Nasza firma należy do najdłużej działających na rynku motoryzacyjnym w Krakowie. Od ponad 40 lat świadczymy usługi na najwyższym poziomie, w połączeniu z bogatym doświadczeniem i codzienną pracą nad naszą firmą staramy się osiągnąć doskonałość w naszej branży. Nasza siedziba mieści się przy ulicy Ofiar Dąbia 2B w Krakowie. Aktualnie poszukujemy, zmotywowanych na rozwój i osiąganie ponadprzeciętnych wyników kandydatów na stanowisko:
Jeśli potrafisz robić kilka rzeczy jednocześnie, nie boisz się ciągłych telefonów, wyróżniasz się w zakresie umiejętności interpersonalnych, cechujesz się nienaganną kulturą osobistą i potrafisz udobruchać nawet bardzo zdenerwowanego klienta to stanowisko jest właśnie dla Ciebie. Jeżeli chcesz dołączyć do naszego zespołu, wypełnij i złóż aplikację.
- witanie klientów i ustalenie celu wizyty
- kierowanie klientów do właściwych stanowisk/działów
- w przypadku klientów nie umówionych z doradcą serwisowym zapoznanie się ze sprawą klienta, ustalenie terminu obsługi przez doradcę
- ustalanie terminów w planie pracy doradców – terminarzu
- zbieranie i wprowadzanie odpowiednich danych do sytemu obsługa rozmów telefonicznych zgodnie ze standardem obsługi klienta Mercedes- Benz
- obsługa korespondencji
- wydawanie oraz ewidencja stanu kilometrów i stanu paliwa w samochodach serwisowych
- badanie satysfakcji klientów
- wspomaganie Doradców Serwisowych w akcjach marketingowych - mailingach, eventach
- wsparcie Doradców Serwisowych w obiegu dokumentacji
- obsługa systemów i platform Mercedes-Benz
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów i komunikacji
- wykształcenie, co najmniej średnie
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- prawo jazdy kat. B
- umiejętność energicznego działania – również pod presją czasu
- pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie.
- motywacyjny system wynagrodzeń.
- możliwość rozwoju zawodowego.
- system szkoleń.