GŁÓWNE ZADANIA rozpatrywanie wniosków o zwrot kosztów świadczeń udzielonych na podstawie art. 42b ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych w tym przygotowywanie, gromadzenie i archiwizacja prowadzonej dokumentacji; wydawanie decyzji administracyjnych w...
GŁÓWNE ZADANIA rozliczanie zestawień zbiorczych recept na leki, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego, wyroby medyczne objęte refundacją; zawieranie, ewidencjonowanie i aktualizowanie umów z aptekami: na wydawanie refundowanego leku, środka spożywczego specjalnego...
GŁÓWNE ZADANIA rozliczanie zestawień zbiorczych recept na leki, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego, wyroby medyczne objęte refundacją; rozliczanie zaleceń pokontrolnych wykonywanych przez apteki, wystawianie not księgowych na kary nałożone w trakcie kontroli aptek,...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
OPIS STANOWISKA prowadzenie elektronicznych wykazów stanów magazynowych, katalogowanie wszystkich sprzętów oraz materiałów oraz kontrolowanie stanów magazynowych, prowadzenie wykazów wymagających okresowego przeglądu oraz przekazywanie do legalizacji, sporządzanie rejestrów oraz...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: przyjmowanie gości, klientów i kontrahentów oraz dbanie o wizerunek firmy, obsługa spotkań biznesowych, cykliczne wyjazdy do urzędów i placówek pocztowych, obsługa firmowej korespondencji – przychodzącej i wychodzącej - rozdział i dystrybucja...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę część etatu / tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
wystawianie faktur pln oraz euro w programie Speed + wysyłka pocztowa; parowanie dokumentów transportowych do zleceń; umieszczanie faktur na platformach klientów; korespondencja mailowa z klientami; windykacja przeterminowanych należności; archiwizacja dokumentów; przyporządkowywanie...
Co będzie należało do Twoich obowiązków? Zapewnienie obsługi administracyjno-biurowej pracowników i gości; Dbanie o sale konferencyjne i gabinet Dyrektora Zakładu; Wsparcie Dyrektora Zakładu; Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz obsługa telefoniczna biura; Przyjmowanie gości,...
Główne obowiązki: Prowadzenie bazy nieruchomości należących do Uniwersytetu Wrocławskiego oraz analizowanie stopnia wykorzystywania tych nieruchomości. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań konkursowych / przetargowych na najem nieruchomości. Prowadzenie wszelkich spraw związanych z...
Nazwa stanowiska: specjalista Wymiar etatu: 1/2 etatu Liczba etatów: 1 Zatrudnienie w ramach projektu Uniwersytet Wrocławski uczelnią bardziej dostępną. Główne obowiązki: Realizacja form wsparcia dla osób z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami. Działania na rzecz...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
OPIS ZADAŃ/ STANOWISKA PRACY: obsługa administracyjna oraz finansowa projektów naukowo-badawczych i inwestycyjnych finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych ze szczególnym uwzględnieniem sprawozdawczości; pomoc w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie (zakres administracyjny i...
REMONDIS Medison to przedsiębiorstwo oferujące kompleksowe rozwiązania w zakresie gospodarki odpadami. medycznymi i weterynaryjnymi.
Obecnie Grupa REMONDIS działa w 34 krajach świata. Dysponuje siecią 450 własnych instalacji i zatrudnia 30.600 pracowników. Rocznie REMONDIS zbiera, przetwarza i sprzedaje w przybliżeniu 30 milionów ton surowców.
