#ITConsulting #SoftwareDevelopment #Agile #UX
#BankingSector #15countries #QualityAssurance
#8000 employees
Do Twoich zadań na stanowisku Recepcjonista/tka należeć będzie dbanie o wizerunek firmy i biura, obsługa recepcji (obsługa i rejestracja gości i pracowników, wydawanie kart z dostępem do biura, zamawianie taksówek), obieg dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej, odbiór i wysyłka poczty/ przesyłek kurierskich, kontakt z Administracją budynku i obsługą techniczną, kontakt z dostawcami zewnętrznymi, zamawianie produktów spożywczych i biurowych, współpraca z Serwisem Sprzątającym, wsparcie przy organizowaniu wyjazdów służbowych dla pracowników, wsparcie przy organizacji spotkań i szkoleń, inne zlecone zadania przez Managera.
- Dobrej znajomości języka angielskiego
- Dobrej znajomości pakietu MS Office
- Komunikatywności
- Wysokich kompetencji interpersonalnych, samodzielności i dobrej organizacji pracy własnej
- Wytrwałości i umiejętności pracy pod presją czasu
- Doświadczenia w pracy na recepcji
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego
- Wybór benefitów w obrębie pakietu kafeteryjnego (m.in. prywatna opieka medyczna, pakiety sportowe, dofinansowanie obiadów, dodatkowe ubezpieczenie na życie etc.)
- Umowę o pracę na czas określony 2 lata po 3-miesięcznym okresie próbnym
- Zdalne szkolenia i certyfikaty dostosowane do ścieżki kariery
- Zdalne kursy języków obcych
- Liczne spotkania firmowe (ponieważ zdrowie naszych pracowników jest naszym priorytetem aktualnie wszystkie eventy odbywają się zdalnie)
- Dostęp do platformy e-learningowej
- Funkcjonalne, ergonomiczne biuro, własną przestrzeń do pracy z minimum dwoma monitorami do pracy (możliwość wypożyczenia biurowego krzesła i monitorów na czas pracy z domu)