MM Conferences S.A. to wiodący i niezależny organizator spotkań biznesowych w Polsce. Rokrocznie przygotowujemy sto kilkadziesiąt projektów szkoleniowo-konferencyjnych. Wiele z nich posiada własną markę i ugruntowaną pozycję na rynku. Spółka, która powstała w 2008 roku stała się liderem jeśli chodzi o konferencje dedykowane dla branż: telekomunikacyjna, media, bankowość, ubezpieczenia, infrastruktura, energetyka, IT. Gwarantem jakości organizowanych wydarzeń jest zarówno współpraca z czołowymi graczami rynku jak również zespół doświadczonych managerów, producentów oraz handlowców.
* Organizacja pracy recepcji i biura
* Prowadzenie kalendarza oraz korespondencji Spółki
* Koordynacja obiegu dokumentów Spółki
* Dbanie o dobry przepływ informacji
* Zamawianie materiałów biurowych oraz artykułów spożywczych
* Organizacja spotkań służbowych
* Kontakt z instytucjami współpracującymi ze Spółką
* Zbieranie informacji i opracowywanie dokumentacji dla Zarządu
* Inne czynności administracyjno - organizacyjne
* Utrzymywanie pozytywnej atmosfery w zespole
Od Kandydata:
* Jest w trakcie studiów ZAOCZNYCH
* Jest dyspozycyjna od 7:30 do 17:00 pon.-pt.( sztywne godz. pracy)
* Posiada doświadczenie na analogicznym stanowisku
* Potrafi zorganizować sobie czas pracy
* Reprezentuje wysoki poziom kultury osobistej
* Wyróżnia się komunikatywnością i optymizmem
* Ma miła aparycję i reprezentacyjny wygląd
* Chce się rozwijać i zdobywać doświadczenie
* Zna język angielski na poziomie min. B2 ( umożliwiająca sprawne komunikowanie się)
* Atrakcyjny system wynagrodzenia finansowego
* Pracę w młodym, zgranym i sympatycznym zespole
* Możliwość uczestniczenia w szkoleniach, warsztatach, konferencjach
* Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie
* Poznanie branży, która nie dopuszcza nudy
|
MM Conferences S.A.
MMC Szkolenia MMC Design ul. Długa 44/50, 00-241 Warszawa tel. 22 379 29 00 |