Referent ds. Umów i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Nr ref.: 072022
Do Twoich obowiązków będzie należało:
Telefoniczna i mailowa obsługa klienta;
Kontakt z klientami w celu weryfikacji danych lub przekazania istotnych informacji;
Udzielanie klientom podstawowych informacji dotyczących zawartych umów oraz gospodarki odpadami medycznymi i weterynaryjnymi;
Sporządzanie aneksów i umów kontynuacyjnych;
Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie oraz dbanie o ich poprawność;
Przyjmowanie i przekazywanie reklamacji klientów do odpowiednich komórek organizacyjnych Spółki;
Rejestrowanie wypowiedzeń i rozwiązywanie umów z klientami;
Raportowanie wyników;
Obsługa elektronicznego obiegu dokumentów;
Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Spółki;
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Wymagania na stanowisku:
Wykształcenie min. średnie;
Dobra znajomość pakietu MS Office i urządzeń biurowych;
Bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność samodzielnego wyznaczania priorytetów;
Odporność na stres;
Łatwość nawiązywania kontaktów;
Systematyczność, zaangażowanie, terminowość;
Wysoka kultura osobista, rzetelność i odpowiedzialność;
Znajomość zagadnień z zakresu gospodarki odpadami medycznymi będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
Atrakcyjny sposób wynagradzania i premiowania;
Stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
Możliwość rozwoju zawodowego i pozyskiwania nowych kwalifikacji zawodowych;
GŁÓWNE ZADANIA rozpatrywanie wniosków o zwrot kosztów świadczeń udzielonych na podstawie art. 42b ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych w tym przygotowywanie, gromadzenie i archiwizacja prowadzonej dokumentacji; wydawanie decyzji administracyjnych w...
GŁÓWNE ZADANIA rozliczanie zestawień zbiorczych recept na leki, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego, wyroby medyczne objęte refundacją; zawieranie, ewidencjonowanie i aktualizowanie umów z aptekami: na wydawanie refundowanego leku, środka spożywczego specjalnego...
GŁÓWNE ZADANIA rozliczanie zestawień zbiorczych recept na leki, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego, wyroby medyczne objęte refundacją; rozliczanie zaleceń pokontrolnych wykonywanych przez apteki, wystawianie not księgowych na kary nałożone w trakcie kontroli aptek,...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
OPIS STANOWISKA prowadzenie elektronicznych wykazów stanów magazynowych, katalogowanie wszystkich sprzętów oraz materiałów oraz kontrolowanie stanów magazynowych, prowadzenie wykazów wymagających okresowego przeglądu oraz przekazywanie do legalizacji, sporządzanie rejestrów oraz...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: przyjmowanie gości, klientów i kontrahentów oraz dbanie o wizerunek firmy, obsługa spotkań biznesowych, cykliczne wyjazdy do urzędów i placówek pocztowych, obsługa firmowej korespondencji – przychodzącej i wychodzącej - rozdział i dystrybucja...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę część etatu / tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
wystawianie faktur pln oraz euro w programie Speed + wysyłka pocztowa; parowanie dokumentów transportowych do zleceń; umieszczanie faktur na platformach klientów; korespondencja mailowa z klientami; windykacja przeterminowanych należności; archiwizacja dokumentów; przyporządkowywanie...
Co będzie należało do Twoich obowiązków? Zapewnienie obsługi administracyjno-biurowej pracowników i gości; Dbanie o sale konferencyjne i gabinet Dyrektora Zakładu; Wsparcie Dyrektora Zakładu; Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz obsługa telefoniczna biura; Przyjmowanie gości,...
Główne obowiązki: Prowadzenie bazy nieruchomości należących do Uniwersytetu Wrocławskiego oraz analizowanie stopnia wykorzystywania tych nieruchomości. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań konkursowych / przetargowych na najem nieruchomości. Prowadzenie wszelkich spraw związanych z...
Nazwa stanowiska: specjalista Wymiar etatu: 1/2 etatu Liczba etatów: 1 Zatrudnienie w ramach projektu Uniwersytet Wrocławski uczelnią bardziej dostępną. Główne obowiązki: Realizacja form wsparcia dla osób z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami. Działania na rzecz...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
OPIS ZADAŃ/ STANOWISKA PRACY: obsługa administracyjna oraz finansowa projektów naukowo-badawczych i inwestycyjnych finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych ze szczególnym uwzględnieniem sprawozdawczości; pomoc w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie (zakres administracyjny i...
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379