Łączy nas to co nas różni, dlatego nasze zespoły tworzą ludzie, którzy są i potrafią być sobą. Od 2002 roku jako CCIG GROUP zdobyliśmy doświadczenie w realizacji projektów w ponad 20 językach na kluczowych dla biznesu rynkach zagranicznych i stale się rozwijamy, a nasze doświadczenie buduje zespół wykwalifikowanych konsultantów telefonicznych specjalizujący się w obsłudze klienta multilingual. W związku z dynamicznym rozwojem projektów międzynarodowych poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
- prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska konsultantów z j. obcym,
- kreowanie i realizacja komunikacji rekrutacyjnej na rynku, dobór źródeł pozyskiwania kandydatów, zamieszczanie ogłoszeń,
- weryfikacja, selekcja kandydatów, przeprowadzanie wywiadów i spotkań rekrutacyjnych, ofertowanie kandydatów,
- pozyskiwanie kandydatów metodą direct search,
- współpraca z lokalnymi dostawcami i instytucjami w zakresie realizacji działań rekrutacyjnych,
- ścisła współpraca z Działem Biznesu w zakresie rekrutacji na stanowiska konsultanckie.
- znajomość j. angielskiego na poziomie C1 w mowie i piśmie,
- mile widziana znajomość j. niemieckiego lub innego j. obcego,
- wykształcenia wyższe lub w trakcie studiów,
- doświadczenia w pracy na podobnych lub pokrewnych stanowiskach w Dziale HR min 2 lata,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność, otwartość,
- samodzielność, doskonała organizacja pracy, dynamika w działaniu, kreatywne myślenie,
- silna orientacja na cel.
- możliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznym środowisku przy rozwoju projektów językowych,
- długoterminowa współpraca i stabilne zatrudnienie,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- dodatkowe szkolenia,
- dodatkowe benefity: opieka medyczna, karta Multisport, owoce, ubezpieczenie grupowe.
Jeżeli to ogłoszenie jest dla Ciebie, aplikuj jak najszybciej!
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY