LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personanego wyłącznie z polskim kapitaem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając oby stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Recepcjonistka
Miejsce pracy: Warszawa (Centrum)
Nr ref.: R/05/16
Zakres obowiązków:
- Organizacja pracy biura/obsługa recepcji;
- Administrowanie korespondencją;
- Obsługa centrali telefonicznej;
- Obsługa gości;
- Współpraca z kurierem/listonoszem;
- Organizowanie i rozliczanie podróży służbowych;
- Archiwizacja dokumentów;
- Bieżąca realizacja zadań administracyjnych.
Oczekiwania:
- Wykształcenia wyższego/statusu osoby studiującej;
- Znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2- warunek konieczny;
- Dyspozycyjności w godzinach 16-19 od poniedziałku do piątku;
- Łatwości nawiązywania kontaktów/ komunikatywności;
- Odporności na stres;
- Wysokiej kultury osobistej;
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferta:
- Stawkę 15 zł brutto/h;
- Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Zatrudnienie w formie umowy zlecenia z możliwością przejścia na umowę o pracę;
- Możliwość zdobycia dodatkowego doświadczenia.
APLIKUJ
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami. Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 636