REMONDIS Medison to przedsiębiorstwo oferujące kompleksowe rozwiązania w zakresie gospodarki odpadami. medycznymi i weterynaryjnymi.
Obecnie Grupa REMONDIS działa w 34 krajach świata. Dysponuje siecią 450 własnych instalacji i zatrudnia 30.600 pracowników. Rocznie REMONDIS zbiera, przetwarza i sprzedaje w przybliżeniu 30 milionów ton surowców.
Referent ds. Umów i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Nr ref.: 072022
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Telefoniczna i mailowa obsługa klienta;
- Kontakt z klientami w celu weryfikacji danych lub przekazania istotnych informacji;
- Udzielanie klientom podstawowych informacji dotyczących zawartych umów oraz gospodarki odpadami medycznymi i weterynaryjnymi;
- Sporządzanie aneksów i umów kontynuacyjnych;
- Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie oraz dbanie o ich poprawność;
- Przyjmowanie i przekazywanie reklamacji klientów do odpowiednich komórek organizacyjnych Spółki;
- Rejestrowanie wypowiedzeń i rozwiązywanie umów z klientami;
- Raportowanie wyników;
- Obsługa elektronicznego obiegu dokumentów;
- Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Spółki;
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Wymagania na stanowisku:
- Wykształcenie min. średnie;
- Dobra znajomość pakietu MS Office i urządzeń biurowych;
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność samodzielnego wyznaczania priorytetów;
- Odporność na stres;
- Łatwość nawiązywania kontaktów;
- Systematyczność, zaangażowanie, terminowość;
- Wysoka kultura osobista, rzetelność i odpowiedzialność;
- Znajomość zagadnień z zakresu gospodarki odpadami medycznymi będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Atrakcyjny sposób wynagradzania i premiowania;
- Stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Możliwość rozwoju zawodowego i pozyskiwania nowych kwalifikacji zawodowych;
- Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon);
- Prywatna opieka medyczna i pakiet sportowy.