Referent ds. technicznych

Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Mikołów
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa3 dni temu
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Referent ds. technicznych
Miejsce pracy: Mikołów
Numer: StPr/25/0110
OBOWIĄZKI:
FPM S. A. to polska firma z wieloletnimi tradycjami przemysłowymi i nowoczesnym wyposażeniem techniczno-produkcyjnym, specjalizująca się w produkcji maszyn i urządzeń dla branży energetycznej i ciepłowniczej. Od 2015 roku funkcjonuje w ramach grupy TDJ i dostarcza wysokiej jakości produkty na rynek krajowy oraz zagraniczny. - Obsługa spraw administracyjno-biurowych Biura Techniczno-Projektowego - Archiwizowanie i powielanie dokumentacji konstrukcyjnej - Wprowadzanie danych do systemu - Prowadzenie rejestru powielonej dokumentacji i monitorowanie terminów zwrotu. OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY: Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce (docelowo na czas nieokreślony) MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: FPM S.A. ul. Wyzwolenia 12C 43-190 Mikołów PRACA W DNIACH I GODZINACH: pn - pt 7-15
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Uprawnienia: EXCEL MS - obsługa


Wymagania inne:

Wykształcenie: minimum średnie (mile widziane techniczne). Doświadczenie: mile widziane. Umiejętności: biegła obsługa komputera, znajomość Ms Office (znajomość MS Excel w stopniu co najmniej dobrym), umiejętność samodzielnej pracy, umiejętność planowania pracy i pracy pod presją czasu. Inne wymagania: rzetelności i skrupulatności, chęci nauki i podnoszenia kwalifikacji.

Miejsce pracy:

Mikołów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

WYZWOLENIA 12C, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie


Dane kontaktowe:

Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Szef biura ds personalnych
rekrutacja@fpmsa.com
32 737 9331


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Kontakt osobisty po kontakcie telefonicznym celem ustalenia terminu spotkania, Godziny : Pn - Pt, godz. 7.00-15.00


Wymagane dokumenty:

CV

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych

Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Pracownik Administracyjno - Biurowy

    Commercium World Contract Carpet Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska: Dbanie o dobry wizerunek firmy; Bieżąca obsługa sekretariatu i biura; Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, poczty elektronicznej, telefonów; Przygotowanie korespondencji i dokumentów; Efektywny przepływ informacji i dokumentów w firmie; Wykonywanie prac...
  • Referent / Referentka w zamiejscowym wydziale dokumentacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Przygotowanie dokumentacji tradycyjnej do digitalizacji, Digitalizację dokumentacji tradycyjnej (papierowej) - aktowej, Obsługę programu Trimlogic, Współpracę z zespołem Zamiejscowego Wydziału Dokumentacji.
  • Specjalista ds. Stanów Magazynowych

    Klient portalu Praca.pl   Będzin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Zarządzanie stanami magazynowymi i katalogowanie sprzętów. Kontrola i cykliczna rewizja magazynu. Rejestracja wydań i zwrotów. Utrzymywanie sprzętu w dobrym stanie. Zarządzanie kontaktami z dostawcami. Obsługa reklamacji i gwarancji.
  • Pracownik administracyjny z doświadczeniem księgowym

    SAVAAUTO   Rybnik    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 666 - 5 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: wystawianie faktur zaliczkowych, sprzedażowych korygujących, import i rozliczanie wyciągów bankowych, archiwizowanie i wprowadzanie faktur kosztowych, pilnowanie terminów dotyczących sprawozdawczości, prowadzenie bieżącej dokumentacji administracyjnej i dbanie o jej...
  • Specjalista ds. Magazynowych

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    OPIS STANOWISKA prowadzenie elektronicznych wykazów stanów magazynowych, katalogowanie wszystkich sprzętów oraz materiałów oraz kontrolowanie stanów magazynowych, prowadzenie wykazów wymagających okresowego przeglądu oraz przekazywanie do legalizacji, sporządzanie rejestrów oraz...
  • Specjalista ds. dokumentacji

    Klient portalu Praca.pl   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Przygotowanie dokumentacji tradycyjnej do digitalizacji; Digitalizacja dokumentów tradycyjnych (papierowych) - aktowych; Obsługa programu Trimlogic; Współpraca z zespołem Zamiejscowego Wydziału Dokumentacji;
  • Pracownik ds. administracyjnych i magazynowych

    AMS Metal Sp. z o.o.   Siemianowice Śląskie    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres zadań: Prowadzenie ewidencji związanej z gospodarką magazynową, Prowadzenie kontroli dostaw i wydawania materiałów, towarów i wyrobów gotowych, Obsługa komputerowego systemu wagowego, Prowadzenie ewidencji odpadów w tzw. bazie BDO(tworzenie, wystawianie i przyjmowanie kart BDO),...
  • Referent ds. rozliczeń

    BetaMed S.A.   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    rozliczanie pracy personelu medycznego świadczącego usługi w ramach pielęgniarskiej opieki długoterminowej wprowadzanie danych rozliczeniowych do systemu weryfikacja dokumentacji medycznej pod kątem wymogów narzuconych przez Narodowy Fundusz Zdrowia weryfikacja kwalifikacji personelu pod...
  • Pracownik wsparcia administracyjnego

    Sona Sp. z o.o.   Koziegłówki    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Obowiązki: Zarządzanie sekretariatem i obsługa centrali telefonicznej. Przygotowanie dokumentacji, w tym pism, analiz, raportów i rejestracja korespondencji. Organizacja spotkań, podróży służbowych oraz obsługa gości. Wsparcie administracyjne i logistyczne, zarządzanie zaopatrzeniem...
  • Referent administracyjno - biurowy

    Sona Sp. z o.o.   Koziegłówki    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Opis stanowiska Organizacja pracy sekretariatu oraz obsługa centrali telefonicznej; Przygotowywanie pism, analiz oraz raportów i korespondencji dla przełożonych, Rejestracja korespondencji, faktur, umów i innych dokumentów; Obsługa gości i organizacja spotkań; Organizacja podróży...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379