłość polskiej energetyki.