Zakres działań: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych; Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Obsługa centrali...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych i ich obsługa; Prowadzenie obiegu dokumentacji, rejestracja i skanowanie korespondencji; Obsługa telefoniczna i mailowa; Wsparcie administracyjne zespołu;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków obsługa najemców zgodnie ze standardami firmy; obsługa rezerwacji sal konferencyjnych (podanie kawy, herbaty, pomoc z podpięciem się do rzutnika, tv) organizacja obiegu dokumentacji; rejestracja i skanowanie korespondencji przychodzącej; odbieranie telefonów i obsługa...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; Współpraca z dostawcami firmy, m.in. z firmami kurierskimi; Zamawianie voucherów i kart...
Obowiązki: Obsługa recepcji - obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych. Organizowanie własnej pracy na recepcji. Przyjmowanie, sortowanie i dostarczanie korespondencji. Rejestrowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy. Zapewnienie prawidłowego przepływu...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych; Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
start pracy od zaraz Zakres obowiązków Obsługa Klientów: Powitanie klientów w salonie i wstępne konsultacje, oraz kierowanie ich do odpowiednich pracowników sprzedaży. Zarządzanie Wizytami: Rejestracja wizyty klientów, koordynacja harmonogramu salonu i dbanie o poprawność danych...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska kierowanie przepływem Klientów i udzielanie ogólnych informacji, prowadzenie dokumentacji recepcyjnej, obsługa telefoniczna rozmów przychodzących, zapewnienie właściwego wyglądu recepcji, nadzorowanie grafiku rezerwacji samochodów zastępczych.
młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Zadania: Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń; Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich; Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji w biurze; Opieka nad salami konferencyjnymi...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
3 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
EBS BUD Sp. z o.o. to firma budowlana działająca jako Generalny Wykonawca o stabilnej pozycji na rynku i bogatym doświadczeniu w zakresie realizacji inwestycji zarówno dla klientów prywatnych jak i publicznych.
Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Recepcjonistka / Recepcjonista
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za bieżące prace administracyjno-biurowe:
przyjmowanie i rejestrowanie dokumentów oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej
przyjmowanie i nadawanie przesyłek kurierskich
zapewnienie terminowego przepływu informacji, korespondencji oraz dokumentów wewnątrz i na zewnątrz biura
organizacja, koordynacja i obsługa spotkań biznesowych, w tym organizacja podróży służbowych
dbanie o zaopatrzenie biura m.in. w artykuły biurowe, spożywcze i chemiczne
przygotowanie sal konferencyjnych do spotkań
współpraca administracyjna z wybranymi zewnętrznymi dostawcami usług (media, telefony, flota samochodowa, kurierzy)
Chcesz dołączyć na naszego zespołu? Zapraszamy osoby spełniających poniższe wymagania:
doświadczenie w pracy administracyjnej i obsłudze recepcji lub biura
bardzo dobra organizacja pracy
wysoka kultura osobista
znakomita obsługa pakietu MS Office
pozytywne nastawienie do pracy i współpracy z zespołem
odpowiedzialność i punktualność
umiejętność organizowania pracy własnej
Odkryj co oferujemy i dołącz do nas:
wspierające środowisko pracy
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
atrakcyjne wynagrodzenie
szeroki pakiet opieki medycznej
możliwość rozwoju zawodowego, poszerzania kompetencji i szkoleń
miejsce pracy w nowoczesnym biurze w Warszawie, z dogodnym dojazdem z/do centrum
Zakres działań: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych; Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Obsługa centrali...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych i ich obsługa; Prowadzenie obiegu dokumentacji, rejestracja i skanowanie korespondencji; Obsługa telefoniczna i mailowa; Wsparcie administracyjne zespołu;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków obsługa najemców zgodnie ze standardami firmy; obsługa rezerwacji sal konferencyjnych (podanie kawy, herbaty, pomoc z podpięciem się do rzutnika, tv) organizacja obiegu dokumentacji; rejestracja i skanowanie korespondencji przychodzącej; odbieranie telefonów i obsługa...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; Współpraca z dostawcami firmy, m.in. z firmami kurierskimi; Zamawianie voucherów i kart...
Obowiązki: Obsługa recepcji - obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych. Organizowanie własnej pracy na recepcji. Przyjmowanie, sortowanie i dostarczanie korespondencji. Rejestrowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy. Zapewnienie prawidłowego przepływu...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych; Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
start pracy od zaraz Zakres obowiązków Obsługa Klientów: Powitanie klientów w salonie i wstępne konsultacje, oraz kierowanie ich do odpowiednich pracowników sprzedaży. Zarządzanie Wizytami: Rejestracja wizyty klientów, koordynacja harmonogramu salonu i dbanie o poprawność danych...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska kierowanie przepływem Klientów i udzielanie ogólnych informacji, prowadzenie dokumentacji recepcyjnej, obsługa telefoniczna rozmów przychodzących, zapewnienie właściwego wyglądu recepcji, nadzorowanie grafiku rezerwacji samochodów zastępczych.
młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Zadania: Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń; Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich; Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji w biurze; Opieka nad salami konferencyjnymi...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
3 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.